آسفالتکاری در جنت آباد

آسفالتکاری در جنت آباد با بهره‌گیری از افراد ماهر در کمترین زمان و با قیمت مناسب انجام می‌شود. شما می‌توانید هر نوع پروژه‌ی مربوط به آسفالتکاری را به ما بسپارید و هیچ‌گونه نگرانی از بابت مواد آسفالت استفاده شده و ماندگاری کار نداشته باشید.  آسفالت ماده‌ای است که در جوامع مدرن به عنوان اصلی‌ترین پوشش گذرگاه‌ها اعم از کوچه، خیابان، جاده، بزرگراه‌ها و غیره استفاده می‌شود. موارد استفاده‌ی آسفالت تنها به راه‌ها و خیابان‌ها ختم نمی‌شود. از آسفالت برای پوشش سطوح محوطه‌های برخی اماکن عمومی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، پشت بام، پارکینگ و محوطه‌ی کارخانه‌ها و فرودگاه‌ها نیز استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها آسفالت به عنوان یک عایق رطوبتی در برخی امور ساخت‌ و ساز ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی، امور سدسازی و موارد دیگر نیز کاربرد دارد. در ادامه به تعریف این ماده‌ی پر کاربرد و موارد استفاده‌ی آن خواهیم پرداخت‎.

اسفالتکاری در جنت اباد

اجرای آسفالت کاری در جنت آباد شمالی، جنوبی و مرکزی

بر اساس رضایت همشهریان عزیز ساکن در تهران یکی از بهترین شرکت هایی که مراحل اجرای آسفالت کاری در جنت آباد را با استفاده از تجربه کاری بهترین نیرو های آسفالت کار به انجام می رساند، نمایندگی محبوب عایق نوین است، که عملیات اجرای آسفالت کاری در جنت آباد شمالی، جنوبی و مرکزی را بر اساس قواعد و دستورالعمل های استاندارد و اصولی انجام می دهد. از آنجایی که راه اندازی این عملیات دارای نقش مهمی است، توجه به این امر لازم می باشد چون که چنانچه مراحل آسفالت کاری در جنت آباد به طور غیر اصولی و نادرست انجام گیرد، این امکان وجود دارد تا آسفالت مورد نظر شما عمر مفید خود را نداشته و تنها در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از گذشت چند سال، دچار آسیب دیدگی هایی همچون فرسودگی، شکاف برداشتن، بلند شدن و غیره شود. مراحل پیاده سازی آسفالت کاری در جنت آباد تهران به طور صحیح بر اساس قواعد زیر توسط شرکت ما ارائه می شوند:

در وهله اول تیم آسفالت کار حرفه ای ما سطوح محل هایی که قرار است آسفالت کاری شود را برای عملیات آسفالت کاری در جنت آباد آماده سازی می نمایند.

در مرحله بعدی پس از آماده سازی سطوح نوبت به اندود نفوذی و یا به اصطلاح پریم کت می رسد، که کارشناسان آسفالتکار ما در این بخش باید به میزان اندازه ی قیر و چگونگی انجام اندود نفوذی توجه کافی را داشته باشند.

در گام بعدی باید عملیات پوشش دهی سطحی یا تک کت سطوح مورد نظر را انجام داد.

در مرحله های بعدی نیز عملیات پخش و اجرای آسفالت با فینیشر و نیز انجام آسفالت کاری با گریدر را در دستور کار خواهیم داشت.

در نهایت باید گفت که در هنگام اجرای عملیات آسفالت کاری در جنت آباد باید به نکات و دستورات متعددی نظیر: تنظیم درجه حرارت پخش آسفالت، تراکم آسفالت، نوع کوبش، کنترل عملکرد و نحوه آسفالت ریزی و غیره توجه نمود.

هزینه آسفالتکاری در جنت آباد تهران

چگونگی تخمین هزینه آسفالتکاری در جنت آباد تهران با توجه به کیفیت مواد اولیه درجه یک به کار برده شده، قطر آسفالت و میزان مساحت سطح مورد نظر متفاوت می باشد. همچنین قیمت آسفالت کاری به اندازه ی دانه بندی آسفالت نیز وابسته است. جدا از تمامی موارد گفته شده در بالا دستمزد حمل و نقل آسفالت نیز از محل کارخانه تا مکان اجرای عایق در منطقه جنت آباد تهران را نیز باید به هزینه های لازم برای آسفالت کاری اضافه کرد. مساحت سطح کار مربوطه با هزینه آسفالت کاری دارای رابطه ی معکوسی می باشد، به این صورت که هر چه میزان مساحت کار بیشتر باشد، قیمت آسفالت کاری در جنت آباد نیز کمتر می‌ باشد.

در نتیجه می توان اینچنین برآورد کرد که به عنوان مثال در مساحت هایی که متراژ آن ها کمتر از هزار متر مربع است، قیمت آسفالت کاری آن ها بیشتر بوده و همچنین در متراژ هایی با مساحت بالاتر از دو هزار متر نیز از هزینه ی این محاسبات کم می‌ شود. البته توجه داشته باشید که اجرت آسفالت کاری در منطقه جنت آباد تهران بر اساس زمان اجرا و چگونگی انجام کار دارای رنج دقیق و ثابتی نمی باشد. اجرای آسفالتکاری در منطقه مورد نظر می تواند برای اهداف گوناگونی انجام گیرد. شما می توانید برای پی بردن به قیمت آسفالت کاری در تمام مناطق تهران از جمله جنت آباد شمالی، جنوبی و مرکزی با کارشناسان همکار ما تماس تلفنی برقرار نمایید.

 

برای اجرای یک راه سازی خوب و مناسب برای آسفالتکاری در جنت آباد باید تمام مراحل مختلف از جمله: زیرسازی، قیر پاشی، آسفالت کاری، کوبش و غلطک کاری، جدول زنی، گذاشتن علائم و غیره انجام شوند.

 

شرکت عایق نوین به عنوان بهترین نمایندگی معتبر برای اجرای عملیات آسفالت کاری در جنت آباد با داشتن سابقه ی چندین ساله درخشان و کسب تجارب متعدد از انجام موفق پروژه های آسفالت کاری بسیار، هم اکنون بیشترین رضایت مندی را در میان همشهریان عزیز کسب نموده است.

 

بله. این نمایندگی رسمی و مجاز انواع خدمات آسفالت کاری از جمله ترمیم آسفالت را نیز در بخش هایی که دچار صدمه و آسیب شده اند را توسط آسفالت کاران فنی و متخصص خود، در تمامی مناطق جنت آباد اجرا می کند.

هزینه ی آسفالت‌ های آماده به منظور آسفالت کاری در جنت آباد به عوامل مختلفی از قبیل میزان ضخامت، وزن، نوع متریال و کیفیت آن در زمان ساخت و موارد بسیار دیگری که هر یک به طور جداگانه در این قیمت گذاری موثر هستند، بستگی دارد.

 

آسفالت چیست

آسفالت یک نوع روکش مناسب برای سطوح مختلف است که در جوامع نوین به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده از ترکیب قیر، شن و ماسه تشکیل شده است. می‌توان گفت آسفالت یکی دیگر از فرآورده‌های نفتی به شمار می‌رود و از دستاوردهای قرن 20 می‌باشد. تولید آسفالت در چندین شکل صورت می‌گیرد همچنین موارد کاربرد آسفالت نیز متنوع است که باید در هر مورد، از آسفالت مناسب استفاده شود تا بهترین بازدهی و نتیجه را داشته باشد. زمانی که آسفالتکاری در جنت اباد را به تیم ما بسپارید نسبت به پروژه‌ی شما مناسب‌ترین نوع آسفالت را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار می‌دهیم.

زیرسازی آسفالت

در هر پروژه‌ از آسفالت اجرای زیرسازی و آماده کردن سطح مهم و ضروری می‌باشد. در صورت عدم آماده‌سازی ممکن است روکش آسفالت ماندگاری زیادی نداشته باشد. به عبارتی اگر سطح را قبل از پخش کردن روکش آماده نکنید این امکان که آسفالت پس از مدتی کنده شده و خراب شود وجود دارد. آماده‌سازی سطح یا همان زیرسازی برای آسفالت را می‌توان هم به صورت دستی انجام داد و هم از طریق دستگاه‌ها و ماشین‌آلات قابل انجام است. در مورد قیمت آسفالتکاری در جنت آباد یا هر منطقه‌ی دیگری مراحل زیرسازی و نحوه‌ی انجام آن در محاسبه‌ی قیمت تمام شده‌ی کار تاثیر می‌گذارد.

