ایزوگام

ایزوگام یا عایق رطوبت برای پشت بام، استخر، ایرانیت، تونل ها، مخازن آب، پی ساختمان، سردخانه، سدها، پل های هوایی و لوله های آب و گاز و نفت مورد استفاده هستند. عایق ها برای مکان هایی که در معرض رطوبت هستند ضروری می باشد. علاوه بر ایزوگام های معمولی، ایزوگام طرح دار نیز با کاربردهایی مشابه با ایزوگام معمولی و البته کاربرد زیبایی برای جلوه بخشیدن به فضا وارد بازار شده است که با توجه به کاربرد هر یک نوع متفاوتی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. عایق ها نوعی پوشش با مقاومت بالا هستند که به وسیله حرارت سطوح را پوشانده و در برابر آسیب محافظت می کند. معمولا عمر عایق 10 تا 15 سال می باشد به شرطی که دارای کیفیت و استانداردهای لازم باشد. الیاف به کار رفته در عایق در دوام و عمر طولانی آن بسیار موثر است. ایزوگام از چند لایه تشکیل شده است که باعث بالا رفتن ضریب مقاومت آنها شده و به صورت تک لایه و چند لایه در بازار وجود دارند.

با توجه به اینکه ایزوگام ها با برندهای متنوع با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند و انواع فیک و بی کیفیت آن نیز در بازار فراوان است، چنانچه تصمیم به خرید عایق دارید توصیه می شود تا به بیمه نامه و ضمانت نامه محصول توجه نمایید و با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید تا از یک خرید خوب و مطمئن لذت ببرید. ایزوگام خوب تا مدت های طولانی در مقابل هرگونه رطوبت مقاومت می کند به شرطی که مراحل نصب آن نیز به خوبی و توسط نیروی متخصص انجام گیرد.

 

ایزوگام-طرح-دار-عایق-نوین

 

خرید ایزوگام طرح دار

برخی از ایزوگام ها علاوه بر خصوصیت محافظت، زیبایی نیز دارند. این نوع ایزوگام ها به نام ایزوگام طرح دار یا رنگی شهرت دارند که چند سالی است وارد ایران شده است و بیشتر برای مناطقی مانند پشت بام، استخر، سالن های ورزشی، روف گاردن، زمین بازی، معابر عمومی و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام طرح دار دارای طرح های متنوعی از قبیل: طرح موزاییک، طرح سنگ و سرامیک، طرح چوب، طرح آجر، طرح لانه زنبوری، طرح چمنی، شش ضلعی های رنگی و غیره می باشد که این تنوع باعث شده تا بسیار مورد استقبال قرار گیرد. از میان آنها طرح آجر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. ایزوگام طرح دار از لایه ای با ضخامت 30 تا 35 سانتیمتر تولید می شود از اینرو تا دو برابر ایزوگام معمولی ضخامت داشته و مقاوم تر است. ایزوگام طرح دار با قیر خالص پلیمری تولید شده و عملکرد مطلوبی به همراه دارد. ایزوگام طرح دار با کیفیت  می باشد و در زیباسازی کف بسیار اثربخش می باشد. از مزایای ایزوگام طرح دار این است که از تابش نور خورشید جلوگیری کرده و جلوه زیبایی به فضا می بخشد.

قیمت ایزوگام طرح دار پلیمری بر اساس ضخامت و تعداد لایه های آن مشخص می شود. همچنین طرح، رنگ و مدل هم در قیمت آن موثر خواهد بود. ایزوگام طرح دار مانند ایزوگام معمولی به صورت رول در بازار عرضه شده اند. در زمان خرید به نوع بسته بندی و نشان استاندارد توجه نمایید. ایزوگام استاندارد از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است از این رو مقاومت و عمر طولانی داشته و در زمان نصب به راحتی به پوشش زیرین چسبیده و جلوه زیبایی را فراهم می کند. از آن جایی که ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد از اینرو جایگزین مناسبی برای نمای ساختمان نیز می باشد چرا که علاوه بر عایق کردن ساختمان، زیبایی و جذابیت دلپذیری را به آن می بخشد و قیمت آن نسبت به نمای سنگ یا آجری بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و اجرای آن به سهولت انجام می شود.

 

نصب ایزوگام

اما انتخاب و تهیه ایزوگام استاندارد و همچنین نصب آن از جمله نکات مهم در رابطه با استفاده از این محصول می باشد. عایق نوین از جمله مجموعه های معتبر در خرید و نصب ایزوگام می باشد. شما می توانید با تماس به کارشناسان این مجموعه از آخرین قیمت ایزوگام به همراه شرایط نصب آن آگاه شوید.