قیرگونی سرویس بهداشتی

اگر شما می خواهید سرویس بهداشتی ساختمان شما برای مدت زمان طولانی دارای یک عایق مستحکم و با دوام باشد، شرکت عایق نوین ایزولاسیون قیرگونی سرویس بهداشتی را به شما پیشنهاد می دهد. از آن جایی که حمام و توالت از جمله محیط های بسیار مرطوب یک ساختمان هستند در عایق کاری آن ها نباید بی توجهی به خرج داد. یک قیرگونی دو لایه و سه لایه این قابلیت را دارند تا عمر مفیدی در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال داشته باشند و خیال شما را از جهت عایق بندی این گونه اماکن مرطوب آسوده نمایند. ضخامت و انسجام قیرگونی باعث شده تا در هر صورت به عایق سرویس بهداشتی شما آسیبی وارد نشود.

البته در هنگام عملیات لوله کشی، نصب وسایل بهداشتی، کف سازی و کاشی کاری، سنگ کاری و … باید توجه داشته باشید که از برآمدگی لبه های تیز و خطر های احتمالی وارده به عایق جلوگیری نمایید. همچنین ناگفته نماند که در زمان بروز نم و رطوبت سرویس بهداشتی به طبقات پایین باید ابتدا علت نشتی توسط مهندسین نصاب قیرکار مشخص شده و بعد از آن به تخریب و عایق کاری مجدد سرویس پرداخت. عایق نوین از جمله کمپانی های معروف و محبوبی است که در این حوزه یعنی قیرگونی سرویس بهداشتی سابقه ی درخشانی داشته و از این جهت شما می توانید تمامی خدمات قیرگونی سرویس بهداشتی ساختمان خود را به این شرکت شناخته شده با اطمینان کامل بسپارید.

قیرگونی سرویس بهداشتی توسط نمایندگی عایق نوین

قیرگونی سرویس بهداشتی توسط نمایندگی عایق نوین به عنوان یک مرکز رسمی و مجاز عایق بندی انواع خدمات مربوط به این عایق را با بهترین کارایی و کیفیت اجرا می کند. کاربرد مهم قیرگونی در سرویس بهداشتی به دلیل این که در این محیط ها همواره از آب به طور متعددی استفاده می شود و مرطوب و نم دار می باشند. از این رو همان طوری که در بالا نیز گفتیم توجه ویژه به نوع عایق کاری این بخش های ساختمان، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، چون که همان طوری که می دانید، بخش هایی از جمله سرویس بهداشتی دائم مرطوبت بوده و مستعد نفوذ آب و رطوبت بوده و توجه نکردن به این مسئله ممکن است منجر به وقوع خرابی ها و هزینه های بسیار سنگینی برای ساختمان شما شود؛

بنابراین شما باید به طور یقین از یک عایق با دوام و مقاوم برای آب‌ بندی ساختمان خود اقدامات لازم را اجرا نمایید، که به طور معمول یکی از جمله این عایق های مقاوم در مقابل رطوبت، قیرگونی سرویس بهداشتی خواهد بود. حقیقت این امر، این است که قیروگونی کف سرویس بهداشتی به معنای این است که نصاب قیرکار مجرب شرکت عایق نوین با استفاده از یک گونی بین دو لایه قیر که قاعدتا گونی دارای نقش بسیار مهمی در انسجام نهایی کار است، مکان مورد نظر را عایق سازی می نمایند.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت انجام قیرگونی سرویس بهداشتی ساختمان خود با مجموعه ی حرفه ای ما در این باره مشورت کرده تا بتوانید این کار را با اطمینان خاطر به نصاب کاران متخصص ما در این نمایندگی معتبر بسپارید.

نصب قیروگونی سرویس بهداشتی

نحوه ی نصب قیروگونی سرویس بهداشتی به این صورت است که پیش از اجرای کار شما باید تمامی عملیات برقی و تاسیساتی ساختمان خود را مانند سیمان و بند کشی، اجرای شیب بندی کف سرویس بهداشتی، آماده کردن جای کاسه توالت، تراز کردن گوشه‌ های مختلف در حمام و دستشویی، برش دادن به اندازه ی لوله فاضلاب به وسیله ی سنگ فرز را انجام داده؛ هرچند توجه نمایید که برش لوله فاضلاب 12 سانتی متری توالت فرنگی لازم نمی باشد.

در نهایت پس از انجام این موارد به سراغ قیرگونی سرویس بهداشتی می رویم. البته بهتر است که قبل از شروع و اجرای قیرگونی کف سرویس بهداشتی، سیفون توالت را از آب پر کرده تا چنانچه قیر بر روی کار ریخته شد، مشکلی پیش نیاید. جدا از این لازم است که شما تمام بخش های داخلی سیفون را نیز به صورت حرفه ای و مناسب با قیر شل قیر گونی کنید. آب بندی مکان مورد نظر با استفاده از قیر شل به علت چسبندگی بسیار بالای این قیر می باشد. برای قیرگونی کردن بدنه ی سرویس بهداشتی لازم است که ارتفاعی را در حدود ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر رعایت کرد که البته ما در ادامه به طور کامل به بررسی جزئیات آن برای شما می پردازیم.

این کار برای جلوگیری از ورود رطوبت و نشتی به داخل بدنه ی سرویس بهداشتی شما به طور مؤثری خواهد بود. جهت ممانعت از نفوذ نم و نشتی به گوشه های کف مکان مورد نظر لازم است که قبل از آغاز قیروگونی برای کف سرویس، گوشه و کناره های آن را به وسیله ی سیمان، ماهیچه بندی نمود. توجه داشته باشید هدف از ماهیچه بندی، به کار بردن سیمان برای از بین بردن تیزی و حالت قائمه ی گوشه ها است. لازم به ذکر است که بدانید تعیین و تنظیم شیب کف سرویس بهداشتی پیش از اجرای اصولی قیرگونی سرویس بهداشتی، از جمله استاندارد های لازم برای کار ایزولاسیون می باشد.

هزینه قیرگونی سرویس بهداشتی

شرکت عایق نوین هزینه های لازم جهت اجرای عایق قیرگونی سرویس بهداشتی را توسط تیم کاری مجرب خود به ترتیبی که در ادامه شرح خواهیم داد محاسبه می کند، این مجموعه در صورتی که کلیه اموراتی از جمله: کنده کاری، ماله کشی و سیمان کاری، حمل و نقل نخاله به بیرون از ساختمان، نصب عایق قیرگونی و … را با استفاده از پرسنل متخصص خود انجام داده باشد، در برآورد هزینه های صورت گرفته آن ها را  محسوب خواهد کرد.

توجه داشته باشید که کلیه ی این برآورد ها بر اساس توافق دو طرف صورت می گیرد. البته ناگفته نماند که در ساختمان های نوساز و در حال تاسیس، اگر تنها نصب و راه اندازی قیروگونی سرویس ها به نصاب قیرکار شرکت سپرده شده باشد، شرکت هزینه ها را با توجه به متراژ سطح مورد نظر مشخص می کند. به همین دلیل توجه به این نکته لازم می باشد که در سازه هایی که در حال بازسازی و تعمیر نیز هستند به علت متراژ کم، هزینه قیرگونی سرویس بهداشتی بر مبنای توافق طرفین صورت می گیرد.

ارتفاع قیرگونی دیوار های سرویس بهداشتی

در عایق کاری سازه های ساختمانی با استفاده از عایق قیروگونی به طور معمول ارتفاع دیوار های قسمت آشپزخانه را برابر با ۲۰ سانتی متر و مکان های مرطوبی همچون حمام و دستشویی را نیز برابر با ۵۰ سانتی متر در نظر می گیرند. چون که ارتفاع بیشتر در این محیط ها به دلیل رطوبت بسیار بالایی که دارند و همچنین استفاده ی زیاد از آب می‌ باشد.

گاهی در برخی از ساختمان ها نقشه ی منزل به گونه ای است که در میان بخش حمام و کمد دیواری، رختکن و … دیوار های مشترکی وجود دارد، بر همین اساس بهتر است که ارتفاع قیرگونی آن ها را تا زیر سقف انجام داده، تا با این کار از امکان عبور رطوبت و نشتی در بین درز دیوار ها جلوگیری کرد، در صورت عدم اجرای این کار ممکن است موجب متحمل شدن خسارت های جبران ناپذیری خواهید شد.

قیرگونی سرویس بهداشتی بهتر است یا ایزوگام؟

به طور معمول در شرکت عایق نوین یکی از جمله سوالات تکراری که اغلب خریداران از ما دارند این است که قیرگونی سرویس بهداشتی بهتر است یا ایزوگام؟ کارشناسان ما بنا به دلایلی به تمامی آن ها برای پاسخ دادن به این سوال پیشنهاد می کنند که عایق قیرگونی را برای سرویس بهداشتی ساختمان خود انتخاب و نصب نمایند، چرا که به طور قطع شما با تجزیه تحلیل و مقایسه این دو نوع عایق و البته مشاهده ی مزایا و معایب آن ها حتما به پاسخ، سوال خود پی خواهید برد.

از جمله مزیت هایی که عایق قیرگونی برای سرویس بهداشتی دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یک ایزولاسیون خوب برای عدم نفوذ نم و رطوبت به ساختمان
  • بهترین گزینه برای عایق بندی مکان هایی کوچک و یا حتی پوشش دهی مناسب درز و ترک های زیاد در مکان هایی همچون حمام و دستشویی
  • ضخامت و استحکام بیشتر آن و همچنین ماندگاری بالای آن در مقایسه با ایزوگام

با توجه به موارد ذکر شده و تمام ویژگی های قیرگونی به طور یقین می توان گفت که تمام مصرف کنندگان این عایق می توانند با خیالی آسوده جهت عایق بندی سرویس بهداشتی خود بپردازند. شما کاربران گرامی متقاضی قیرگونی سرویس بهداشتی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مجموعه ی عایق نوین تماس حاصل فرمایید.

پیمانکار رسمی خدمات قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران

شرکت عایق نوین به عنوان پیمانکار رسمی خدمات قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران می باشد، که برای جلب رضایت همشهریان خود، نازل ترین ترین قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران را در نظر داشته، تا شما مخاطبین عزیز بتوانید برای خرید و نصب این عایق کمترین هزینه ی اجرا را پرداخت نمایید.

جهت کسب اطلاع از تمامی خدمات این شرکت معتبر در تهران و تمامی مناطق زیر مجموعه ی آن از جمله تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌ آباد، مبارک‌ آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، دامپزشکی، هفت چنار، مهرآباد، سرو آزاد، مشیریه، شهرک مسعودیه، نازی‌ آباد، نعمت‌ آباد، یاخچی‌ آباد، امیر بهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌ آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، افسریه، کوی سیزده آبان، دولت‌ آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، یوسف آباد، امیر آباد، عباس‌ آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهار شیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری، نادری، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، خانی آباد نو، آرژانتین، آذربایجان و … شما می توانید با کارشناسان مهندس ما تماس بگیرید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که همه ی کار ها را با تضمین صد در صدی اجرا نماییم.

قیروگونی سرویس بهداشتی در کرج

عایق نوین یکی از جمله نمایندگی های مجاز، رسمی و معتبر برای قیرگونی سرویس بهداشتی در کرج می باشد که مجهز به یک تیم کاری بسیار موفق و حرفه ای جهت اجرای این عایق و خدمات پس از فروش آن نظیر بیمه نامه و ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشد.

عایق بندی سرویس های بهداشتی از جمله مسائل بسیار حساس و تخصصی در این زمینه می باشد، که مجموعه ها، افراد و شرکت های زیادی در این حیطه فعالیت دارند ولی شما باید دقت کافی در این باره داشته باشید تا یک نمایندگی مجاز و رسمی را انتخاب کرده و با مراجعه به آن از تخصص های لازم برای ساختمان خود استفاده نمایید.

نمایندگی عایق نوین یکی از مجموعه های فنی و محبوب قیرگونی سرویس بهداشتی در کرج و کلیه مناطق زیر مجموعه آن از قبیل عظیمیه، اسلام‌ آباد، اصفهانی ها، قلمستان، مصباح، ترک آباد، ساسانی، شهرک بنفشه، شهرک استاندارد، شیخ‌ آباد، نوروز آباد، حسین‌ آباد، راه‌ آهن، شهرک ذوب آهن، آسیاب برجی، مهرشهر، حصارک پایین، گلشهر، دهقان ویلا، حصارک بالا، شاهین ویلا، گوهر دشت، باغستان، کوی کارمندان شمالی، حسن‌ آباد، جهان شهر، حاجی‌ آباد، کوی کارمندان جنوبی، مهر ویلا، شهرک جهان‌ نما، کلاک، خلج‌ آباد، حصار شهریار، مهرشهر، اندیشه و … است که شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های قرار گرفته در سایت شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیرگونی-سرویس-ها-عایق-نوین

نکات مهم در اجرای قیرگونی سرویس ها

همان طور که اشاره کردیم؛ قیرگونی سرویس ها در صورتی می تواند مفید واقع شود و ساختمان را در برابر نفوذ آب، حفاظت کند که به درستی انجام گیرد. برای اجرای درست آن رعایت چند نکته ضروری است که هر نصاب و مجموعه حرفه ای آنها را در عایق کاری و قیرگونی سرویس ها به کار می گیرد. این نکات به شرح زیر می باشد.

قبل از قیرگونی باید زیرسازی انجام شود. زیرسازی به افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب کمک زیادی می کند و احتمال نم دادن در سرویس های بهداشتی را به میزان زیادی کاهش می دهد. زیرسازی با استفاده ملات تشکیل شده از ماسه و سیمان انجام می شود. پس از خشک شدن کامل ملات و زیرساز، قیرگونی انجام می گردد.اولین لایه قیر استفاده شده برای عایق بندی؛ قیر سفت و خیلی غلیظی نیست. اما برای لایه های دوم و یا سوم قیرگونی سرویس ها از قیر کمی سفت تر و غلیظ همراه با قیر رقیق استفاده می شود.

عایق نوین با دارا بودن سالها تجربه در زمینه اجرای انواع عایق بندی از جمله قیرگونی سرویس ها، همواره بهترین خدمات را با رعایت استانداردها ارائه کرده است و توانسته رضایت مشتریان را کسب کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *