آسفالتکاری در هشتگرد

آسفالتکاری در هشتگرد 

آسفالتکاری در هشتگرد  توسط تیم اجرایی متخصص و خبره انجام می‌شود. شما می‌توانید انواع پروژه‌های دولتی و غیر دولتی آسفالت، اعم از پارکینگ، اجرای آسفالت‌های حفاظتی و آسفالت کاری محوطه مدارس و غیره را به ما بسپارید و مطمئن باشید کار را به بهترین کیفیت تحویل خواهید گرفت.

موارد استفاده از آسفالت چیست؟

آسفالت پوششی است که در تمامی جوامع مدرن وجود دارد. این پوشش حالت چسبناک، سیاه رنگ و نیمه‌ جامدی از نفت است. از این ماده برای چسباندن سنگدانه‌ها استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت آسفالت یک ماده‌ی هم کاره است و کاربردهای متنوعی دارد. برخی موارد استفاده از آسفالت متعارف و عمومی‌تر مانند استفاده از معابر، جاده‌ها، پیاده‌روها و پارکینگ‌ها می‌باشد.

همانطور که گفتیم آسفالت ماده‌ای همه‌کاره است. در برخی موارد استفاده از آن تا حدودی کمتر رایج است. در هر حال آسفالت به عنوان یک عنصر مهم  و کاربردی جزئی از ضروریات ساخت و ساز می‌باشد. آسفالت پوششی بادوام است که امروزه در برخی قسمت‌های ساختمان نیز از آن استفاده می‌شود.

آسفالتکاری در هشتگرد

آسفالت به عنوان یک ماده‌ی بازیافتی

آسفالت ماده‌ای است که امکان استفاده‌ی مجدد از آن برای روسازی‌ برخی معابر وجود دارد. با این حال برای جاده‌هایی که ماشین‌های سنگین به‌‌طور مداوم تردد می‌کنند، از آسفالت با بهترین کیفیت و متریال استفاده می‌شود تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

انواع مختلف آسفالت

 

به‌طور کلی می‌توان 5 دسته‌ی اصلی برای آسفالت نام برد. هر کدام از این دسته‌ها در وضعیت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. آسفالت به صورت مخلوط داغ، مخلوط گرم، مخلوط سرد، آسفالت‌های برش داده شده (Cut-back) و آسفالت نوع ماستیک تولید می‌شود. هر کدام از این موارد بهتر است به طور درست به کار گرفته شوند تا بهترین نتیجه و ماندگاری را داشته باشند. تیم آسفالتکاری در هشتگرد بسته به نوع هر پروژه آسفالت مناسب را انتخاب و مورد استفاده قرار می‌دهد.

آسفالت یک ماده ضد آب

 

یکی از موارد استفاده از آسفالت، ضد آب کردن دیوارها و سطوح سقف‌ خانه‌های مسکونی می‌باشد که مانع از نفوذ آب به داخل ساختمان می‌شود. شما می‌توانید عملیات اجرای آسفالتکاری در هشتگرد را به  تیم متخصص ما بسپارید و بهترین نتیجه کار را تحویل بگیرید.

نکات ایمنی و برخی آماده‌کاری‌های قبل از آسفالتکاری

 

آسفالت واژه‌ای است که همه‌ی ما با آن آشنا هستیم. اما تنها افراد متخصص هستند که با روش درست و اصولی کار با آسفالت آشنایی دارند. هنگام کار با این ماده باید موارد ایمنی و بهداشتی رعایت شود. این ماده ممکن است از طریق پوست جذب شود یا بخار آن استنشاق شود که عوارض خطرناکی دارد. به همین دلیل توصیه شده است که در یک بازه‌ی زمانی 15 دقیقه‌ای حداکثر مقدار 5 میلی گرم بر متر استفاده شود. تشعشات این ماده هم در هنگام تولید و هم در زمان پخش روکش به‌خصوص در دمای بالا ممکن است تأثیرات منفی بر سلامت انسان بگذرد. بنابراین در هنگام کار باید نکات ایمنی رعایت شود.

 قبل از کار سطح باید کاملا تمیز باشد. ترک‌های موجود در سطح برداشته شود سپس دوباره سطح باید تمیز شود تا برای ریختن و پخش مواد آسفالت آماده شود. زیرسازی قبل از آسفالتکاری یکی از مهم‌ترین مراحل است که به دوام و مقاومت بیشتر آسفالت کمک می‌کند.

قیمت آسفالت کاری

 

قیمت آسفالتکاری متری حساب می‌شود و بر اساس متراژ کار هزینه نهایی محاسبه می‌گردد. البته ضخامت آسفالت هم در این قیمت‌گذاری لحاظ می‌شود. هزینه‌ آسفالتکاری در ابعاد بزرگ و با ضخامت بیشتر نسبتا بالا است.  تیم آسفالتکاری در هشتگرد با احتساب حداقل قیمت تمام شده و ارائه‌ی بهترین کیفیت، تمامی پروژه‌های خود را به پایان رسانیده است.  همچنین تیم ما در تمامی پروژه‌های انجام شده موفق به کسب رضایت مشتری شده است. در هر حال قیمت آسفالتکاری در تهران و حومه دارای تعرفه‌ی کلی است که ابعاد، ضخامت و جنس آسفالت در قیمت‌گذاری نهایی لحاظ می‌شود.

خدمات شرکت عایق نوین

 

اجرای پروژه‌های آسفالتکاری در هشتگرد از طریق شرکت عایق نوین با بهترین کیفیت و کارایی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.  شرکت عایق نوین با  بیش از 30 سال سابقه در ارائه‌ی خدمات نصب و اجرای انواع عایق‌های رطوبتی و پخش آسفالت و قیر توانسته است اعتماد شمار کثیری از هموطنان را کسب کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *