ایزوگام در ستارخان

تقریباً اشخاصی که ساکن در منطقه ستارخان باشند، می دانند که می توانند، برای خریداری مرغوب ترین ایزوگام به مرکز خرید ایزوگام در ستارخان مراجعه کنند و اگر احیاناً در این باره سوالاتی برای شما دوستان گرامی پیش آمده است، می توانید با تماس با شماره های مذکور به پاسخ مسائل مد نظرتان دسترسی یابید.

 

خرید و فروش ایزوگام

در زمان قدیم ایزوگام کاربرد و اهمیت ویژه ای نداشت و افراد برای پوشش منفذه ها و عایق گیری از موادی به نام قیر، آسفالت و دیگر مواد پلیمری استفاده می نمودند. اما هم اکنون دیگر همانند قدیم نمی باشد و با گذشت تایم و به روز شدن اطلاعات در تمامی حوزه ها از جمله صنعت شیمیایی، مکانیکی، خوراکی، دارویی و دیگر موارد، افراد درصدد هستند تا با پیشرفته ترین تجهیزات به برآورده شدن نیاز های خود رسیدگی نمایند.

خرید و فروش ایزوگام در ستارخان نیز امروزه جایگاه بسیار خوبی را دارا می باشد و اشخاص ساکن در این منطقه آوازه آن را شنیده اند، زیرا دارای سوابقی طویل در این عرصه است و دائماً در تلاش است تا به بهترین وجه پاسخ گوی نیاز مشتریانش در این حوزه باشد و رضایت آنان را کسب می کند و در نهایت این چنین است که بسیار محبوب مشتریان واقع شده است. البته ناگفته نماند که انواع ایزوگام را با قیمت بصرفه در اختیار فرد مصرف کننده قرار می دهد.

 

تولید ایزوگام

در شرایط کنونی و بازار فروش خوب ایزوگام، عده ای توانسته اند تا با راه اندازی کارخانه ایزوگام و قرار دادن میزان سرمایه مورد نیاز به ساخت این محصول بپردازند، اما موضوعی که در این جا به آن خواهیم پرداخت، این است که آیا تجربه کافی را برای تولید ایزوگام دارند؟

در پاسخ باید گفت که درصدی از این اشخاص تازه به دوران رسیده تنها برای کسب درآمد بیش تر و طمعی که در وجود آنان برانگیخته شده است، اقدام به این کار نموده اند و عده ای هم نیز در این میان وجود دارند که علاوه بر در نظر گرفتن مسئله مادی به مشغول شدن در این حیطه علاقه مند می باشند و تجربه زیادی را در واقع کسب ننموده اند.

در نتیجه پیشنهاد می شود که شما دوستان گرامی اگر خواسته تان بر این است تا در این عرصه قدم به فعالیت بگذارید، بهتر می باشد و الزامی است که اطلاعات خود را بالا ببرید و بعد از شناخت نسبتاً جامع در مورد جزئیات و کلیات این حوزه کاری، دست به کار شوید تا هم برای خود پشیمانی و خسارت به بار نیاورید و هم بتوانید رضایت مشتری را در همان ابتدا به دست آورده و بر میزان درآمد خود بیفزایید و در نهایت این ماده ارزشمند بدین طریق به دست تولید کنندگان ساخته شده است که توانسته اند در این بازار امروز درآمد قابل توجهی را به دست آورند.

 

ایزوگام در ستارخان-عایق نوین

 

کاربرد انواع ایزوگام

ایزوگام چیست و چرا این محصول در زمان حال توانسته است این چنین پرکاربرد باشد؟ در حقیقت اشخاص برای عایق بندی کردن منزل ها و ساختمان های خود اعم از تجاری یا مسکونی، در زمان های گذشته از روشی کاملاً قدیمی و سنتی بهره می بردند و آن هم استفاده از قیر و آسفالت بود که البته کار چندان آسانی نبود، اما با روی کار آمدن تجهیزات بهتر، هم اکنون از محصولی به نام ایزوگام استفاده می کنند که برای مراحلی همچون پی کندن، ایزولاسیون انواع دیوار، سرویس های بهداشتی، پشت بام و دیگر موارد بسیار کاربردی است و از مزایای این کالا این است که زمان زیادی را اتلاف نمی کند و نصب آن بسیار آسان و بی دغدغه است و کافی است که بعد از تهیه با دانش و مهارت نصب آن را از نمایندگی معتبر فرا بگیرید و یا از افرادی کمک بخواهید که تبحر کافی را در این زمینه داشته باشند و به شما در این امر کمک کنند.

نکته ای که تمایل داریم تا در مورد آن با شما دوستان محترم به گفت و گو بپردازیم این است، که خود ایزوگام هم دارای نوع تک لایه و دولایه است که از لحاظ مقدار ضخامت و نوع پوشش دارای تفاوت هایی هستند، اما توصیه ما به شما مخاطبین گرامی این می باشد که اگر می خواهید برای یک بار هزینه نمایید و ایزوگام خود را در برابر سرما و گرمای زیاد در مقابل نور خورشید حفظ کنید، سعی کنید نوع دو لایه این کالا را تهیه کنید، زیرا مرغوبیت و کیفیت مورد فوق بسیار برتر از تک لایه می باشد و این موضوع نیز حائز اهمیت است که ایزوگام درجه یک باید عمری تقریب به 12 الی 15 سال را داشته باشد.

 

صادرات ایزوگام

کارخانه های زیادی وجود دارند که در کل جهان مشغول به تولید ایزوگام می باشند و هر ساله مقدار زیادی از این تولیدات نیز به کشورهای دیگر صادر می شود که سبب می شود تا میزان قابل توجهی از این کالا با قیمت بالا به دست مشتری برسد، در حالی که نباید این اتفاق صورت پذیرد. ناگفته نماند که دولت از این طریق درآمد خوبی را کسب می نماید و صادرات ایزوگام تأثیر بسزایی در اقتصاد جامعه دارد ولی این موضوع نباید به گونه ای اتفاق بیوفتد که این کالا در داخل کشور با نرخ بالایی به دست مصرف کننده برسد و خریدار توانایی تهیه آن را نداشته باشد.

 

قیمت فروش ایزوگام

جهت اطلاع از قیمت فروش ایزوگام در ستارخان، کافی است تا با مراجعه حضوری یا غیر حضوری به نمایندگی مجموعه عایق نوین از تمامی نرخ های مربوط به کل ایزوگام ها آگاهی یابید. ما در این قسمت بنا به مشاهده درخواست های ثبت شده از سمت شما عزیزان، تصمیم گرفته ایم تا در مورد، موارد مصرفی ایزوگام توضیحاتی را ذکر کنیم.

آیا می دانید که این محصول به عنوان عایق رطوبتی نیز یاد می شود و در مواردی از جمله بام منازل و ساختمان های تجاری، نمای انواع اپارتمان و ساختمان ها، پی ریزی، استخر، انواع پل، مخزن های ذخیره جهت نگهداری آب، دستشویی، باند فرودگاهی، حمام، سردخانه، مراکز مرغداری و سایر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. علت کاربردی بودن و مصرف زیاد ایزوگام این است بسیار سبک می باشد و درصد مقاومت بالایی را دارد.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *