ایزوگام امید گستر دلیجان

عایق کاری در برابر نفوذ رطوبت در پشت بام منزل و یا سطوح دیگر به شما کمک می کند تا شما بتوانید با خیالی راحت از نم و نشتی آب در امان باشید. ایزوگام امید گستر دلیجان محصول شرکت قیر مهر پارسیان بوده که دارای دو لایه فویلدار به ضخامت 0/2 ± 4 میلی متر و طول رول   10 متر و عرض 1 ± 100 سانتی متر، ویژه ی مناطق معتدل می باشد. وزن این عایق ، سنگینی زیادی را به ساختمان تحمیل نکرده، چرا که بسیار سبک بوده و در هر رول تنها وزنی معادل با 2 ± 41 کیلوگرم دارد،  . قیمت تمام شده آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه نیز می باشد .

نمایندگی عایق نوین

نحوه نصب ایزوگام امید گستر

بعد از انتخاب و گزینش ایزوگام خوب و با کیفیت امید گستر دلیجان، نوبت به نصب آن می رسد که بسیار حائز اهمیت می باشد. به طوری که مرغوب ترین ایزوگام در صورتی که نصب غیر اصولی داشته باشد، عمر کوتاه مدتی خواهد داشت و شما را مجبور به صرف هزینه مجدد برای عایق کاری پشت بام خواهید کرد.

شما می توانید برای نصب و اجرای عایق رطوبتی خود در انواع سطوح مختلف، از همکاران ما در شرکت عایق نوین کمک بگیرید


برای اطلاع از قیمت ایزوگام تماس بگیرید

فروش ایزوگام امید گستر دلیجان در نمایندگی کرج

فروش ایزوگام امید گستر در کرج، با قیمتی کاملا مناسب صورت می گیرد. این قیمت فروش با توجه به داشتن نشان استاندارد، ضمانت نامه کتبی شرکت و بیمه نامه معتبر و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه محاسبه می شود. مرکز فروش این عایق رطوبتی، شرکت عایق نوین بوده که محصولاتی استاندارد و با کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. برای خرید ایزوگام امید گستر دلیجان مرغوب و کارآمد شما می توانید با مرکز فروش ما تماس بگیرید. شماره های این مرکز در سایت شرکت درج شده اند.

مهم ترین علل تخریب ایزوگام امید گستر چه  مواردی هستند؟

  • از جمله دلایل اصلی تخریب این عایق، ایجاد چین خوردگی و شکاف در زمان نصب و اجرای آن است که اغلب در اثر سپردن کار به یک تیم غیرحرفه ای و غیر متخصص رخ می دهد.
  • عدم زیرسازی درست و وجود پستی و بلندی هایی در سقف، موجب ترک ایزوگام و ایجاد نشتی در آن شده که از دلایل اصلی رطوبت، نم و چکه سقف محسوب می شود.
  • آسیب و صدمه رساندن به ایزوگام به علت گذاشتن وسایل سنگینی مانند کولر و یا کشیدن شی برنده و تیزی بر روی سطح آن، موجب پارگی و صدمه به ایزوگام مورد نظر می شود.
  • طبله شدن ایزوگام به علت عدم نصب استاندارد از دیگر عواملی است که سرعت خراب شدن ایزوگام را افزایش می دهد.
  • شرایط جوی و تغییرات آب و هوایی نیز از دیگر علل جهت خرابی ایزوگام به شمار رفته که در نهایت به تشخیص نم و لکه گیری ایزوگام منجر می شود.

آیا ایزوگام امید گستر دلیجان در تهران نمایندگی دارد؟

شرکت عایق نوین  نمایندگی ایزوگام  امید گستر دلیجان در تمامی مناطق تهران از جمله: تجریش، نیاوران، قیطریه، ولنجک، فرمانیه، زعفرانیه، دارآباد، محمودیه، فرشته، ظفر، گاندی،اکباتان، شهرک غرب، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه،اهالی مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه،افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه، حکیمیه و … می باشد که تمامی خدمات نصب، اجرا،ترمیم و لکه گیری را انجام می دهد. قیمت ایزوگام امید گستر در تمامی نقاط تهران یکسان بوده و هزینه ایاب ذهاب و نظافت پشت بام نیز رایگان می باشد.

لکه گیری و ترمیم ایزوگام امید گستر در چه صورتی انجام می پذیرد؟

یکی از مشکلات رایج بسیاری از منزل و ساختمان ها، نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان می باشد که این مشکل به طور معمول در پشت بام هایی مشاهده می شود که ایزوگام آن در اثر عوامل مختلفی فرسوده یا تخریب شده اند.

به عنوان مثال اگر نصب ایزوگام به طور صحیح و اصولی انجام نشود یا مدت زمان زیادی از عمر ایزوگام ( بیشتر از ۱۰ سال ) گذشته و یا اینکه در مراقبت و نگهداری آن، دقت کافی به خرج داده نشده باشد، با شروع فصل بارندگی بخش های مختلف آن دچار چکه و نم خواهند شد. در این صورت تشخیص نم و لکه در اجرای ایزوگام یکی از اصولی ترین اقدامات جهت لکه گیری و ترمیم ایزوگام به حساب می آید.

قیمت نصب ایزوگام امید گستر دلیجان چگونه است؟

هم اکنون با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت ایزوگام در بازار، قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان با نصب نیز متغیر می باشد. شرکت عایق نوین از نصاب های مجرب و متخصصی جهت نصب ایزوگام شما عزیزان استفاده می‌ کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز، مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت عایق مورد نظر و همچنین انتخاب آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی سایت ما مراجعه کنید.

چرا انتخاب ایزوگام امید گستر دلیجان بهترین گزینه است؟

ما همواره در تلاش بوده ایم تا رضایت مشتری، مرغوبیت محصولات و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بالاترین سطح ممکن را داشته باشد و سابقه ی درخشان ما می تواند گواهی بر این مسئله باشد.

جهت مشاوره برای نصب ایزوگام امید گستر در تهران چه اقدامی مناسب می باشد؟

شما می توانید برای مشاوره در مورد نوع این عایق رطوبتی و قیمت روز آن با شرکت عایق نوین در تماس باشید.

قیمت نصب ایزوگام امید گستر در تهران چگونه حساب می شود؟

قیمت نصب این ایزوگام با توجه به نوع آن و متراژ مکانی که قرار است عایق کاری شود محاسبه می شود.

آیا شرکت عایق نوین در تمام مناطق تهران و کرج ایزوگام امید گستر دلیجان را به فروش می رساند؟

بله، این شرکت ایزوگام مورد نظر را با قیمت درب کارخانه به شما مشتریان عزیز عرضه می کند.

آیا شرکت عایق نوین در کرج کار ترمیم و لکه گیری ایزوگام امید گستر را انجام می دهد؟

بله، شرکت عایق نوین تمامی خدمات عایق کاری نظیر نصب، لکه گیری ، عیب یابی و … را با افراد مجرب انجام می دهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *