ایزوگام اکسیر دلیجان

از دیگر ایزوگام های محبوب و پرطرفدار نمایندگی ما ایزوگام اکسیر دلیجان می باشد. این نوع عایق با توجه به خصوصیات ویژه ای که دارد از با دوام‌ ترین ایزوگام های شناخته ‌شده در بازار داخلی کشور به شمار می رود. به همین دلیل از این نوع عایق رطوبتی می توان برای ایزولاسیون تمامی قسمت های ساختمان ها علی الخصوص سطوحی که به طور دائم با آب در ارتباط هستند استفاده نمود.

 شرکت ما یکی از جمله مشهور ترین و پرفروش ترین مراکز عرضه کننده ایزوگام اکسیر دلیجان است که به تمام همشهریان خود خدمات متنوع این عایق را از جمله نصب و راه اندازی، ترمیم و لکه گیری را با بهترین کارایی ارائه می دهد.

متقاضیان گرامی ایزوگام دلیجان و انواع مختلف آن به ویژه ایزوگام اکسیر می توانند برای خرید با بخش فروش شرکت ما در تماس باشند. توجه داشته باشید که در زمان خرید ایزوگام های اکسیر دلیجان همواره سعی کنید از نمایندگی های مشتری مداری مانند عایق نوین خرید کنید چرا که امروزه ایزوگام های بی کیفیت و مشابه اصلی در بازار زیاد بوده که تشخیص قطعی آن ها تنها به دست یک کارشناس خبره امکان پذیر می باشد.

نصب تخصصی ایزوگام اکسیر

خریداران گرامی که قصد تهیه ایزوگام اکسیر دلیجان را دارند می توانند علاوه  بر یک خرید به صرفه از خدمات نصب تخصصی ایزوگام اکسیر نیز برای سطوح مختلف ساختمان خود بهره مند شوند.

شرکت ما این خدمات را به کمک مهارت نصابان ایزوگام کار حرفه ای خود به انجام میرساند. تیم کاری مجرب ما برای نصب این عایق ابتدا سطح مربوطه را عاری از هر گونه وسیله و گرد و خاک نموده و سپس تمام درز و ترک های موجود در محل اجرا را صاف و یکنواخت نموده و در نهایت نیز ایزوگام را به طور کاملا اصولی پیاده سازی می کنند.

در صورتی که شما قصد تهیه و بهره مندی از این نوع ایزوگام از برند دلیجان را دارید به شما پیشنهاد می دهیم که حتما به مجموعه ی مشتری پسند عایق نوین مراجعه فرمایید.

خدمات ایزوگام اکسیر دلیجان در تهران و کرج

مجموعه ی ما به عنوان سرشناس ترین مرکز رسمی پخش انواع ایزوگام تمامی خدمات ایزوگام اکسیر دلیجان در تهران و کرج را توسط نصابان ایزوگام کار حرفه‌ ای و ماهر خود بر عهده داشته و به نحو احسن به انجام می رساند.

 شما می‌ توانید هم اکنون در هر منطقه ای از استان تهران و البرز که هستید ایزوگام مد نظر خود یعنی اکسیر دلیجان را به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت شرکت انتخاب کرده و در اسرع وقت به طور کاملا رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

به واسطه ی شعب مختلفی که کمپانی مشهور ما در تهران و کرج دارد تمامی همشهریان عزیز می توانند ایزوگام اصل اکسیر دلیجان را با بهترین کیفیت به طور تضمینی با گارانتی و ضمانت نامه ده ساله به قیمت مناسب تهیه کنند.

همشهریان گرامی می توانید از این عایق به منظور ایزولاسیون سطوح مختلفی مانند پشت بام، پارکینگ‌، استخر، حمام، سرویس های بهداشتی، تونل ها، پی ساختمان ها و غیره بهره گیری فرمایند.

قیمت روز ایزوگام اکسیر دلیجان

به طور معمول یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین فاکتور ها در زمان خرید هر محصولی به ویژه ایزوگام های اکسیر دلیجان توجه به قیمت آن می باشد.

گاهی برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی کافی برای صرف هزینه های کمتر به مراکز فروش غیر رسمی مراجعه کرده و ایزوگام های بی‌ کیفیت و نامرغوب را در عوض ایزوگام های استاندارد و اصل تهیه می کنند. در این صورت توجه داشته باشید که خرید این ایزوگام ها نه تنها صرفه اقتصادی آنچنانی نخواهد داشت بلکه سبب می‌ شود که این ایزوگام بی کیفیت به سطوح مختلفی از سازه شما خسارت وارد کند. بنابراین اگر می خواهید ایزوگام اکسیر اصل را با پرداخت هزینه ای کمتر تهیه کرده تا دچار چنین مشکلاتی نشوید به مجموعه ی معتبر و مجاز ما مراجعه کنید.

هزینه نصب ایزوگام نیز با توجه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، تعداد رول ایزوگام و … متفاوت بوده و دارای قیمت مشخص شده ای نیست. شما می‌ توانید علاوه بر یک خرید مناسب، ایزوگام باکیفیت اکسیر دلیجان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نصب نمایید.

مشخصات استثنایی ایزوگام اکسیر دلیجان

در ادامه ما قصد داریم تا مشخصات استثنایی ایزوگام اکسیر دلیجان را برای شما متقاضیان گرامی این نوع عایق با کیفیت به طور کامل شرح دهیم.

در ابتدا لازم است بگوییم که ایزوگام اکسیر در مقایسه با سایر عایق های رطوبتی دارای استحکام و دوام بسیار بالایی می باشد.

این عایق مرغوب محصول شرکت صدف گستر دلیجان بوده که وزن هر رول آن در حدود ۴۳ الی ۴۴ کیلوگرم است. همچنین ضخامت این عایق کارآمد ۴ میلی‌ متر و طول هر رول آن نیز برابر با ۱۰ متر در عرض ۱ متر می باشد. رول های ایزوگام اکسیر دلیجان دارای انعطاف‌ پذیری بسیار خوبی بوده که نوع دو لایه ی آن هم برای مناطق معتدل مناسب تر است.

مقاومت فوق العاده ی این مدل از برند دلیجان در دمای منفی ۴۰ درجه سانتی‌ گراد و مثبت ۱۲۰ درجه سانتی‌ گراد می باشد، به طوری که در این بازه دمایی به‌ هیچ‌ وجه دچار پوسیدگی نمی‌ شوند. همچنین این محصول نام آور دارای گواهینامه ی فنی و استاندارد ملی در شرکت ما نیز است.

 از دیگر مشخصات زبانزد ایزوگام های اکسیر دلیجان دوام و ماندگاری بالای آن هه در برابر انبساط و انقباض سرما و گرمای شدید فصول مختلف می باشد. اکسیر از جمله ایزوگام های صادراتی کشور محسوب می شود که در سال‌ های اخیر نیز جایگاه خاصی را در بازار کشور هایی همچون گرجستان، افغانستان، آذربایجان، ترکیه و عراق کسب نموده است.

شرایط فروش ویژه ی ایزوگام اکسیر دلیجان به چه صورتی است؟

نمایندگی ما برای رفاه حال مشتریان خود تصمیم به فروش ایزوگام اکسیر با تخفیفات فوق العاده ای در سراسر تهران و کرج نموده است. جهت اطلاع از قیمت روز این نوع ایزوگام با ما در تماس باشید.

مزیت خرید برند ایزوگام اکسیر دلیجان چیست؟

از جمله مزایای خرید این عایق با کیفیت می توان بکارگیری متریال مرغوب نظیر قیر پالایشگاهی و مقاومت بسیار خوب آن در برابر گرما و سرمای شدید اشاره نمود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *