آسفالت در لواسان

تاریخچه آسفالت

در گذشته و در اواخر قرن نوزدهم،‌ بخش عمده‌ای از آسفالت در کشور آمریکا از منابع طبیعی تهیه و به کار گرفته میشد.

این امر‌‌،‌ در میانه‌های دهه 1870 میلادی با استفاده و بهره گیری از آسفالت های نفتی به منظور نرم کردن آسفالت طبیعی تا حدود زیادی تغییر یافت و در پایان سال ١٩٠٧ میلادی،‌ آسفالت تصفیه و باکیفیت جای آسفالت طبیعی را گرفت.

 

نیاز به آسفالت

با گذشت زمان و عبور و مرور اتومبیل‌ها و خودروها،‌ نیاز بود که نوآوری‌ای برای تولید انواع آسفالت‌های مصنوعی در این امر پدید آید بنابراین بشر به این نقطه رسید که امروزه تمامی جاده ها و خیابان ها از آسفالت خوب و مرغوب و باکیفیت بهره میبرند.

 

آسفالت چیست؟

آسفالت از ترکیب و مخلوط شدن شن،‌ قیر و ماسه تهیه میشود. آسفالت از اختلاط ابزار آلات سنگی با دانه‌های پیوسته ساخته میشود و در این امر از قیر نیز استفاده میشود تا وظیفه‌ی چسبندگی را به عهده بگیرد.

اگر بخواهیم کلی بگوییم،‌ آسفالت از هیدروکربن تشکیل،‌ و در کربن دی سولفید حل میشود.

 

کاربردهای آسفالت

از آسفالت در خیابانها و معابر،‌ محوطه‌ها،‌ پشت بام‌ها،‌ باند فرودگاه‌ها، ‌اسخترها،‌ و کلیه‌ی اماکن مسقف و… استفاده میشود.

 

آسفالت کاری در لواسان-عایق نوین

 

دلیل ضرورت وجود آسفالت مرغوب

امروزه به دلیل سفرهای مکرر مردم به شهرهای خوش آب و هوا،‌ امر راهسازی و کیفیت آسفالت جاده‌ها و خیابانهای آن،‌ بسیار مهم است. به همین دلیل باید در ‌ساخت آسفالت جاده‌ها توجه ویژه شود.

در ادامه شرکتی معتبر معرفی خواهیم کرد تا شما در این کار با اطمینان کامل قدم بردارید.

 

شرکت ایزوگام نوین تهران

شرکت معتبر ایزوگام نوین تهران با ۲۵‌ سال سابقه فعالیت‌ و بیش از ۲۵‌ شعبه در سراسر تهران،‌ شرکتی معتبر میباشد که نیازهای هموطنان را از آسفالت،‌ ایزوگام و قیرگونی برطرف کرده است. همچنین این شرکت به کرج نیز خدمات ارائه میکند.

 

قیرپاشی آسفالت

قدرت پوشش: ‌قیر حرارت دیده شده به راحتی قابلیت این را دارد که لایه‌ها را به هم بچسباند، به این توانایی قدرت پوشش میگویند.

این قدرت را تا حد زیادی ویسکوزیتهٔ آن کنترل میکند در صورتی که شرایط مهیا باشد ویسکوزیتهٔ کم،‌ قدرت پوشش بالایی دارد.

 

قیمت آسفالت

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط قیمت آسفالت،‌ با مدیران شرکت موردنظر تماس بگیرید.

شرکت ایزوگام نوین واقع در تهران،‌ با کادری مجرب،‌ و با بکارگیری تجهیزات مدرن و بروز،‌ آماده‌ی خدمت رسانی به هموطنان میباشد.

 

خدمات آسفالت

تراشیدن و تراش آسفالت

برش بتن تا عمق 50 سانتیمتر در عرض های 13و 8 سانتیمتر

ابرسانی روشنایی برق اتوبان ها

حفر کانال گاز و…

زیر سازی محوطه و خیابان: شرکت معتبر ایزوگام نوین تهران با بهترین ادوات راهسازی، کرج و حومه با بهترین قیمت و کیفیت خدمات ارائه میدهد.

 

چگونگی اجرای آسفالت

اگر اندود تک تک روی آسفالت کهنه سطحی باشد میزان آن /‌68/0-35/0 کیلوگرم در متر مربع میباشد. امر پخش کردن اندود، با ‌ابزاری به نام دستگاه پخش امولسیون انجام میشود.

این دستگاه باید تجهیزات لازم و ضروری را داشته با‌شد؛ از جمله: سرعت سنج که بتواند مقدار امولسیون را کنترل کند و امولسیون قیر موجود را در سطح موردنظر پخش کند.

در صورت ‌ضرورت و با توجه به میزان حرارت هوا، دستگاه ‌قیر پخش کن، باید مجهز به گرم‌کن باشد تا بتواند مواد قیری را حرارت داده و این شرایط را فراهم کند که قیر پخش شود.

 

انواع آسفالت

آسفالت رویه:‌ این آسفالت آخرین بخش قشر بتن آسفالتی است که با بارهای وارده از ناحیه فوقانی و همچنین عوامل جوی مثل برف و باران در تماس مستقیم است. این آسفالت طوری طراحی و ساخته شده است که تحمل بالایی دارد و قادر است وزن های اجسام وارده را تحمل کند و در مقابل آثار مخرب آب و یخبندان و تغییر درجه‌ی حرارت مقاوم است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *