قیرگونی در کرج

قیرگونی یکی از انواع عایق های رطوبتی است که به دلیل سهولت اجرا و همچنین بهره گیری از مواد اولیه ی در دسترس، همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. مواد اولیه ی این نوع عایق کاری، قیر و گونی می باشد که برای عایق کاری قسمت های مختلف ساختمان از جمله: پی سازی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و کف استخر ها مورد استفاده می گیرد. علاوه بر این از قیرگونی در اطراف ستون های فلزی در فونداسیون ساختمان نیز استفاده می شود تا از زنگ زدن آن ها جلوگیری شود.

خبر خوب ما برای ساکنان مناطق مختلف کرج که قصد انجام قیر گونی در ساختمان های خود را دارند، این است که شرکت عایق نوین که به عنوان برترین نمایندگی خدمات عایق کاری در کرج شناخته شده است؛ ارائه دهنده ی تمامی   خدمات قیرگونی در کرج   با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و با بهترین کیفیت به اهالی محترم کرج می باشد. 

قیرگونی در تهران

فروش قیرگونی در کرج

کیفیت عایق کاری قیرگونی علاوه بر کیفیت و نحوه‌ ی اجرای آن، به میزان بسیار زیادی به مواد اولیه‌ ی قیر و گونی مصرفی بستگی دارد.

شرکت عایق نوین توانسته است با ارائه‌ ی قیر درجه یک و همچنین گونی چتایی کنفی درجه یک به عنوان مواد اولیه‌ ی مصرفی در قیرگونی، به عنوان برترین مرکز فروش قیر و گونی در کرج شناخته شود و بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان خود را داشته باشد.

شما همشریان محترم ساکن در کرج می توانید برای تهیه‌ ی مواد اولیه‌ ی مورد نیاز برای قیرگونی سطوح مختلف در ساختمان‌ های خود، به نمایندگی های مختلف شرکت عایق نوین در کرج مراجعه کرده و با تکیه بر سابقه‌ ی درخشان این شرکت در ارائه‌ ی انواع خدمات عایق کاری، قیر و گونی درجه‌ ی یک و اصل را با خاطری آسوده از کیفیت آن‌ ها، از این شرکت خریداری کنید

اجرای قیرگونی در کرج

بعد از انتخاب و خرید مواد اولیه‌ ی درجه یک و استاندارد، یکی از مسائل مهم در مورد عایق کاری قیرگونی، نحوه‌ ی اجرای آن است. اجرای این نوع عایق کاری دارای روش ها و استاندارد های خاصی است که حتما باید رعایت گردد، در غیر این صورت عایق کاری انجام شده، طول عمر مفید کمتری خواهد داشت و یا ممکن است از همان ابتدا عملکرد و کیفیت لازم را نداشته باشد.

قیرگونی در ضخامت‌های مختلفی نظیر یک لایه، دولایه و سه لایه اجرا می شود که در قیرگونی یک لایه از یک لایه گونی و دو لایه قیر استفاده می‌شود. به همین ترتیب در قیرگونی دولایه از دو لایه گونی و سه لایه قیر و در قیرگونی سه لایه نیز از سه لایه گونی و چهار لایه قیر استفاده می‌ شود. تفاوت در تعداد لایه‌ها سبب ایجاد تفاوت کوچکی در روش قیرگونی خواهد شد.

ساکنان مناطق مختلف کرج از جمله: عظیمیه، مهرشهر، گوهر دشت، باغستان، فردیس، حصارک، کیانمهر، جهانشهر، شاهین ویلا و بهارستان و ساکنان سایر مناطق کرج، می توانند با مراجعه به همکاران ما در شرکت عایق نوین، علاوه بر تهیه ی مواد اولیه ی درجه یک، از برترین خدمات نصب و اجرای قیرگونی در کرج توسط نیروهای کاری مجرب و کارآزموده نیز بهره مند گردند و همچنین از خدمات پس از فروش بی نظیر ما در شرکت عایق نوین نیز استفاده کنند.

انواع خدمات قیرگونی در کرج

انواع خدمات قیرگونی که توسط شرکت عایق نوین در کرج ارائه می گردد، عبارتند از:

  • فروش قیر و گونی درجه یک و استاندارد
  • زیرسازی پشت بام و سطوح مختلف جهت اجرای قیرگونی
  • اجرای عایق قیرگونی در سطوح مختلف ساختمان، از جمله: فنداسیون و دور ستون ها، کف استخر، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و …
  • تعمیرات قیرگونی اعم از ترمیم و تعویض قیرگونی کهنه پشت بام ها و همچنین لکه گیری و رفع نم و رطوبت قیر گونی کهنه پشت بام ها

      لازم به ذکر است که تمامی این خدمات در شرکت عایق نوین با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، توسط نیروی کاری ماهر و با          تجربه انجام می گیرد.

قیمت قیرگونی در کرج

معمولاً نحوه ی محاسبه و برآورد قیمت قیرگونی به‌صورت مترمربع می‌باشد. اما قیمت عایق کاری قیر گونی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله روش انجام قیر گونی که یک یا دو یا سه لایه انجام شود و همچنین نوع محلی که قرار است قیر و گونی شود مثلا در قیرگونی سطوح مختلف ساختمان، قیر گونی پشت بام، دیوار، سرویس بهداشتی و… با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر این‌ ها دستمزد اجرای قیر گونی برای انجام قیر گونی در محل های مختلف نیز متفاوت است.

علاوه بر هزینه ی اجرای عایق کاری، قیمت مواد اولیه ی قیر گونی از جمله گونی قیرگونی، کیفیت قیر مصرفی و… نیز می تواند عامل موثری بر قیمت انجام قیرگونی باشد.

قیمت قیرگونی در کرج نیز با توجه به عوامل ذکر شده محاسبه می گردد و علاوه بر این ها هزینه ی قیرگونی در تهران، مبنای محاسبه ی قیمت قیر گونی در کرج می باشد. اما شرکت عایق نوین اولین شرکتی است که توانسته است با هزینه ی حمل رایگان و در نظر نگرفتن دوری مسافت در مناطق مختلف کرج، برای مشتریان ساکن در کرج نیز قیمت قیرگونی را همانند قیمت قیر و گونی در تهران محاسبه کند. و همچنین شرکت عایق نوین با اجرای قیرگونی با بالاترین کیفیت و با پایین ترین اجرت اجرای قیرگونی توسط نیروهای کاری خبره و با تجربه، همواره بالاترین درصد رضایت مشتریان خود را داشته است.

قیر مصرفی در عایق کاری قیر گونی، از چه نوع قیری باید باشد؟

قیر مورد استفاده در عایق های قیر گونی حتما باید از نوع قیر خالص پالایشگاهی باشد، چرا که با برخورداری از کیفیت لازم و ایجاد استحکام فوق‌العاده، مانع از نفوذ رطوبت به ساختمان و بروز آسیب و تخریب می‌شود.

گونی مورد استفاده در عیق کاری قیرگونی به چه صورت باید باشد؟

گونی مصرفی برای عایق قیر و گونی باید از نوع گونی چتایی کنفی باشد که دارای بافت یکنواخت و عاری از آلودگی است و هیچگونه گره نیز در بافت آن نباید وجود داشته باشد.

نحوه ی استفاده از قیر سرد آماده به چه صورت است؟

قیر سرد پوشش قیری اصلاح شده ی پلیمری است که نحوه ی اعمال آن به صورت اجرای سرد می باشد. بنابراین با بکار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما با سهولت و سرعت بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو، غلطک و بهترین روش اسپری عایق کاری کرد.

 

آیا شرکت عایق نوین در زمینه ی عایق کاری قیرگونی، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد؟

تمامی محصولات قیر و گونی ارائه شده توسط شرکت عایق نوین دارای ضمانت نامه می باشند و درصورتی که اهالی محترم کرج برای قیرگونی ساختمان های خود از خدمات شرکت عایق نوین استفاده کنند، از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره مند خواهند شد.

قیرگونی در کرج برای عایق‌ کاری کف و سقف و دیوارهای ساختمان‌ها‌‌ استفاده‌‌ می‌شود تا از ورود رطوبت هنگام برف و باران به داخل آن‌ها جلوگیری کند‌‌‌‌.‌‌ اجرای قیرگونی در کرج به صورت یک لایه‌‌،‌‌ دو لایه و سه لایه برای پشت‌بام‌‌،‌‌ سرویس‌های بهداشتی‌‌،‌‌ پی ساختمان‌‌،‌‌ دیوار‌‌،‌‌ استخر مخازن آب و سایر سازه‌ها انجام می‌شود و تعمیرات قیرگونی‌‌،‌‌ رفع نم‌‌‌‌،‌‌ نشتی ‌یابی و رطوبت سقف‌‌‌‌، دیوار‌‌‌‌،‌‌ سرویس بهداشتی و غیره هم بخش مهمی از خدمات عایق‌ کاری در شهر کرج به حساب می‌آید‌‌‌‌.‌‌ قیرگونی‌ کاری در کرج و سایر مناطق نزدیک کرج به بهترین مجری‌های قیرگونی سپرده می‌شود تا حتی یک متر آب بندی درزها نیز با بهترین کیفیت انجام گیرد‌‌.

قیمت قیر در کرج و تهران

هزینه قیر در کرج

  • قیر خالص بشکه‌ای ۲۲۰ لیتری با وزن خالص ۱۸۵ کیلوگرم حدود ۵۷۰۰۰۰
  • قیر مخلوط بشکه‌ای ۲۲۰ لیتری با وزن خالص ۱۸۵ کیلوگرم حدود ۵۸۰۰۰۰
  • قیر سفت کارتنی ۱۱ کیلو گرمی حدود ۴۰۰۰۰ تومان
  • قیر حلب ۱۷ کیلویی حدود ۴۵۰۰۰ تومان
  • قیر مخلوط ۱۷ کیلویی حدود ۴۵۰۰۰ تومان

هزینه اجرای قیرگونی در کرج

هزینه اجرا قیرگونی در کرج برای متراژهای بیش‌تر از یکصد متر مربع به صورت زیر می‌باشد.

  • قیرگونی به روش یک لایه هر متر مربع ۳۰ هزار تومان
  • قیرگونی در کرج‌‌ به روش دولایه هر متر مربع ۴۵ هزار تومان
  • قیرگونی در کرج به روش سه لایه هر متر مربع ۶۰ هزار تومان
  • قیمت اجرای قیرگونی در کرج به روش دو لایه برای تعمیرات سرویس‌های بهداشتی برای هر متر مربع حدود یکصد هزارتومان می‌باشد
  • هزینه اجرا  قیرگونی در کرج برای متراژهای بیش‌تر از یکصد متر مربع تخفیف داده می‌شود

مزایا و معایب قیرگونی در کرج

معایب

  • قیرگونی کردن دارای معایبی مانند خطرناک بودن کار با قیر داغ
  • امکان پوسیدگی بعد از چن سال
  • دارای آلودگی زیاد در هنگام نصب است و با نشست ساختمان ممکن است قیرگونی پاره شود

مزایا

از مزایای استفاده از قیرگونی در کرج می‌توان به اجرای راحت آن‌‌‌‌،‌‌ رفع شکستگی‌ها و بریدگی‌ها اشاره کرد.

مقایسه قیرگونی و ایزوگام

روش نصب ایزوگام راح‌تر و ساده‌‌تر از نصب قیرگونی است. هنگام نصب ایزوگام‌‌‌‌،‌‌ سطح مورد نظر کثیف نمی‌شود اما در قیرگونی اینطور نیست. همین نکته مثبت ایزوگام باعث افزایش فروش و مصرف ایزوگام شده است. از طرفی هزینه اجرای ایزوگام ارزان‌‌تر از  قیرگونی در کرج است.

استاندارد اجرایی قیرگونی

رعایت نکات زیر در زمان قیرگونی الزامی است:

  • شروع قیرگونی همیشه باید از پایین‌‌ترین محل صورت گیرد.
  • دمای قیر در هنگام مصرف نباید بیشتر از 150 درجه سانتی‌گراد باشد‌‌.‌‌
  • قبل از اینکه قیر سفت شود‌‌‌‌،‌‌ باید لایه گونی روی آن پهن شود تا چسبندگی به خوبی انجام گیرد‌‌.‌‌
  • از گونی مناسب و استانداردی استفاده شود که وزن آن حداقل 370 گرم باشد‌‌.
  • تعداد لایه‌های قیرگونی باید مناسب باشد‌‌.‌‌
  • قیرگونی باید حداقل تا 30 سانتی متر روی دیوارهای اطراف امتداد یابد‌‌.
  • هنگام اجرای قیرگونی باید سطح کار‌‌،‌‌ کاملاً خشک باشد به همین دلیل باید از اجرای کار در شرایط برف و رطوبت خودداری کرد‌‌‌‌.‌‌
  • اجرای قیرگونی نباید در دمای کمتر از 5 درجه سانتی‌گراد صورت گیرد زیرا هوای سرد باعث سفت شدن سریع لایه قیر و عدم آمیختگی آن با گونی می‌شود‌‌.
  • در هنگام اجرا‌‌،‌‌ پرسنل اجراکننده باید از کفش‌هایی که دارای کف چوبی یا نرم‌‌ هستند جهت رفت و آمد روی قیرگونی استفاده کنند تا باعث آسیب دیدن لایه قیرگونی نشود‌‌‌‌.
  • از خراشیدن و ضربه‌ زدن‌‌،‌‌ و کندن سطح قیرگونی پس از اجرا قیرگونی باید اجتناب کرد‌‌‌‌.
نصب قیروگونی در تهران و کرج

روش صحیح قیرگونی در کرج‌‌

روش صحیح و ترتیب اجرا قیرگونی در دوام آن بسیار مهم است‌‌‌‌.‌‌ قیرگونی باید با ترتیب زیر اجرا شود .در سطح زیرین قیرگونی حتما باید سیمان استفاده شود‌‌‌‌.‌‌ درجه سیمان باید در حدی باشد که با حرکت روی سیمان سایش ایجاد نشود‌‌‌‌.‌‌ اگر سیمان ترک خورد باید با مخلوط سیمان سفید و دوغاب پر شود و بعد از خشک شدن عمل قیرگونی صورت گیرد‌‌‌‌. ‌در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند بارندگی نباید عمل قیرگونی صورت گیرد‌‌‌‌. زیرا در این صورت ممکن است لایه‌های قیرگونی دچار صدمه و پارگی شوند.

قیر نرم نباید حرارت داده شود زیرا با حرارت دادن، مواد مطلوب قیر از بین می‌رود‌‌‌‌.‌‌ باید قیر داغ شده با ماله مخصوص به طور یکنواخت و یک لایه روی سطوح افقی پخش شود. یک لایه از گونی درجه یک را روی سطح قیر پهن کرده و بعد از رفع چین خوردگی‌‌ گونی محل‌هایی مانند کف شور‌ها را برش زده و سپس محل آب‌روها را با قیر‌‌‌‌ اندود می‌کنند.‌‌ همچنین استاندار هم پوشانی یا همان روی هم رفتگی گونی، به اندازه ۱۰ سانتی متر باید رعایت شود. در این مرحله باید قیر نرم را با قیر سفت مخلوط کرده و با دمای ۷۰ درجه به آن‌ها حرارت داد تا کاملا مخلوط شوند‌‌‌‌.‌‌ سپس مخلوط قیر را روی گونی پهن کرده و می‌کشند. در این مرحله برای انجام دولایی سرویس گونی را در جهت معکوس اجرای اولی پهن می‌کنند تا ضربدری شود با این کار راه نفوذ آب کاملا بسته می‌شود‌‌‌‌. در مرحله آخر اقدام به کشیدن دوباره قیر بر روی گونی پهن شده می‌کنند و برای اطمینان از مقاوم و محکم شدن کار یک لایه دیگر روی قیر قبلی کشیده می ‌شود و اگر هیچ گونه نشتی دیده نشود باید سطح قیر گونی شده را با یک لایه سیمان پوشاند تا از آسیب زدن به عایق جلوگیری شود.

قیرگونی در تمام مناطق کرج

قیرگونی در تمام مناطق کرج برای تمام سطح‌های صاف و شیب دار انجام می‌شود. ترمیم و لکه‌گیری قیرگونی در کرج با شرط آب‌بندی و با ضمانت‎نامه ارائه می‌گردد‌‌‌‌.‌‌ قیرگونی به دلیل داشتن قیر خالص و گونی درجه یک، پایداری‌‌‌‌ بالایی در برابر ورود آب از خود نشان می‌دهد‌‌‌‌.‌‌ قیرگونی برای آب و هوایی کوهپایه‌ای شهر کرج در زمستان و پاییز و بهار بخاطر بارش باران و برف زیاد‌‌‌‌،‌‌ بسیار مناسب می‌باشد‌‌‌‌.

قیر مورد استفاده در عایق های قیر گونی حتما باید از نوع قیر خالص پالایشگاهی باشد، چرا که با برخورداری از کیفیت لازم و ایجاد استحکام فوق‌العاده، مانع از نفوذ رطوبت به ساختمان و بروز آسیب و تخریب می‌شود.

گونی مصرفی برای عایق قیر و گونی باید از نوع گونی چتایی کنفی باشد که دارای بافت یکنواخت و عاری از آلودگی است و هیچگونه گره نیز در بافت آن نباید وجود داشته باشد.

قیر سرد پوشش قیری اصلاح شده ی پلیمری است که نحوه ی اعمال آن به صورت اجرای سرد می باشد. بنابراین با بکار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما با سهولت و سرعت بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو، غلطک و بهترین روش اسپری عایق کاری کرد.

تمامی محصولات قیر و گونی ارائه شده توسط شرکت عایق نوین دارای ضمانت نامه می باشند و درصورتی که اهالی محترم کرج برای قیر گونی ساختمان های خود از خدمات شرکت عایق نوین استفاده کنند، از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره مند خواهند شد.

 قیرگونی در تمام مناطق کرج برای تمام سطح‌های صاف و شیب دار انجام می‌شود. ترمیم و لکه‌گیری قیرگونی در کرج با شرط آب‌بندی و با ضمانت‎نامه ارائه می‌گردد‌‌‌‌.

از مزایای استفاده از قیرگونی در کرج می‌توان به اجرای راحت آن‌‌‌‌،‌‌ رفع شکستگی‌ها و بریدگی‌ها اشاره کرد 

قیرگونی به سه شکل انجام می شود؛ اجرای قیرگونی به صورت تک لایه، اجرای قیرگونی به صورت دو لایه و اجرای قیرگونی به صورت سه لایه صورت می گیرد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *