نمایندگی ایزوگام در کیانمهر

شرکت عایق نوین به عنوان یک نمایندگی در کیانمهر ارائه دهنده ی انواع خدمات ایزوگام کاری با پرسنلی کاری، با سابقه و همچنین با دانش امروزی در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

این مجموعه موفق تمامی خدمات عایق کاری مانند نصب و راه اندازی ایزوگام برای سرویس‌ های بهداشتی، آشپزخانه، حمام، پشت بام، دیواره ها، پی ساختمان ها، شیروانی، تعمیر ایزوگام های قدیمی، لکه گیری ایزوگام کلی و جزئی در سریع ترین زمان ممکن، ترمیم و بازسازی سرویس های رطوبت زده، تشخیص نشتی، رفع نم و رطوبت سقف و دیگر سطوح را توسط نصابان ایزوگام کار متخصص با بیش از ۱۰ سال تجربه و وجدان کاری در کیانمهر کرج و حومه آن از جمله: شهرک بهاران، شهرک نور، شهرک مروارید و … با کیفیت خوب و درجه یک و قیمتی مناسب به طور مستقیم از کارخانه به انجام می رساند. جهت مشاوره و بازدید رایگان و همچنین محاسبه هزینه ایزوگام در کیانمهر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش ایزوگام در کیانمهر کرج با مناسب ترین قیمت

مجموعه ی عایق نوین یکی از نمایندگی های فروش ایزوگام در کیانمهر کرج می باشد که انواع ایزوگام مانند ایزوگام دلیجان، ایزوگام ستاره طلایی، پشم شیشه ایران، سپهر گستر دلیجان، رها گستر دلیجان، غرب گستر دلیجان، شرق مشهد، بام گستران ارومیه، شهر بام عایق دلیجان، گل پوشش دلیجان، سینا بام، صدف بام، پردیس بام، گل پوشش، سراپوش، سامان دلیجان، بام گستر، حفاظ بام اصل دلیجان، مرجان دلیجان، هگمتانه همدان، پاسارگاد، پیروز، جهان عایق الوند، گیتی گستر، بام گستران، نام گستر، عایق طلائی، اصل، پارسی گام، گستربام بهمن، آروین بام، باران پوشش، سامان گستر، آسمان گستر، گیتی بام، یاسمین گستر، اطلس بام، تک بام و سایر برند های ایزوگام را به صورت عمده و جزئی را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق ایزوگام مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

نصب ایزوگام در کیانمهر

ساکنین محترم در کیانمهر و محله ها و خیابان های اطراف آن همچون آزادی، آبگینه، محاسب، سرو، کاج، بسیج، بلوار ولی عصر، بلوار امیر کبیر و … در صورت نیاز به خدمات عایق کاری مانند نصب ایزوگام در کیانمهر می توانید فقط با یک تماس، بهترین نوع عایق های رطوبتی را با کیفیتی عالی تحویل گرفته و توسط نصابان شرکت عایق نوین آن ها را نصب و اجرا نمایید. ایزوگام با نصب در کیانمهر با قیمتی ارزانتر از همه جا ارائه و نصب می شود.

اگر شما قصد خرید و نصب ایزوگام اصل در کیانمهر کرج را دارید کافی است با بزرگترین مرکز پخش ونصب ایزوگام در کیانمهر تماس بگیرید، تا در سریعترین زمان ممکن ایزوگام را با ضمانت ۱۰ ساله و بیمه نامه ۵ ساله تحویل ونصب نمایید.

قیمت ایزوگام با نصب در کیانمهر کرج

قیمت ایزوگام با نصب در کیانمهر کرج به طور کلی به این گونه است که ابتدا بعد از انتخاب ایزوگام مورد استفاده خود، قیمت ایزوگام با توجه به تعداد رول های ایزوگام مورد استفاده شده در زمان انجام کار می باشد، بر این اساس به طور مثال اگر شما ده رول در پشت بام و یا محل مورد نظر خود استفاده کنید معادل ۱۰۰ متر مربع می باشد. در نهایت نیز باید گفت که قیمت کلی ایزوگام به این صورت است که قیمت هر متر ایزوگام را در متراژ مصرفی ضرب کرده تا قیمت نهایی  کار انجام شده به دست آید.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در کیانمهر

با مراجعه به شرکت عایق نوین شما می توانید بهترین ایزوگام ها را با اجرایی مناسب و اصولی در پشت بام خود نصب نمایید.

همواره نصب صحیح ایزوگام موجب طولانی شدن عمر بیشتر آن می شود، چرا که در صورت نصب بدون دقت، آب به زیر ایزوگام نفوذ کرده و باعث خرابی و طبله شدن آن و در نهایت نیز قیمت تمام شده ی ایزوگام را افزایش می دهد، زیرا شما را مجبور به صرف هزینه مجدد برای ایزوگام می نماید. مرکز عایق نوین با داشتن نصابان مجرب و با سابقه چندین و چند ساله با کادر اجرایی حرفه ای کیفیت کار را برای شما تضمین می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره برای ایزوگام در کیانمهر شما می توانید با همکاران ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

خدمات آسفالت کاری در کیانمهر کرج

اگر شما به دنبال یک شرکت معتبر برای آسفالت معابر، پارکینگ، محوطه و دیگر سطوح خود می باشید، شرکت عایق نوین مفتخر است تا با بیش از ۲۰ سال سابقه در این حوزه مشغول به خدمت رسانی بوده و تمامی خدمات آسفالت کاری در کیانمهر کرج را همچون آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر سازی آسفالت و … را اجرا نماید.

آسفالت معابر و پارکینگ یکی از مقوله های مهم و حیاتی می باشد، زیرا اگر خوب اجرا نشود و در حین اجرا و یا پس از آن دچار شکستگی یا ترک شود هیچ راهی جز تعویض و تعمیر آن وجود ندارد و در این صورت نیز هزینه  تعویض و تعمیر بسیار بالا می باشد. پس پیشنهاد ما به شما این است که حتما با شرکتی مانند عایق نوین که در این زمینه تجربه کاری دارد همکاری نمایید.

قیرگونی در کیانمهر

عایق نوین خدمات قیرگونی در کیانمهر را همچون اجرای قیر گونی تک لایه، دولایه و سه لایه با مواد اولیه درجه یک مانند گونی چتایی بنگلادش و قیر پالایشگاهی با پرسنلی مجرب و با تجربه کاری در امر عایق کاری برای قیرگونی و آب بندی پشت بام، دیواره ها، سرویس های بهداشتی، پی ساختمان و دیگر سطوح برای شما همشهریان عزیز به انجام می رساند.

قیرگونی یکی از بهترین عایق های رطوبتی قدیمی و موثر است که اگر به صورت صحیح انجام گیرد، به صراحت می توان گفت که بیش از ۴۰ سال برای سطح مورد نظر دوام می آورد، نمایندگی ما با در اختیار داشتن افراد مجرب و کارآمد این امر عایق کاری را با بهترین کیفیت و اطمینان کامل به همشهریان عزیز ارائه می کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *