آسفالتکاری در اشتهارد

نحوه آسفالتکاری در اشتهارد

آسفالت به ماده‌ای گفته می‌شود که تلفیقی از قیر و مصالح سنگی می‌باشد، و با روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آسفالتکاری در اشتهارد به منظور عایق نمودن سطوح یا پوشش آن استفاده می‌شود. آسفالت دارای انواع مختلفی است که از آن جمله می‌توان به آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی نام برد. آستفالتکاری با توجه ضخامت و استحکام دارای ترکیبات متفاوتی از شن، قیر و مش‌بندی سنگ‌ها است. آنچه در کیفیت آسفالت اثر ویژه‌ای دارد، کاربرد قیر پلیمری یا پالایشگاهی است. همچنین این ماده را به شیوه‌ای حرفه‌ای می‌توان کاملا بازیافت کرد.آسفالت‌های گرم به موارد:

  • آسفالت رویه‌ای توپکا
  • آسفالت آستر یا بیندر
  • آسفالت قیری
  • ماسه آسفالت
  • آسفالت متخلخل تقسیم بندی می‌گردد.

چنانچه در آسفالتکاری از آسفالت گرم استفاده شود، مکان اجرای آسفالت گرم تا کارخانه و زمان حمل‌اش نباید زیاد باشد. آسفالت سرد به تلفیقی از قیر سرد و مصالح سنگی گفته می‌شودپخش و تسطیح این نوع آسفالت در دمای محیط صورت می گیرد  و موادی مانند گازوئیل جهت سهولت اجرا بدان افزوده می‌شود.  حمل این نوع آسفالت در مسافت طولانی به راحتی قابل اجراست. از آسفالت‌های حفاظتی عمدتا در جاده‌ها مورد استفاده است. جهت آسفالتکاری در اشتهارد نیز از این نوع آسفالت بهره گرفته می‌شود. در این نوع آسفالت از قیر محلول در آب استفاده می‌شود.

شرکت عایق نوین در زمینه اجرا و نیز تعمیرات آسفالت‌کاری ساختمان، کلیه معابر اختصاصی و عمومی، محوطه‌ها، جاده‌ها و خیابان‌ها فعالیت می‌کند. نمایندگی این شرکت آماده کار جهت آسفالتکاری در اشتهارد می‌باشد.

 

 

 

قیمت آسفالتکاری در اشتهارد

از جمله کاربردهای عمده آسفالت‌کاری می‌توان به پوشش‌دادن کف خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر خصوصی و عمومی، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، محوطه‌های نمایشگاهی، پارکینگ‌ها، انبار و پشت بام‌های منازل اشاره کرد. بسته به اینکه از چه نوع آسفالتی برای کار شما استفاده شود، قیمت آسفالتکاری در اشتهارد متفاوت است. اما عمدتا قیمت آسفالتکاری در اشتهارد برحسب تُن محاسبه می‌گردد و تا اندازه‌ای اجرای آسفالتکاری در اشتهارد که با ماشین‌های مکانیزه انجام می‌شود از اجرای آسفالتکاری دستی متفاوت است. همچنین مسطح بودن و یا وجود ناهمواری حین آسفالتکاری دربرگیرنده هزینه‌هایی است که در قیمت نهایی برای آسفالتکاری در اشتهارد اثرگذار است. جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی و نیز استعلام قیمت، شما می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از آخرین قیمت‌ها در سال ۱۳۹۹ اطلاع یابید. اما در صورت کلی برای متراژهای بیش از ۲۰۰ متر مربع، تخفیف ارائه می‌گردد.

روکش آسفالت پیچیده‌تر از تصور اکثر مردم است. اگر تاکنون رانندگی کرده‌اید و دیده‌اید که خدمه در حال نصب روسازی جدید هستند، ممکن است این تصور را داشته باشید که خدمه فقط به غلتاندن مواد رسوب شده توسط کامیون‌های کمپرسی احتیاج دارند. با این حال، مراحل متعددی قبل از پاس نهایی ماشین نورد موجود است. پیمانکاران آسفالت، خواه در حال ساخت یک جاده کاملاً جدید، نصب روکش آسفالت یا بازسازی روسازی قدیمی باشند، باید از یک فرایند استراتژیک پیروی کنند تا از نتایج با کیفیت اطمینان حاصل کنند. ما در این زمینه متبحریم و بر توانایی خود می‌بالیم. پس زمان را از دست نداده و با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با صرف کمترین هزینه، پروژه شما را به اتمام برسانیم.

عایق-نوین-آسفالتکاری-در-اشتهارد

 

نمایندگی عایق نوین برترین آسفالتکاری در اشتهارد

تیم ما تجربه زیادی در زمینه روکش آسفالت و قیر دارد، بنابراین بدانید که چگونه بهترین راه‌حل را برای نیازهای خود در آسفالت پیدا کنید. ما خدمات ارزنده ای در زمینه آسفالتکاری در اشتهارد ارائه می‌کنیم. در مورد هرگونه مشکل روسازی قیر یا روکش آسفالت پاسخ‌های بسیار خوبی توسط تیم ما ارائه می‌شود و هدف ما یافتن مناسب‌ترین راه‌حل برای نیازهای شما در زمینه آسفالت است. ما متخصص در زمینه آسفالت‌ریزی، بتن‌ریزی و کارهای عمرانی عمومی با ماشین و ماشین‌کاری هستیم. لیست مشتریان ما به طور مداوم در حال افزایش است و ما افتخار می‌کنیم که پروژه‌های متعددی را در این حوزه به اتمام رسانده‌ایم. ما این ارزش ها را هر روز هر ساعت زندگی می کنیم و نفس می کشیم. لطفاً لحظه‌ای وقت بگذارید و وب‌سایت ما را مرور کنید و در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به پروژه بعدی شما ارزش افزوده دهیم بیشتر بیاموزید. شرکت عایق نوین مفتخر است در زمینه آسفالتکاری در اشتهارد از آسفالت‌های سنتی، جاذب و تخلیه صدا، مخلوط سیمان شده و آسفالت طبیعت استفاده کند، که هر کدام از آنها تمام نیازهای خاص زیست محیطی و سرزمینی ایجاد شده در مرحله طراحی را برآورده می‌کند. طی سال‌های گذشته گروه عایق نوین قراردادهای سالیانه زیادی را برای آسفالت مدارس، شوراهای محلی و سازندگان به اتمام رسانده است.

ما در کارهای آسفالت در سرتاسر محلات تهران، حومه و کرج حضور پررنگی داریم و به توانایی خود در ارائه سطوح روکش آسفالت، خدمات آسفالت کامل، تمام اشکال آسفالت، تعمیر و نگهداری جاده، از خیابا‌ن‌های مسکونی گرفته تا جاده‌های پر حجم، افتخار می‌کنیم. در صورت نیاز به بحث بیشتر در مورد توانایی‌های ما و نیازهای خود برای کار آسفالت، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

سایر مقالات:  ایزوگام در کرج  آسفالت کاری در تهران  آسفالت کاری در کرج

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *