ایزوگام در گوهردشت

امروزه که عایق بندی سطوح در ساختمان ها امری ضروری محسوب می شود، باید از کیفیت و مرغوبیت کار آسوده خاطر بود. به همین منظور مجموعه عایق نوین با استفاده از برترین برندها و با بهره گیری از اشخاص حرفه ای و کاربلد در اجرا و نصب ایزوگام در گوهردشت، کیفیت و استانداردهای لازم را مد نظر خود قرار داده است. در فرایند تولید ایزوگام تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته ای به خدمت گرفته می شود. هر چه این تجهیزات به روز تر باشد، فرایند تولید با کیفیت و تعداد بیشتر صورت می گیرد. در ادامه به تجهیزات لازم برای تولید ایزوگام اشاره خواهیم کرد.

 

فرآیند تولید ایزوگام

برخی تجهیزات و ماشین آلات خط تولید ایزوگام بدین قرار است:

پمپ آب، دستگاه میکسر دو جداره، نوار نقاله، آسانسور، بویلر روغن، سیستم های تهویه، پمپ قیر کش، دستگاه های اتوی تیشو، دستگاه های خشک کن و خنک کننده، لب برگردان نایلکس و … .

این تجهیزات در ساخت و تولید ایزوگام ساده، ایزوگام تک لایه و دو لایه و روکش آلومینیوم به کار می روند. مواد خامی که برای تولید و ساخت ایزوگام وارد این دستگاه ها می شوند عبارتند از: تیشو، ورق آلومینیوم، قیر، مواد پرایمری و پلی استر. این مواد توسط دستگاه های تولید ایزوگام با یکدیگر ترکیب می شوند. ترکیبات حاصله توسط دستگاه های مخصوصی به شکل رول های ایزوگام در اندازه های مختلف می باشد. توان حرکتی دستگاه ها را برای تولید بیشتر با استفاده از تجهیزاتی مانند گیربکس، موتور، بلبرینگ و یاتاقان بالاتر می برند. یکی دیگر از تجهیزات ملزم در خط تولید ایزوگام بنزا یا همان کوره است. کوره برای این است که مواد ترکیبی ایزوگام در حرارت بسیار بالا قرار بگیرند تا چسبندگی قوی تری داشته باشند. فرایند تولید به این نحو است که بسته به تک لایه یا دولایه بودن ایزوگام، تیشو و پلی استر را داخل تشتک قیر می کنند. این مواد با مواد پرایمری یا قیر مذاب مخلوط می شوند. ضخامت لایه ایزوگام را توسط مجرای خروجی که در بالای تشتک قرار گرفته، تنظیم می کنند.

 

ایزوگام در گوهردشت - عایق نوین

 

نصب ایزوگام در گوهردشت

پس از آن ورق آلومینیوم را به لایه آغشته به مواد چسبانده و داخل حوض آب می گذارند. پس از این مرحله لایه را از بین غلتک ها عبور می دهند. پس از سرد شدن لایه، پلاستیک پشت لایه را به آن اضافه می کنند. لایه ایزوگام را وارد آسانسور ذخیره سازی می کنند. این عمل باعث می شود فرایند تولید به طور موقت، متوقف گردد. عملیات خشک شدن ایزوگام توسط فن های خشک کننده صورت می گیرد. پس از انجام همه این مراحل ایزوگام وارد دستگاه رول کن می شود و به دور وسیله ای به شکل مخروط تا 10 متر رول می شود. بعد از رول شدن به اندازه لازم، لایه بریده شده و توسط دستگاه به بیرون پرتاب می شود. در دستگاه های خط تولید ایزوگام از تکنیک هایی بهره گیری می شود تا عمل اپراتور را در فرایند تولید و کیفیت محصول به حداقل برسانند.

 

اجرا و نصب ایزوگام درگوهردشت

در حالی که مراحل نصب ایزوگام در گوهردشت با برترین متدها و بهترین کیفیت توسط نصاب های ماهر و کاربلد انجام می گردد، ولی اگر جنس پر دوام و تضمین شده ای نداشته باشد اجرای ایزوگام به خوبی پیش نمی رود. ما در مجموعه عایق نوین به شما پیشنهاد می کنیم هنگام عایق بندی سطوح و نصب ایزوگام در گوهردشت، کلیه نکات و شرایط برای انجام کاری بی نقص را در نظر بگیرید. عایق نوین با استفاده از برندهای برتر ایزوگام و با بهره گیری از اشخاص حرفه ای در اجرای نصب ایزوگام در گوهردشت کاری بی نقص و مورد اطمینان به شما ارائه میدهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *