آسفالتکاری در کوهسار

 آسفالتکاری در کوهسار

 

آسفالتکاری در کوهسار با بهره‌گیری از افراد ماهر در کمترین زمان و با قیمت مناسب انجام می‌شود. شما می‌توانید هر نوع پروژه‌ی مربوط به آسفالتکاری را به ما بسپارید و هیچ‌گونه نگرانی از بابت مواد آسفالت استفاده شده و ماندگاری کار نداشته باشید.  آسفالت ماده‌ای است که در جوامع مدرن به عنوان اصلی‌ترین پوشش گذرگاه‌ها اعم از کوچه، خیابان، جاده، بزرگراه‌ها و غیره استفاده می‌شود. موارد استفاده‌ی آسفالت تنها به راه‌ها و خیابان‌ها ختم نمی‌شود. از آسفالت برای پوشش سطوح محوطه‌های برخی اماکن عمومی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، پشت بام، پارکینگ و محوطه‌ی کارخانه‌ها و فرودگاه‌ها نیز استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها آسفالت به عنوان یک عایق رطوبتی در برخی امور ساخت‌ و ساز ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی، امور سدسازی و موارد دیگر نیز کاربرد دارد. در ادامه به تعریف این ماده‌ی پر کاربرد و موارد استفاده‌ی آن خواهیم پرداخت.

 

آسفالتکای در کوهسار - عایق نوین

آسفالت چیست

 

آسفالت یک نوع روکش مناسب برای سطوح مختلف است که در جوامع نوین به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده از ترکیب قیر، شن و ماسه تشکیل شده است. می‌توان گفت آسفالت یکی دیگر از فرآورده‌های نفتی به شمار می‌رود و از دستاوردهای قرن 20 می‌باشد. تولید آسفالت در چندین شکل صورت می‌گیرد همچنین موارد کاربرد آسفالت نیز متنوع است که باید در هر مورد، از آسفالت مناسب استفاده شود تا بهترین بازدهی و نتیجه را داشته باشد. زمانی که آسفالتکاری در کوهسار را به تیم ما بسپارید نسبت به پروژه‌ی شما مناسب‌ترین نوع آسفالت را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار می‌دهیم.

 

زیرسازی آسفالت

 

در هر پروژه‌ از آسفالت اجرای زیرسازی و آماده کردن سطح مهم و ضروری می‌باشد. در صورت عدم آماده‌سازی ممکن است روکش آسفالت ماندگاری زیادی نداشته باشد. به عبارتی اگر سطح را قبل از پخش کردن روکش آماده نکنید این امکان که آسفالت پس از مدتی کنده شده و خراب شود وجود دارد. آماده‌سازی سطح یا همان زیرسازی برای آسفالت را می‌توان هم به صورت دستی انجام داد و هم از طریق دستگاه‌ها و ماشین‌آلات قابل انجام است. در مورد قیمت آسفالتکاری در کوهسار یا هر منطقه‌ی دیگری مراحل زیرسازی و نحوه‌ی انجام آن در محاسبه‌ی قیمت تمام شده‌ی کار تاثیر می‌گذارد.

 

انواع آسفالت و موارد استفاده‌ی آن

 

در حال حاضر معمول‌ترین آسفالت های مورد استفاده، آسفالت گرم، سرد و حفاظتی می‌باشد. هر کدام از این موارد کاربردهای ویژه دارند. در ادامه به تعریف مهم‌ترین انواع آسفالت و موارد استفاده‌ی آن‌ها خواهیم پرداخت:

 

آسفالت سرد (Cold MiX): این نوع آسفالت  یک محصول صنعتی- شیمیایی است که به صورت ترکیبی از قیر و سنگدانه تولید می‌شود و با نام تراشه آسفالت نیز شناخته می‌شود. در زمان تولید این نوع آسفالت گاهی قیر را گرم یا مرطوب می‌کنند اما تمامی مصالح دیگر باید حتما سرد و خشک باشند. این نوع آسفالت اگر با روش‌های اصولی تولید شده باشد می‌توان از آن در تمامی لایه‌های روسازی استفاده نمود. به عبارتی این نوع آسفالت هم در ترافیک سبک و هم ترافیک سنگین و حتی ترافیک خیلی سنگین کاربرد دارد.

 

آسفالت گرم: این نوع آسفالت ترکیبی از قیر گرم و سنگدانه‌های خرد و دانه‌بندی شده است که در کارخانه و با حرارت معین تولید می‌شود. و در همان حالت گرما گرم باید بر روی لایه و زیرلایه یا رویه‌های بتنی پخش و کوبیده شود. نوع مصرف و معیارهای طراحی آسفالت گرم، در اندازه و نسبت ترکیب مواد با یکدیگر مؤثر می‌باشد. آسفالت گرم را بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توان در هر پروژه‌ای استفاده کرد. این نوع آسفالت قابل استفاده برای رویه راه‌ها و فرودگاه‌ها می‌باشد. همچنین در پشت بام‌ها نیز از آن استفاده می‌شود. آسفالتکاری در کوهسار ممکن است شامل هر نوع پروژه‌ای باشد پس  برای هر پروژه، آسفالت مناسب انتخاب و به کار برده می‌شود.

 آسفالت حفاظتی: این نوع آسفالت نیز کاربردهای مخصوص به خود را دارد. استفاده از آسفالت حفاظتی بیشتر برای غیرقابل نفوذ کردن سطح راه می‌باشد. آسفالت حفاظتی را می‌توان برای رویه آسفالت سطحی، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی، آب بندی رویه راه و بهسازی راه و مواردی از این قبیل استفاده کرد. از مزایای آن نصب آسان و استفاده‌ی کمتر از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات می‌باشد.

 

قیمت آسفالتکاری در کوهسار

 

قیمت آسفالتکاری در کوهسار بسته به نوع پروژه، زمان انجام شده، نوع آسفالت به کار برده شده، مراحل زیرسازی و متراژ کار محاسبه می‌شود.

 

30 سال سابقه در اجرای پروژه‌های موفق

 

شرکت عایق نوین با بیش از 27 سال سابقه‌ی انجام پروژه‌های موفق، آماده‌ی خدمت رسانی به شما در زمینه‌های تولید، نصب و اجرای انواع عایق‌های رطوبتی، ایزوگام، قیرگونی و آسفالتکاری در مناطق مختلف می‌باشد. تمامی پروژه‌های این شرکت با موفقیت و رضایت صاحب پروژه به اتمام رسیده است. ماندگاری و طول عمر پروژه سندی بر این ادعاست. خدمات آسفالتکاری را به تیم ما بسپارید و خیالتان از بابت سرعت و دقت کار راحت باشد.

 

سایر مقالات:  آسفالتکاری در هشتگرد    آسفالتکاری در شهر قدس

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *