آسفالتکاری در شهر قدس

 خدمات  آسفالتکاری در شهر قدس با بهترین کیفیت و شرایط مناسب صورت می‌گیرد. آسفالت  پوششی است که شبانه‌روز در معرض تردد انسان‌ها و اتومبیل‌های فراوانی قرار دارد. جوامع مدرن به حدی با این پدیده درهم‌آمیخته‌اند که برای عموم افراد چگونگی تولید و اجرای آن تقریباً بی‌اهمیت است. اما برای کسانی که به‌واسطه‌ی شغل خود با این موضوع در ارتباط هستند مواردی مانند انواع آسفالت، کاربردهای معمول و غیرمعمول آن و ویژگی‌های یک آسفالت مرغوب اهمیت دارد.

آسفالتکاری در پونک

پیمانکاران و صاحبان خانه می‌توانند انواع مختلفی از روسازی آسفالت را بسته به موارد استفاده، به کار بگیرند. در ادامه جهت آشنایی شما، 5 نوع اصلی از روکش‌ آسفالت را بیان نموده‌ایم:

مخلوط داغ:

این نوع آسفالت متشکل از 95 درصد سنگ، ماسه یا شن می‌باشد. این مخلوط به‌وسیله‌ی سیمان آسفالتی به هم متصل می‌شود. و در دمای 300 درجه فارنهایت بر روی سطح ریخته می‌شود.

مخلوط گرم:

این مخلوط نسبت به مخلوط داغ به دمای پایین‌تری نیاز دارد. ضمن اینکه ریختن و پخش آن بر روی سطح آسان‌تر از آسفالت کاری با مخلوط داغ می‌باشد.

 مخلوط سرد:

نوع سومی از آسفالت تحت عنوان مخلوط سرد وجود دارد که برای اجرای آن نیازی به گرما نخواهد بود. این روش برای تعمیر چاله‌ها و ترک‌های روسازی مناسب می‌باشد و از نظر اقتصادی از دو روش قبلی به‌صرفه‌تر می‌باشد.

Cut-back:

روش کات بک که به انگلیسی Cut-back گفته می‌شود ترکیبی از سیمان آسفالت و حلال نفتی می‌باشد. این نوع آسفالت به منظور کم کردن ضخامت ویسکوزیته استفاده می‌شود. این نوع آسفالت شامل مواد شیمیایی فرار می‌باشد و در مناطق محدودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آسفالت نوع ماستیک:

این نوع آسفالت که از یک فرمول متراکم به‌دست می‌آید نسبت به موارد قبلی دوام بیشتری دارد. می‌توان گفت نوع ماستیک یک ماده ضد آب محسوب می‌شود. در تشکیل ماستیک، آسفالت، سنگ و پودر معدنی وجود دارد و در دمای گرم مخلوط می‌شود.

آسفالت کاری در شهر قدس بسته به شرایط مختلف هر کدام از انواع آسفالت، با روش اصولی و قیمت مقرون به صرفه انجام می‌گیرد.

کاربردهای آسفالت

مخلوط داغ آسفالت موارد استفاده‌ی متعددی دارد. این مخلوط در بزرگراه‌ها، و جاده‌های بین شهری و خیابان‌های داخل شهر پخش و رول می‌شود. همچنین یک پوشش ایده‌ال برای تونل‌ها می‌باشد. از موارد استفاده‌ی مخلوط سرد می‌توان تعمیر چاله‌ها و ترک‌ها را نام برد. آسفالت‌های برشی یا همان cut back را هم می‌توان به عنوان یک عنصر تثبیت کننده در مخلوط‌ها به کار برد و هم در برخی‌ پوشش‌های چسبناک، مه‌بند و پوشش‌های دوغابی کاربرد دارند.

اما موارد استفاده از آسفالت ماستیک نسبت به بقیه‌ی موارد تفاوت بیشتری دارد. این نوع آسفالت که یک آسفالت ضد آب می‌باشد قابلیت استفاده در ساختمان‌ها را دارد و به صورت یک عایق رطوبتی در انبارهای زیرزمینی و پشت‌بام‌ها استفاده می‌شود. کادر اجرایی آسفالتکاری در شهر قدس بسته به نیاز شما هر نوع از مخلوط آسفالت را که بخواهید در پروژه‌ی شما استفاده خواهند کرد.

علاوه بر کاربردهای عمومی و بیشتر استفاده شده از آسفالت برخی از افراد مانند پیمانکاران یا کشاورزان و دامداران در موارد دیگری نیز به آسفالت روی می‌آورند. برای مثال ممکن است از آسفالت برای ساخت و ساز سدها، مخزن-های آب و پارک‌ها استفاده شود. گاهی در کف حوضچه‌های پرورش ماهی نیز از پوشش آسفالت استفاده می‌شود. حتی مشاهده شده است که برخی از صنعت‌گران خودرو برای پیشگیری از زنگ زدگی در گلگیرها و کاپوت خودروها، مخلوط آسفالت را به کار برده‌اند.

قیمت آسفالت کاری در شهر قدس

قیمت آسفالت کاری بسته به متراژ کار، نوع پوشش، نوع آسفالت در پروژه‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. کادر اجرایی آسفالتکاری در شهر قدس اجرای پروژه‌های آسفالتکاری را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت انجام می‌دهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *