ایزوگام در مهرشهر

مهرشهر در استان البرز واقع شده است. استان البرز به عنوان منطقه با اقلیم آب و هوایی سرد و بارش زا در نظر گرفته می شود. با گسترش شهر کرج، بسیاری از افراد در این منطقه ساکن شده اند. البته آب و هوای خوب و پایین بودن قیمت مسکن، نیز باعث مهاجرت افراد به این منطقه گردیده است.

در گذشته به جای ایزوگام در مهرشهر از چه عایقی استفاده می شد؟

همانطور که در دیگر مقالات ذکر شد، در گذشته از قیروگونی برای عایق سازی ساختمان در برابر آب و رطوبت استفاده می شد. اجرای این روش بسیار پردردسر بود. اما با گذشت زمان و ظهور ایزوگام در صنعت ساختمان سازی، ای روش  جای قیروگونی را گرفت و به عایقی محبوب در میان ساختمان سازان و مهندسان سازه تبدیل شد.

استفاده از ایزوگام در مهرشهر ،  بسیار ضروری می باشد.

همانطور که در قسمت قبلی ذکر شد ، با افزایش ساخت و ساز نیاز ساختمان سازان و کارفرمایان به ایزوگام با افزایش مواجه شد. از این رو شرکت عایق نوین با استقرار نمایندگی ایزوگام در مهرشهر کرج، تمامی نیاز ساختمان سازان در زمینه عایق های رطوبتی را رفع می نماید.

 

ایزوگام در مهرشهر-عایق نوین

 

چگونه می توان به نمایندگی های ایزوگام در مهرشهر اعتماد نمود؟

همانگونه که در بخش نمایندگی ایزوگام در دلیجان ذکر شد، مشتریان باید نمایندگی ها را ارزیابی و سپس اقدام به خرید نمایند. نمایندگی های ایزوگام دلیجان در سراسر کشور دارای مجوز رسمی، ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی در زمان نصب و اجرای ایزوگام می باشند.

مهرشهر مرکز کلیدی در استان البرز می باشد.

این شهر یکی از شهر های قدیمی در این استان و دارای دو بافت قدیمی و جدید می باشد. فرودگاه پیام نیز در این شهر واقع شده است. از این رو بایستی به نحوه ساخت و ساز و رعایت اصول عایق بندی در این شهر توجه داشت. شرکت عایق نوین نیز آماده ارائه خدمات رسانی  به شما همراهان عزیز در این شهر بزرگ می باشد.

آسفالت کاری، قیروگونی ، خدمات دیگر شرکت عایق نوین در مهرشهر

علاوه بر ارائه خدمات ایزوگام در مهرشهر، شرکت عایق نوین نیز به عنوان مجری شرکت ایزوگام دلیجان آماده ارائه خدماتی نظیر آسفالت و قیروگونی در مهر شهر می باشد.

آسفالت و قیرگونی از روش های بسیار مهم در زمینه عایق سازی در شهر ها به شمار می روند. با توجه به این که ایزوگام را فقط در بعضی از مکان ها می توان استفاده نمود ، آسفالت و قیروگونی را نیز در مکان های خاصی باید به کار برد. برای مثال در بعضی از قسمت های ساختمان که استفاده از ایزوگام گزینه مناسبی نیست ، عایق کاران بایستی از قیرو گونی استفاده نمایند.

خرید ایزوگام در منطقه مهرشهر چگونه انجام می شود؟

امروزه راه های متنوع و البته سریع برای خریداری ایزوگام در اختیار مردم قرار گرفته است. شرکت عایق نوین امکان خریداری ایزوگام و دیگر خدمات عایق کاری را به صورت آنلاین برای تمامی کاربران میسر ساخته است. شما به راحتی می توانید با انتخاب نوع محصول و میزان مورد نظر سفارش خود را به ثبت رسانید. در نظر داشته باشید که علاوه بر خرید می توانید از خدامات شرکت عایق نوین بهره ببرید.

خدمات نصب ایزوگام در مهرشهر کرج

شرکت های ارائه دهنده خدمات ایزوگام دلیجان و نمایندگی ها اجازه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را دارا می باشند. شرکت عایق نوین با دارا بودن کادر فنی  مجرب و توان اجرایی بالا طبق برنامه مقرر نصب ایزوگام مورد نظر شما را شروع و در زمان معین به کارفرمای محترم تحویل می دهد. لازم به ذکر است که تمامی فعالیت های مجموعه عایق نوین با ارائه بیمه نامه و ضمانت نامه کتبی انجام می شود.

بهترین نوع ایزوگام در مهرشهر چیست؟

با گسترش تکنولوژی، شرکت های متعددی برای تولید ایزوگام با کیفیت پا به عرصه تولید نهاده اند. اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت های به نام در زمینه تولید عایق رطوبتی از قدمت بالایی برخوردار هستند. شرکت ایزوگام دلیجان به عنوان یکی از قدیمی ترین قطب های تولید ایزوگام در سراسر کشور می باشد.

چرا شهروندان در مهرشهر ایزوگام دلیجان را انتخاب می نمایند؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا بهتر است که ویژگی های یک ایزوگام استاندارد و با کیفیت را بررسی کنیم . ایزوگام با کیفیت، حداقل دارای 4 میلی متر ضخامت است. میزان قیر استفاده شده در ایزوگام حداقل باید 60 تا 70 درصد باشد و از ترکیبات با کیفیتی مانند پلی استر و تیشو در آن استفاده شود. در بعض از ایزوگام های دو لایه یک رویه نازک فویل بکار رفته است. باید بدانید که استفاده از این لایه فویل در مناطق سردسیر که با بارش برف به صورت مداوم رو برو است، بسیار کارآمد می باشد.

 

ایزوگام در مهرشهر-عایق نوین

 

نحوه نصب ایزوگام در مهرشهر کرج

نکته اول

در این مرحله رول های ایزوگام به محل پروژه انتقال داده می شوند. نکته مهم در این قسمت این است که هر یک از رول های ایزوگام بین 40 تا 45 کیلوگرم وزن دارند تکنسین های فنی و کارگران باید به این نکته توجه داشته باشند که رول های ایزوگام را به صورت مرحله ای به پشت بام منتقل کنند.

نکته دوم

سطح پشت بام بایستی از اشیا خارجی مانند کانال کولر و دودکش ها خالی شود. در این صورت  اجرای ایزوگام به طور یک دست انجام شود. چنانچه این کار انجام نشود، ممکن است بعضی از قسمت های ایزوگام به سطح کاملا چسبیده نشود و پس از اولین بارش آب به درون ساختمان نفوذ کند.

نکته سوم

اجرای ایزوگام در سطح پشت بام بایستی به صورت موافق و با جریان لوله ناودان و شیب روبه پایین باشد. چنانچه خلاف این عمل صورت گیرد، آب بر روی سطح پشت بام جمع می شود و پس از مدتی ممکن است به داخل نفوذ نماید.

نکته چهارم

قبل از اجرای نصب ایزوگام سطح باید از هرگونه ماده خارجی مانند گرد و خاک، زنگ زدگی، چربی و … به صورت کامل پاک گردد. این کار باعث افزایش چسبندگی سطح به ایزوگام می شود.

نکات مذکور در زمان اجرای ایزوگام به  صورت کامل توسط تیم فنی و اجرایی شرکت عایق نوین صورت می پذیرد. در صورت بروز اشتباهی از سوی کارکنان، شرکت عایق نوین با ارائه خدمات پس از فروش ، اقدام به تعمیر می نماید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *