خدمات آسفالت کاری در کرج

آسفالت کاری در کرج  از جمله کارهای تخصصی است که توسط گروهی از آسفالت کاران و یک پیمانکار انجام می‌شود. ویژگی اصلی آسفالت کاری در ساخت و مرمت جاده‌ها و خیابان‌ها است. در ادامه درباره نحوه آسفالت کاری در  کرج خواهیم گفت پس با ما همراه شوید.

شرایط آسفالت کاری در  کرج با شهرهای دیگر ایران چندان تفاوتی ندارد. شاید بتوان گفت تنها تفاوت در قیمت تمام شده آسفالت کاری در این شهرهاست. در این شهرها مانند سایر نقاط ایران آسفالت کاری به عنوان یک کار تخصصی توسط گروهی از آسفالت کاران و یک پیمانکار انجام می‌شود. کرج  به عنوان کلان شهر‌ ایران شناخته می‌شوند و استفاده از آسفالت خوب و پیمانکار آسفالت کاری یکی از ملزومات اصلی این شهرها است. همچنین در این شهر به مقرون به صرفه بودن و دوام فوق العاده بالای آسفالت کاری توجه ویژه ای می شود.

قیمت آسفالت کاری در  کرج

کرج به عنوان یکی از کلان شهر‌های ایران شناخته می‌شود و استفاده از آسفالت خوب و پیمانکار آسفالت کاری در کرج به یکی از ملزومات این منطقه تبدیل شده است. مقرون به صرفه بودن و دوام فوق العاده بالای آسفالت، موجب شده است که کارایی آسفالت کاری درکرج  نسبت به سایر مواد افزایش یابد. در کرج  قیمت آسفالت کاری برای هر متر مربع با ضخامت ۱ سانتی متر حدود ۸ هزار تومان می‌باشد. قیمت آسفالت در کرج برای یک تن حدود 1600000 هزارتومان می‌باشد.

هزینه آسفالت کاری در کرج برای متراژهای بیش‌تر از ۲۰۰ متر مربع به صورت زیر می‌باشد:

  • هزینه آسفالت کاری بیندر با دانه بندی ۰تا ۲۵ میلی متر هر متر مربع با ضحامت ۵ سانتی متر حدود 142 هزار تومان
  • هزینه آسفالت کاری با دانه بندی توپکا ۰تا ۱۹ میلی متر هر متر مربع با ضخامت ۵ سانتی متر حدود 150000 هزار تومان

برای متراژهای بیشتر از ۲۰۰ متر مربع تخفیف داده می‌شود.


اطلاع از قیمت آسفالت در سال 1401

آسفالتکاری در تمام مناطق  کرج

آسفالت کاری برای تمام مناطق به یک شکل انجام می‌شود و خدمات آسفالت کاری در تمام مناطق ارائه می‌شود‌. قیمت آسفالت کاری به نوع آسفالت و کیفیت آسفالت بستگی دارد. همچنین ابعاد و حجم آسفالت در تعیین قیمت آسفالت کاری تاثیر زیادی دارد به این صورت که هر چه آسفالت کاری ابعاد و حجم بیش‌تری داشته باشد هزینه بالاتری دارد‌. شهر  کرج به علت داشتن آب و هوا و خاک نسبتا خوب در میان ساکنین حومه به یکی از گزینه‌های مطلوب برای خرید زمین و ساخت‌و ساز بدل شده است.

امروزه به دلیل افزایش ساخت‌و ساز و خرید زمین در این منطقه، زیرسازی آسفالت و آسفالت کاری در کرج و تمام مناطق کرج مانند، فردیس، ملارد، اندیشه، مهرشهر، محمد شهر، وردآورد، شهریار، شهر قدس و تمام استان‌های کرج و البرز رونق گرفته و طرفداران بسیاری دارد. آسفالت کاری در کرج با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه انجام می‌شود که مستلزم داشتن اطلاعات کافی در رابطه با جنس خاک و استفاده آسفالت مورد نیاز در هر منطقه کرج است.

هزینه آسفالت کاری در کرج
برای اجرای یک راه سازی مناسب جهت آسفالت کاری در کرج چه مراحلی باید انجام داد؟

برای انجام یک راه سازی خوب باید مراحل زیر سازی از جمله: قیر پاشی، آسفالت کاری، کوبیدن، غلتک زنی و غیره را به درستی اجرا کرد.

هزینه آسفالت کاری در کرج به چه صورت است ؟

قیمت آسفالت کاری در کرج همانند سایر نقاط کشور، به عوامل مختلفی نظیر زیرسازی‌، شیب بندی‌، اجرای جدول کشی و … بستگی دارد.

جهت دریافت مشاوره ای رایگان درباره آسفالت کاری در کرج چه باید کرد؟

شما می توانید با شرکت عایق نوین تماس گرفته و کلیه اطلاعات لازم در خصوص آسفالت کاری در این منطقه را دریافت نمایید.

بهترین پیمانکار آسفالت کاری در کرج کدام است؟

مجموعه عایق نوین از برترین نمایندگی های مجاز و معتبر در خصوص آسفالت کاری در کرج می باشد.

نحوه اجرای آسفالت در کرج

نحوه اجرا و آسفالت کاری در  کرج مراحل گوناگونی دارد که اگر هر یک از مراحل انجام آن، استانداردهای لازم را نداشته باشد، بعد از مدتی شاهد ترک خوردن و کنده شدن آسفالت خواهیم بود. این مراحل شامل آماده کردن سطحی است که قرار است آسفالت کاری بر روی آن انجام شود، اندود سطحی یا تک کت، پخش آسفالت، پخش با فینیشر، پخش با گریدر و… که در انجام این فرآیندها به درجه حرارت پخش، تراکم آن، غلتک‌های فولادی، غلتک‌های لاستیکی و نحوه کوبیدن آن دقت شود. برای عدم بروز مشکلاتی مانند تکه تکه شدن و ترک خوردن آسفالت، شما باید پروژه خود را به بهترین پیمانکار متخصص برای آسفالت کاری بسپارید.

اگر اصول و شرایط آسفالت کاری درکرج رعایت نشود باعث کاهش عمر مفید آسفالت می‌شود‌. آسفالت‌ها به سه دسته آسفالت گرم‌، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی تقسیم می‌شوند که می‌توان برحسب نیاز خود هر کدام از این‌ها را انتخاب و استفاده کرد‌.

  1. آسفالت سرد: آسفالت سرد از ترکیب قیر با سنگدانه ساخته می‌شود. نام دیگر آسفالت سرد‌، تراشه آسفالت است که با توجه به نوع پروژه آسفالت کاری در کرج، می‌توان از این آسفالت استفاده کرد
  2. آسفالت حفاظتی: آسفالت حفاظتی در انواع مختلف مانند اندودهای آب بند‌، آسفالت نازک حفاظتی‌، آسفالت سطحی چند لایه‌ای‌، آسفالت سطحی تک لایه‌ای تولید می‌شود‌.
  3. آسفالت گرم: آسفالت گرم از مخلوط شدن مصالح سنگی و قیر ساخته می‌شود و دارای انواع مختلفی است که در زیر به توضیح انواع آسفالت گرم می‌پردازیم.
  4. ماسه آسفالت: از ترکیب کردن ماسه طبیعی با قیر ساخته می‌شود. کاربرد آن بیش‌تر در پروژه‌هایی است که ضخامت آن‌ها بیش‌تر از یک و نیم سانتی متر است. از ماسه آسفالت بیش‌تر برای مسطح کردن سطح پروژه‌ها استفاده می‌شود.
  5. اساس قیری: مقدار قیر در این مدل آسفالت کاری در کرج، کم‌تر است اما دارای دانه بندی درشت‌تری می‌باشد‌.
  6. آسفالت آستر: این لایه بین اساس قیر و آسفالت رویه قرار می‌گیرد و در صورتی که از اساس قیر استفاده نشود می‌توان آسفالت قیر را بر روی ماسه آسفالت قرار داد.
  7. آسفالت رویه: آسفالت رویه‌، آخرین لایه‌ای است که در سطح آسفالت کاری در کرج استفاده می‌شود. آسفالت رویه از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است چون که با عوامل فیزیکی و شرایط جوی هوا مستقیم در ارتباط است.

اجرا تراشه آسفالت در کرج

برای  آسفالت کاری در کرج   به روش تراشه آسفالت، رویه‌ها‌ی آسفالتی که دچار خرابی و فرسودگی شده ‌‌است را از سطح راه تراشیده، و در ترکیب مخلوط‌های آسفالتی جدید استفاده می‌کنند. برای تشخیص عملکرد مناسب مخلوط‌های آسفالتی حاوی تراشه‌های خرده آسفالت، باید تحقیقات بیش‌تری انجام شود. با توجه به این که قیر موجود در تراشه‌ها‌ی خرده آسفالت، در طی مدت اجرا و نیز در مدت استفاده شدن، به دلیل واکنش با اکسیژن هوا به تدریج فرسوده و سخت می‌شوند‌، در‌نتیجه بررسی قیر ترکیبی بسیار‌ ضروری است.
مخلوط‌های آسفالت سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانند MC-3000 یا SC-3000 تهیه می‌شوند، به طور کلی باید مانند آسفالت گرم، در درجه حرارت ۹۵ درجه  یا بیش‌تر با قیر مخلوط شده و در این محدوده دما، پخش و متراکم شود. بعد از اینکه تمام ضوابط و معیارهای طراحی و محدودیت‌های ترافیکی مسیر رعایت شود، تراشه آسفالت در کلیه لایه‌های روسازی اجرا می‌شود.
یکی از موارد استفاده از تراشه‌ آسفالت، بکارگیری آن در مخلوط‌های آسفالتی گرم است. قیمت تراشه آسفالت، به کیفیت آن بستگی دارد. به هر اندازه که کیفیت بالاتر باشد، قیمت تراشه آسفالت نیز بالاتر خواهد رفت.

تراشه آسفالت چیست؟

تراشه آسفالت یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت جاده‌ها‌، پارکینگ‌ها و ساختمان‌ها می‌باشد. معمولا مردم به دلیل نداشتن اطلاعات درست در این زمینه تصویر خوبی از تراشه آسفالت ندارند‌. در زیر به مزیت‌ها و کاربردهای تراشه آسفالت اشاره شده است.

  • تراشه آسفالت که نام دیگر آن آسفالت سرد می‌باشد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و از ترکیب مصالح سنگی‌، شن و قیر تولید می‌شود‌.
  • از تراشه آسفالت برخلاف آسفالت گرم می‌توان در کارگاه استفاده کرد‌. تراشه آسفالت به اندازه آسفالت گرم از عمر مفید بالایی برخوردار است‌. از مزایای تراسه آسفالت می‌توان به نگهداری طولانی مدت آن اشاره کرد
  • قیمت تراشه آسفالت از آسفالت گرم کمتر است و این باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود به گونه ای که با آن می‌توان پروژه‌های بزرگ را با کمترین هزینه به اتمام رساند‌.
  • هزینه تراشه در کرج و شهرهای دیگر هیچ تفاوتی ندارد‌.

هزینه های مربوط به زیرسازی آسفالت در کرج

یکی از مهم ترین کارها در آسفالت کاری، زیر سازی است. هرچه زیر سازی اصولی و بهتر اجرا شود، عمر آسفالت طولانی تر خواهد شد. زیرسازی آسفالت دارای مراحل گوناگونی است که بسته به نیاز پروژه، انجام می‌شود. که در ادامه به مراحل زیرسازی آسفالت خواهیم پرداخت.
اولین قدم برای زیر سازی آسفالت، خاک برداری است. و در مرحله بعدی زمین مورد نظر باید مسطح سازی شود که این کار به منظور هموار ساختن مسیر برای سهولت در آسفالت کردن است.
مرحله بعداز مسطح سازی نوبت به عملیات ساب بیس یا همان پخش مصالح سنگی روی بستر خیابان و کوبیدن آن است. و در مرحله آخر زیر سازی آسفالت، برای بیس یا اساس کار است که خود شامل دو مرحله پخش و کوبیدن یک لایه ۱۵ سانتی متری از مصالح شنی یا سنگی در محل آسفالت کاری است.

هزینه‌های مربوط به زیرسازی آسفالت به شرح زیر است:

  • هزینه خاکبرداری و حمل نخاله به بیرون از کارگاه برای هر مترمکعب ۸۰ هزار تومان
  • هزینه تسطیح‌، رگلاژ‌، آب پاشی و کوبیدن بستر اولیه موجود برای هر متر مربع ۱۰ هزار تومان
  • هزینه پخش‌، آب پاشی و کوبیدن هر متر مربع ساب گرید با ضخامت ۱۵ سانتی متر حدود ۳۰ هزار تومان
  • هزینه پخش‌، آب پاشی و کوبیدن هر مترمربع ساب بیس  با ضخامت ۱۵ سانتی متر حدود ۳۰ هزار تومان
  • هزینه پخش‌، آب پاشی و کوبیدن هر مترمربع بیس با ضخامت ۱۵ سانتیمتر حدود ۳۰ هزار تومان
  • هزینه قیرپاشی پریمکت با اندود نفوذی قیر امولسیون برای هر متر مربع ۱۰ هزار تومان
  • هزینه قیرپاشی تک کت با اندود نفوذی قیر امولسیون برای هر متر مربع ۸ هزار تومان

آسفالتکاری در فردیس کرج

آسفالتکاری در ملارد

آسفالتکاری در پونک

آسفالتکاری در شهر قدس

آسفالتکاری در هشتگرد

آسفالتکاری در هشتگرد

آسفالتکاری در کوهسار - عایق نوین

آسفالتکاری در کوهسار

عایق-نوین-آسفالتکاری-در-اشتهارد

آسفالتکاری در اشتهارد

عایق-نوین-آسفالتکاری-در-حسن آباد

آسفالتکاری در حسن آباد

پخش آسفالت

پخش آسفالت و قیمت آن به دو عامل مهم متراژ کار و نوع آسفالت مصرفی شما بستگی  دارد. همچنین به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که فاصله کارخانه تولید آسفالت با محل آسفالت کاری در کرایه حمل و هزینه نهائی آسفالت کاری شما تاثیرگذار خواهد بود.

نحوه تعیین قیمت برای آسفالت کاری

به طور معمول هزینه آسفالت کاری در  کرج مثل سایر نقاط کشور، بستگی به عوامل مختلفی زیرسازی‌، شیب بندی‌، اجرای جدول کشی و قیرپاشی دارد که موجب تفاوت در تخمین هزینه‌ها می‌شود. برای اجرای آسفالت کاری ، پیمانکاران در پروژه حاضر می‌شوند و بر اساس قیمت تمام شده مصالح و دستمزد اجرای آسفالت کاری، هزینه‌ها را برآورد می‌کنند و بعد از توافق قیمت، قرارداد تنظیم می‌شود.

 آسفالت‌ کاری و هزینه‌های آن به عواملی مانند، طول و عرض روکش آسفالت، استحکام مواد آسفالت و تعداد منحنی و چرخش در مسیر مورد نیاز، بستگی دارد. همچنین محل و مساحت پروژه در تعیین قیمت اجرای آسفالت کاری در  کرج، نقش بسیار زیادی دارد به این صورت که محل‌هایی که دارای سطح هموار و صافی هستند و شرایط کار کردن در آنجا راحت است نسبت به محل‌هایی که شرایط کار کردن در آن‌ها راحت نیست از نظر قیمت هزینه زیادی را در برخواهد داشت.

نصب آسفالتکاری در کرج

نتیجه

به طور کلی  اجرای آسفالت کاری در  کرج دارای شرایطی است که اگر به خوبی رعایت نشوند باعث کاهش عمر مفید آسفالت می‌شود و در مدت زمان کوتاهی مجددا باید عملیات ترمیم یا آسفالت کاری را تکرار کرد. با توجه به این مسئله، باید در انتخاب نوع آسفالت و پیمانکار مناسب دقت کافی داشته باشید.

بهترین آسفالت کاری در  کرج

بهترین آسفالت کاری در  کرج با توجه به مناطق مختلف شهری قابل تعیین است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فعال در این حوزه از جمله سایت عایق نوین تمامی اطلاعات لازم درباره بهترین آسفالت کاری در  کرج را کسب نموده و با اطمینان خاطر انتخاب مناسبی داشته باشید.

هزینه آسفالت به چه صورت است ؟

به طور معمول هزینه آسفالت کاری در تهران و کرج مثل سایر نقاط کشور، بستگی به عوامل مختلفی زیرسازی‌، شیب بندی‌، اجرای جدول کشی و قیرپاشی دارد که موجب تفاوت در تخمین هزینه‌ها می‌شود

قیمت آسفالت چگونه تعیین می شود ؟

قیمت آسفالت کاری در تهران برای هر متر مربع با ضخامت ۱ سانتی متر حدود ۸ هزار تومان می‌باشد. قیمت آسفالت در تهران برای یک تن حدود ۴۵۰ هزارتومان می‌باشد

تراشه آسفالت چیست ؟

تراشه آسفالت که نام دیگر آن آسفالت سرد می‌باشد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و از ترکیب مصالح سنگی‌، شن و قیر تولید می‌شود

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *