ایزوگام در سبلان

 

ایزوگام به پوشش مقاومی گفته می‌شود که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است و از طریق گرما بر بستر بام‌ها چسبیده می‌شود. ایزوگام از نفوذ آب و  همچنین رطوبت به محیط زیرین خود جلوگیری به عمل می‌آورد. عمر متوسط ایزوگام ۱۰ سال می باشد. فاکتورهای مختلفی بر قیمت عایق‌های رطوبتی (ایزوگام) اثر گذار می‌باشد که از آن جمله به دارا بودن نشان استاندارد، ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه، مکانی که در آن مورد استفاده‌اند، جنس و ضخامت و برند تولید آن نام برد. اجرا و نصب ایزوگام نیز دارای شرایطی است از جمله آنکه نصب آن باید در هوای آفتابی و صاف صورت پذیرد، و قبل از نصب کلیه سطوح بدون رطوبت و نم و تمیز شده باشد، بهتر است کار نصب را از پایین‌ترین شیب‌ها در سطوح شیب دار آغاز نمود. شرکت عایق نوین با داشتن کادری با سابقه و تجربه کافی در این زمینه آماده خدمت‌رسانی در زمینه فروش، نصب و اجرای ایزوگام در سبلان می‌باشد.

 

 

قیمت رول ایزوگام در سبلان

 

معمولا رول‌های ایزوگام در سبلان در متراژهای ده متری تولید می‌گردد و حدودا وزن ایزوگام در سبلان آن 42 کیلو هست. قیمت رول ایزوگام در سبلان همراه با نصب دارای یک قیمت و بدون نصب دارای قیمت دیگری است. زمانی که قصد استعلام قیمت داشته باشید حتما به این نکته توجه داشته باشید که قیمت‌های نمایندگی با سایر دفاتر فروش ایزوگام متفاوت است. بدین سبب بهتر است از نمایندگی خرید محصول مورد نظرتان را انجام دهید. آنچه در محاسبه قیمت ایزوگام در سبلان قابل توجه است، آن است که قیمت نهایی ایزوگام مصرفی برای سطح مورد نظر شما به میزان رول‌های مصرفی بستگی خواهد داشت.

 به منظور داشتن یک عایق کاری مناسب با کارایی خوب رعایت کلیه موارد زیر حائز اهمیت است. 

  1. در آغاز بایستی سطح مورد نظر که قصد داریم آن را عایق نماییم تمیز و خشک نماییم و شیب سطح به سمت ناودان قرار داشته باشد.
  2. هنگامی که قصد عایق کاری سطوح سیمانی، موزائیکی و آسفالتی بهتر است قبل از آنکه کار نصب آغاز شود از یک لایه قیر مرغوب استفاده گردد تا کیفیت کار تضمین شود.
  3. جهت نصب به سراغ استفاده از عایق رطوبتی‌های با کیفیت و ترجیحا برند بروید.
  4. به منظور نگهداری از ایزوگام نصب شده از ترددهای غیرضروری، قرار دادن وسایل‌های نوک تیز، آجر و تجمع زباله بر روی سطوح ایزوگام شده خودداری شود. همچنین بهتر است به صورت ماهیانه از سطح ایزوگام شده بازدید به عمل آورید تا دچار بریدگی یا پارگی نشده باشد و در صورت وجود نسبت به ترمیم یا تعمیر آن اقدام نمایید.

در کل قیمت ایزوگام ها بسته به جنس و طرح، وزن و ضخامت آنها  متفاوت می‌باشد. امروزه کارخانه‌هایی متعددی در زمینه تولید ایزوگام فعالیت دارند. نوع قیری که در تولید ایزوگام مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در قیمت تمام شده آن اثرگذار است.

 

 

ایزوگام در سبلان - عایق نوین

 

 

نمایندگی ایزوگام در سبلان

 

از جمله محله های خوب تهران که شرکت عایق نوین به ارائه خدمات ایزوگام در این منطقه توسط افراد خبره می‌پردازد، سبلان است. شرکت عایق نوین آماده است تا با ایزوگام های استاندارد و دو لایه به نصب ایزوگام کلیه سطوح مورد نظر مشتریان عزیز، ترمیم و یا تعمیر آن بپردازد. برای این کار کافی است با نمایندگی این شرکت جهت خرید و یا نصب ایزوگام در سبلان تماس حاصل نمایید. در این‌ صورت می توانید عایق رطوبتی مورد نظرتان را به قیمت مناسب  و مشابه کارخانه، بی واسطه از نمایندگی ما دریافت کنید. در نمایندگی شرکت عایق نوین ایزوگام های مختلف ساده و طرح دار از کلیه برندهای با کیفیت موجود می‌باشد و شما با مراجعه به سایت می‌توانید کاتالوگ آنها را مشاهده و لیست قیمت را ملاحظه کرده و حتی با سایرین آن را مقایسه نمایید. این شرکت همچنین از ایزوگام‌های حاوی قیر پلیمری که دارای عمر بیشتر و چسبندگی زیادی هست استفاده می‌نماید. شرکت ایزوگام عایق نوین با سال‌ها تجربه در زمینه خرید و فروش و نصب ایزوگام در خدمت شما عزیزان در منطقه سبلان می‌باشد.

 

خدمات شرکت ایزوگام عایق نوین

 

شرکت ایزوگام عایق نوین با برخورداری از کادری متعهد و مسلط به دانش روز آماده همکاری با کلیه اشخاص، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در اقصی نقاط ایران می‌باشد. این شرکت جهت انجام کلیه پروژه‌های خود از نیروی کار متخصص و متبحر در زمینه نصب و اجرای ایزوگام بهره می‌گیرد. توزیع جزئی و کلی محصولات این شرکت با قیمت کارخانه از تهران به اقصی نقاط ایران میسر است. انجام تمامی امور مربوط به ایزوگام در کل ایران در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت توسط همکاران ما انجام می‌شود. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه خرید، فروش و نصب عایق‌های رطوبتی و با بهره مندی از 35 نیروی کاربلد همواره رضایت را برای شما مشتری عزیز به ارمغان خواهد آورد. جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت‌ها در زمینه ایزوگام در سبلان با شماره 09123495288 تماس حاصل نمایید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *