ایزوگام پشم شیشه دلیجان

با توجه به این که ایزوگام پشم شیشه دلیجان بسیار مرغوب بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است، یکی از معتبرترین محصولات ایزوگام موجود در بازار ایزوگام کشور می باشد که از مواد اولیه ی درجه یک تولید شده و به بازار عرضه می گردد و کمترین میزان آلودگی را نیز برای محیط زیست به همراه دارد.

برند ایزوگام دلیجان، یک برند معتبر، سرشناس و شناخته شده در صنعت تولید انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته و ضد آب در ایران است، از همین رو امروزه در بیشتر نمایندگی های ایزوگام در سراسر کشور، جهت اجرای پروژه های مختلف عایق کاری در سطوح گوناگون، از ایزوگام پشم شیشه دلیجان استفاده می گردد. شما ساکنین محترم مناطق مختلف تهران و کرج نیز در صورتی که قصد عایق کاری سطوحـمختلف در ساختمان های خود را دارید، جهت آشنایی با این نوع ایزوگام محبوب و پر فروش، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی رسمی فروش ایزوگام پشم شیشه دلیجان

شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی رسمی فروش ایزوگام پشم شیشه دلیجان در تهران و کرج فعالیت دارد و انواع مختلف این نوع ایزوگام را در نمایندگی های مختلف خود با گارانتی  ۱۰ ساله و خدمات پس از فروش بی نظیر برای ساکنین این منطقه ارائه می کند.

این نوع ایزوگام دارای انواع مختلفی از جمله ایزوگام فویل دار و بدون فویل می باشد که انواع فویل دار آن علاوه بر این که یک عایق رطوبتی می باشد، با جلوگیری از نفوذ اشعه ی uv خورشید، از گرم شدن فضای داخل ساختمان نیز جلوگیری می کند ولی دارای قیمت بالاتری نیز هست. کارشناسان ما در نمایندگی های مختلف عایق نوین با توجه به شرایط اقتصادی مصرف کنندگان، بهترین راهنمایی ها را به مشتریان جهت انتخاب بهترین نوع ایزوگام متناسب با سطح مورد نظر آن ها، می کنند و همواره آماده ی ارائه ی با کیفیت ترین خدمات به آن ها می باشند. شما نیز در صورت انتخاب این برند فوق العاده به عنوان عایق رطوبتی ساختمان ها، منازل و یا محل کار خود، می توانید با مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی های این شرکت و یا برقراری تماس با همکاران ما در واحد فروش این مرکز، خرید خود را تکمیل نمایید.

مشخصات ایزوگام پشم شیشه دلیجان

کارخانه ی تولید ایزوگام پشم شیشه دلیجان یکی از ۴۰۰ کارخانه فعال تولید کننده ایزوگام در کشور می باشد که در بین آن ها از جمله کارخانجات پیشرو محسوب می شود که تمامی محصولات خود را با استفاده از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و بر اساس استانداردهای بین المللی، تولید و بسته بندی کرده و ایزوگام پشم شیشه را به عنوان پرتقاضاترین عایق رطوبتی وارد بازار می کند.

این نوع ایزوگام از مواد اولیه مرغوب مانند قیر دمیده ی درجه یک و ترکیبات شیمیایی دیگر مانند الیاف پلی استر، الیاف شیشه و … در چند لایه شامل لایه های پلی اتیلن یا پودر معدنی،بافت پلی استر، تیشوی مرغوب و فویل آلومینیومی با ضخامت ۱۶ میکرون، تولید و بسته بندی می شود و دارای استاندارد ملی ایران به شماره ۳۸۸۵، مربوط به ورق های انعطاف پذیر و تقویت شده می باشد که نشان دهنده ی کیفیت و انعطاف پذیری بالای آن می باشد. ضخامت این ایزوگام برابر با ۴ میلی متر بوده و طول و عرض آن نیز به ترتیب برابر با ۱۰ متر و یک متر می باشد و وزن هر رول از این ایزوگام ۴۰ کیلوگرم است.

کاربردهای ایزوگام پشم شیشه دلیجان

ایزوگام پشم شیشه دلیجان می تواند در هر قسمت از ساختمتن به عنوان یک عایق رطوبتی و همچنین یک عایق حرارتی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین نصب این ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی، تنها محدود به سقف ها و دیوارهای خارجی ساختمان نمی شود و علاوه بر این قسمت ها، در تمامی بخش های ساختمان از جمله داخل حمام و سرویس بهداشتی و حتی در بخش های لوله کشی آب و شیرآلات نیز استفاده می گردد. این ایزوگام علاوه بر موارد ذکر شده، برلی ایزولاسیون کف و دیواره های استخر نیز استفاده می گردد تا از نفوذ رطوبت به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری کند.

از آن جایی که این نوع از ایزوگام دلیجان با روش های کاملا اصولی و مطابق با علوم مهندسی تولید می شود، بنابراین در شهرهای شلوغ که دارای ترافیک سنگینی هستند، به عنوان یک عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که این مسئله نیز به عنوان یک امتیاز مهم برای این عایق محسوب می شود.

صادرات ایزوگام پشم شیشه دلیجان

تمامی انوان این ایزوگام پس از تولید، آزمایش می شوند و کیفیت آن ها مورد بررسی قرار می گیرند.  از طرف دیگر با توجه به این که خطوط تولید ایزوگام پشم شیشه دلیجان مجهز به پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا بوده و کیفیت این ایزوگام های تولیدی نیز با ایزوگام های درجه اروپا برابری می کند؛

بنابراین ایزوگام های پشم شیشه دلیجان مشتریان زیادی از کشورهای خارجی نظیر بحرین، قطر، سوریه، لبنان، عراق، ترکیه، ترکمنستان و … دارند که هر یک از آن ها با توجه به شرایط جوی و موقعیت آب و هوایی خود، انواع خاصی از این نوع ایزوگام را سفارش می دهند و شرکت تولید کننده ی این محصولات نیز در کوتاه ترین زمان سفارش آن ها را آماده کرده و برای آن ها ارسال می کند. مجموعه ی عایق نوین نیز به عنوان نمایندگی رسمی این نوع ایزوگام در تهران و کرج، ایزوگام پشم شیشه دلیجان را همراه با گواهی استاندارد و بیمه نامه ی معتبر به مشتریان خود عرضه می کند.

بهترین خدمات نصب و اجرای ایزوگام پشم شیشه دلیجان

پس از انتخاب ایزوگام پشم شیشه دلیجان جهت عایق کاری سطوح مختلف، نوبت به نصب و راه اندازی آن می رسد. این مرحله نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد، به طوری که با کیفیت ترین ایزوگام دلیجان نیز در صورتی که به شکل اصولی نصب نشود، عمر چندان زیادی نداشته و در نتیجه ممکن است موجب ایجاد هزینه های اضافی در ساختمان شده و حتی منجر به تعویض مجدد عایق پشت بام گردد.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از بهترین خدمات نصب و اجرای این نوع ایزوگام دلیجان، به نمایندگی های مختلف شرکت عایق نوین در تهران و کرج و یا به سایت این شرکت مراجعه کنید تا بتوانید پاسخ تمامی سؤالات خود را در این زمینه از کارشناسان ما دریافت نمایید. توجه داشته باشید که از آنجایی که کیفیت نصب این ایزوگام، بستگی مستقیمی به تجربه و مهارت ایزوگام کار دارد، لذا این مجموعه با استخدام بهترین نصابان ایزوگام در کرج و تهران، ارائه کننده ی بهترین خدمات نصب ایزوگام در این مناطق با نازلترین هزینه ی نصب و بالاترین کارایی می باشد.

تعمیر ایزوگام پشم شیشه دلیجان به صورت تضمینی

به جرأت می توان گفت که یکی از دغدغه های رایج در بسیاری از منازل و ساختمان ها، نشتی نم و رطوبت از عایق کاری آن ها می باشد. البته توجه داشته باشید که این مشکل، اغلب در پشت بام هایی ایجاد می شود که ایزوگام آن ها دارای خرابی هایی مانند فرسودگی، سوراخ شدن، طبله کردن، چروکیدگی و غیره باشند. بنابراین اگر به هر دلیلی مراحل مراقبت و نگهداری ایزوگام به درستی انجام نشده باشد و یا حتی در مرحله نصب ایزوگام ایرادی وجود داشته باشد و یا در طول زمان دچار فرسودگی شده باشد؛ با شروع اولین بارندگی قسمت های مختلفی از آن دچار چکه و نم خواهند شد.

در این راستا است که تشخیص محل و علت نشتی رطوبت به هنگام خرابی یک عایق رطوبتی، در ترمیم و لکه گیری اصولی و صحیح آن نقش مؤثری دارد. مجموعه ی عایق نوین نیز با اشراف کامل بر اهمیت تعمیر و لکه گیری این ایزوگام، انواع خدمات تعمیر ایزوگام پشم شیشه دلیجان را به صورت تضمینی توسط ایزوگام کارهای مجرب خود در در تمامی مناطق تهران و کرج  به مشتریان خود ارائه می دهد.

قیمت ایزوگام پشم شیشه دلیجان در تهران و کرج

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه و تغییرات بسیار زیاد قیمت ارز و نوسانات لحظه ای قیمت انواع ایزوگام در بازار، قیمت ایزوگام پشم شیشه دلیجان در تهران و کرج نیز متغیر می باشد. در مورد اجرت نصب نیز، شرکت عایق نوین با وجود بهره گیری از برترین ایزوگام کارهای مجرب و متخصص خود جهت نصب ایزوگام در این مناطق، جهت صرفه ی اقتصادی مشتریان خود، تلاش می کند تا مناسب ترین دستمزد روز را نیز برای ایزوگام کارهای خود در نظر بگیرد.

 اما به طور کلی قیمت این عایق با هزینه نصب در تهران و کرج به عوامل گوناگونی همچون میزان ایزوگام مصرفی بر حسب متر مربع، جنس و نوع ایزوگام به کار برده شده و محل نصب آن بستگی دارد. چرا که اجرت نصب ایزوگام در مکان های مختلف مانند پشت بام، دیوارها، شیروانی و … با هم متفاوت می باشد. شما کاربران گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت روز انواع مختلف این نوع ایزوگام و دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی سایت این شرکت مراجعه فرمایید

شرایط فروش ویژه ی ایزوگام پشم شیشه دلیجان در نمایندگی های عایق نوین، کدامند؟

شما همشهریان عزیز ساکن در مناطق مختلف تهران و کرج، جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه و میزان تخفیف ایزوگام پشم شیشه دلیجان در این نمایندگی ها و همچنین قیمت روز پاییز ۱۴۰۱ انواع مختلف این عایق، می توانید با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توان در هنگام خرید ایزوگام پشم شیشه دلیجان، از کیفیت و اصل بودن آن، اطمینان حاصل کرد؟

در درجه ی اول، سابقه ی درخشان شرکت عایق نوین و میزان رضایت بالای مشتریان آن، تضمینی بر کیفیت ایزوگام خریداری شده و اصل بودن آن است و علاوه بر این، رؤیت نشان ملی استاندارد که بر روی بسته بندی رول های ایزوگام حک شده است نیز، دلیل دیگری برای اطمینان از کیفیت و اصل بودن آن است.

آیا ایزوگام پشم شیشه دلیجان در دماهای پایین مقاومت دارد؟

بله، از جمله مزایای این ایزوگام نسبت به انواع ایزوگام بی کیفیت موجود در بازار این است که در دماهای پایین مقاوم است و حتی در دماهای منفی نیز با وجود این که منقبض می شود، اما حالت شکنندگی به خود نمی گیرد؛ در حالی که ایزوگام های بی کیفیت در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم نبوده و به سرعت چسبندگی خود را نیز از دست می دهند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *