ایزوگام شرق، یکی از معتبرترین گروه های تولید در حوزه ایزوگام و انواع عایق‌های رطوبتی مطابق با استانداردهای روز دنیا است. این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و رعایت کامل اصول کنترل کیفی و با بهره گیری از مجرب‌ترین کارشناسان به عنوان یکی از شرکت های موفق در تولید ایزوگام شناخته می شود. در این مطلب از عایق نوین به بررسی تمامی نکات لازم در مورد ایزوگام شرق ، فروش ایزوگام شرق، کارخانه ایزوگام شرق، قیمت نصب ایزوگام شرق، خرید ایزوگام شرق در عایق نوین برای شما عزیزان می‌پردازیم. اگر میخواهید همه چیز را در مورد ایزوگام شرق بدانید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایزوگام شرق به عنوان یکی از بهترین ایزوگام‌های تولیدی در کشور به‌شمار می‌رود. این ایزوگام در کارخانه الماس شرق تولید می‌شود. در این کارخانه کارشناسان باتجربه، تولیدات را مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و بهترین نوع ایزوگام را از جهت کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

ایزوگام شرق چیست؟

یکی از مشهورترین ایزوگام‌های بازار است. منظور از ایزوگام شرق البرز، نمایندگی فروش ایزوگام در استان البرز است. ایزوگام دارای یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از حرارت بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب می‌شود. از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی مثل دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود و قابل ذکر است که عمر این ایزوگام به ‌طور متوسط ۱۵ سال است. هنگام خرید ایزوگام شرق اگر آگاهی خوبی نسبت به ایزوگام و برندهای مرغوب و درجه ‌یک نداشته باشید، در دام فروشندگان تقلبی و غیر استاندارد ایزوگام که نام ایزوگام شرق یا گستر را یدک می‌کشند، خواهید افتاد.

مقایسه انواع ایزوگام شرق

ایزوگام دارای روکش آلومینیومی، موارد به کارگیری روکش آلومینیومی، دارا بودن مقاومت و خواص انعکاس نور و روشنایی است.

ایزوگام بدون روکش آلومینیومی، برای عایق کاری و پی ساختمان است، که کم‌تر از مکان‌های دیگر در برابر خورشید قرار می‌گیرند.

کارخانه ایزوگام شرق

کارخانه ایزوگام شرق در سال ۱۳۶۹ به منظور تولید انواع ایزوگام و عایق‌های رطوبتی تأسیس گردید. این کارخانه با استفاده از امکانات و پتانسیل‌های موجود به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه های تولیدی ایزوگام و عایق رطوبتی در کشور و در رده بهترین تولیدکنندگان انواع ایزوگام می باشد.

کاربردهای ایزوگام شرق

کاربرد ایزوگام بر حسب نوع محل مصرفی آن بسیار متنوع است و همچنین ایزوگام به علت سبکی و انعطاف‌پذیری بالا و تحمل شرایط محیطی مانند مقاومت در برابر اسید‌ و بازها به تنهایی به عنوان یک عایق رطوبتی حساب می‌شود.

در ادامه به مهم‌ترین موارد کاربرد ایزوگام شرق خواهیم پرداخت.

ایزوگام‌های فویل‌دار برای عایق سازی پشت بام استفاده می‌شوند اما ایزوگام‌ها، علاوه بر عایق‌کاری پشت‌بام در اکثر مراحل ساخت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توان از آن‌ها به موارد زیر اشاره کرد.

  • سقف و پشت‌بام ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی
  • پی‌ساختمان و فوندانسیون‌های در معرض رطوبت
  • استخرهای شنا و استخرهای پرورش ماهی و کشاورزی
  • مخازن آب و مخازن غیرنفتی
  • سازه ها و تاسیسات دریایی
  • باند فرودگاه‌ها
  • عایق‌کاری پل‌ها

ایزوگام شرق - ایزوگام - عایق نوین

ایزوگام شرق-قیمت ایزوگام شرق-عایق نوین

سه ویژگی ایزوگام شرق

ایزوگام شرق در راستای توسعه بازار خود، همواره فرصت‌های بالقوه صادرات را زیرنظر دارد. در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهای ترکمنستان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، عراق، قطر، عمان، تانزانیا و چند کشور دیگر در منطقه خاورمیانه و آفریقا صادر می‌شود.

  1. تولید طیف گسترده‌ای از محصولات سازگار با محیط زیست با حفظ توازن میان انرژی مصرفی برای تولید و هزینه‌ها.
  2. ارائه بیمه‌نامه ۷ ساله از شرکت بیمه ایران
  3. دارای بیش از ۲۷ سال تخصص در تولید و فروش انواع عایق‌های رطوبتی و ارائه خدمات فنی در زمینه عایق‌کاری انواع سازه‌های ساختمانی، تاسیساتی و شهری است.

قیمت ایزوگام شرق

قیمت نصب ایزوگام شرق با توجه به متراژ موردنظر شما تعیین می گردد. به طور معمول برای متراژ های کم و زیر 50 متر هزینه نصب ایزوگام شرق به صورت توافقی بوده و برای متراژ های بالای 50 متر به صورت استاندارد در هر متر مربع تعیین می گردد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام

همانطور که می‌دانید با توجه به کاربرد ایزوگام‌ها در فصل سرما، استفاده بیش‌تری از آن می‌شود و افراد زیادی با توجه به نوع استفاده خود به ایزوگام‌های مختلفی را تهیه می‌کنند. یکی از عواملی که در انتخاب ایزوگام برای افراد حائز اهمیت است، انتخاب ایزوگام باکیفیت و قیمت مناسب است که قطعاً علت‌های مختلفی بر روی قیمت ایزوگام شرق تاثیرگذار است.

دارا بودن نشان استاندارد در هنگام خرید ایزوگام شرق، تاثیر فویل آلومینیومی، الیاف تیشو، ضمانت‌نامه کتبی به همراه بیمه نامه‌‌‌های معتبر، خدمات پس از فروش، شرایط آب و هوایی، محل قرار گیری ایزوگام…. از جمله مواردی تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام هستند.

فروش ایزوگام شرق

ایزوگام شرق با دارا بودن بیش از ۵۰۰ نماینده فعال در ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایزوگام محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم جهت کسب قیمت انواع ایزوگام شرق به سایت های معتبر در حوزه خرید و فروش ایزوگام مراجعه نمائید.

ایزوگام شرق - قیمت ایزوگام شرق - عایق نوین

برای اطلاع و یا سفارش ایزوگام در تهران کلیک کنید

شرایط خرید ایزوگام شرق

برای خرید ایزوگام همانطور که گفته شد باید در مرحله اول به کیفیت آن، و در مرحله دوم به قیمت ایزوگام توجه کنید، زمانیکه کیفیت بالا می‌رود قیمت هم افزایش می‌یابد. قبل از خرید هرنوع ایزوگامی که قصد خرید آن را دارید، لازم است از تمامی جزئیات آن و ضمانت نامه‌ها و بیمه‌های تحت پوشش محصول کسب اطلاعات فرمایید و از خرید و تحویل به موقع آن اطمینان حاصل کنید.

نصب و عایق بندی ایزوگام شرق

یکی از موارد مهمی که قبل از نصب انواع ایزوگام باید به آن دقت کنید شرایط نصب ایزوگام است. چراکه اگر ایزوگام‌ها را در زمان‌ها و شرایط نامناسب نصب کنید، احتمال دارد که چسبندگی ایزوگام‌ها به‌خوبی انجام نگیرد. در این صورت این ایزوگام‌ها به آرامی از جای خود کنده می‌شوند . در این مواقع پس از گذشت مدتی رطوبت نشت می‌کند و احتمال دارد که تمامی بخش‌های بنا خراب گردد. و فرد باید هزینه‌های بسیار سنگینی را جهت تعمیر بنای خود بپردازد.

ایزوگام شرق-قیمت ایزوگام شرق-عایق نوین

مواد به کار رفته در ایزوگام شرق

اجزای تشکیل دهنده، قیر ۶۰/۷۰ است که ۶۰/۷۰ درجه نفوذ قیر خواهد بود. طریقه آزمایش به این شکل است که سوزنی به وزن ۱۰۰ گرم از ارتفاع مشخصی به درون قیر رها می‌شود. این نوع عایق محصولی تشکیل شده از تیشو (فلت الیاف شیشه مسلح) و پلی‌استر و قیری که با پلیمرهای مخصوصی اصلاح شده است. عایق تیشو متشکل از دو لایه نمدی است که لایه زیرین از فلت الیاف شیشه و لایه رویی آن از جنس منسوجات پلی‌استر است، این دو لایه بوسیله مذاب قیر اصلاح شده با مواد پلیمری اشباع می‌شود، و هنگام بسته بندی برای جلوگیری از چسبندگی هر طرف عایق با مواد ریزدانه و یا فیلم پلاستیکی روکش می‌گردد .

برای اطلاع و یا سفارش نصب ایزوگام کلیک کنید

مزایای و معایب ایزوگام شرق

اولین موردی که جزء مزیت‌های این محصول به‌حساب می‌آید، سبک بودن آن به مقدار 4 کیلوگرم بر متر مربع است. دومین مورد، مقاوم بودن در برابر گرمای 130+ درجه و همچنین سرمای 40- درجه است. سومین مورد، این است که ایزوگام پوسیده و شکننده نمی‌شود، چهارمین مطلب هم منعطف بودن آن است و آخرین مورد مقاوم بودن آن به دلیل داشتن لایه پلی‌استر در قبال فشارهایی که در اثر انبساط و انقباض ساختمان پیش می‌آید است.

همچنین از معایب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاسد شدن عایق بعد از ۶ ماه ( از زمان تولید ) بعلت عدم نگهداری مطلوب ( باید بصورت عمودی در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود)
  • کم بودن طول عمرمفید(طول عمر در حدود ۱۵ سال)
  • قیمت ایزوگام شرق ( عایق‌هایی که دارای مواد اولیه خارجی می باشند گران قیمت تر هستند)

ضخامت ایزوگام شرق به عنوان یکی از پارامترهای مهم برای فروش ایزوگام شرق است. همانطور که گفتیم اثر بخشی محصول زمانی بالا می‌رود که تمامی روند آن مورد ارزیابی قرار گیرد، یعنی نکاتی که باید قبل و بعد خرید ایزوگام شرق رعایت کنیم را در نظر بگیرید.

برای تماشای ویدئوی زیر، لطفا فیلترشکن خود را روشن کنید.