 

انواع آسفالت و موارد استفاده‌ی آن

در حال حاضر معمول‌ترین آسفالت های مورد استفاده، آسفالت گرم، سرد و حفاظتی می‌باشد. هر کدام از این موارد کاربردهای ویژه دارند. در ادامه به تعریف مهم‌ترین انواع آسفالت و موارد استفاده‌ی آن‌ها خواهیم پرداخت:

آسفالت سرد (Cold MiX): 

این نوع آسفالت  یک محصول صنعتی- شیمیایی است که به صورت ترکیبی از قیر و سنگدانه تولید می‌شود و با نام تراشه آسفالت نیز شناخته می‌شود. در زمان تولید این نوع آسفالت گاهی   قیر   را گرم یا مرطوب می‌کنند اما تمامی مصالح دیگر باید حتما سرد و خشک باشند. این نوع آسفالت اگر با روش‌های اصولی تولید شده باشد می‌توان از آن در تمامی لایه‌های روسازی استفاده نمود. به عبارتی این نوع آسفالت هم در ترافیک سبک و هم ترافیک سنگین و حتی ترافیک خیلی سنگین کاربرد دارد.

 آسفالت حفاظتی: این نوع آسفالت نیز کاربردهای مخصوص به خود را دارد. استفاده از آسفالت حفاظتی بیشتر برای غیرقابل نفوذ کردن سطح راه می‌باشد. آسفالت حفاظتی را می‌توان برای رویه آسفالت سطحی، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی، آب بندی رویه راه و بهسازی راه و مواردی از این قبیل استفاده کرد. از مزایای آن نصب آسان و استفاده‌ی کمتر از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات می‌باشد.

آسفالت گرم:

 این نوع آسفالت ترکیبی از قیر گرم و سنگدانه‌های خرد و دانه‌بندی شده است که در کارخانه و با حرارت معین تولید می‌شود. و در همان حالت گرما گرم باید بر روی لایه و زیرلایه یا رویه‌های بتنی پخش و کوبیده شود. نوع مصرف و معیارهای طراحی آسفالت گرم، در اندازه و نسبت ترکیب مواد با یکدیگر مؤثر می‌باشد. آسفالت گرم را بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توان در هر پروژه‌ای استفاده کرد. این نوع آسفالت قابل استفاده برای رویه راه‌ها و فرودگاه‌ها می‌باشد. همچنین در پشت بام‌ها نیز از آن استفاده می‌شود. آسفالتکاری در حنت آبادممکن است شامل هر نوع پروژه‌ای باشد پس  برای هر پروژه، آسفالت مناسب انتخاب و به کار برده می‌شود.

 آسفالت حفاظتی:

این نوع آسفالت نیز کاربردهای مخصوص به خود را دارد. استفاده از آسفالت حفاظتی بیشتر برای غیرقابل نفوذ کردن سطح راه می‌باشد. آسفالت حفاظتی را می‌توان برای رویه آسفالت سطحی، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی، آب بندی رویه راه و بهسازی راه و مواردی از این قبیل استفاده کرد. از مزایای آن نصب آسان و استفاده‌ی کمتر از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات می‌باشد.

قیمت آسفالتکاری در جنت آباد

قیمت آسفالتکاری در جنت اباد بسته به نوع پروژه، زمان انجام شده، نوع آسفالت به کار برده شده، مراحل زیرسازی و متراژ کار محاسبه می‌شود.

30 سال سابقه در اجرای پروژه‌های موفق

شرکت عایق نوین با بیش از 27 سال سابقه‌ی انجام پروژه‌های موفق، آماده‌ی خدمت رسانی به شما در زمینه‌های تولید، نصب و اجرای انواع عایق‌های رطوبتی، ایزوگام، قیرگونی و آسفالتکاری در مناطق مختلف می‌باشد. تمامی پروژه‌های این شرکت با موفقیت و رضایت صاحب پروژه به اتمام رسیده است. ماندگاری و طول عمر پروژه سندی بر این ادعاست. خدمات آسفالتکاری را به تیم ما بسپارید و خیالتان از بابت سرعت و دقت کار راحت باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *