قیمت ایزوگام در انقلاب

ایزوگام

ایزوگام پوششی است مقاوم برای ایزوله کردن فضاهایی که در معرض باران و رطوبت قرار دارند. عایق ها  از الیاف مصنوعی و قیر تشکیل شده اند. این روش نوین برخلاف روشهای سنتی قیرگونی، دوام و ماندگاری بیشتری دارند هر چند که ماده اصلی عایق های جدید هم از قیر است اما با اضافه شدن روکش ها و فویل ها کیفیت مطلوبتری به خود گرفته است. این عایق مقاوم، بسته به نوع جنس و کیفیت آن می تواند سال ها مورد استفاده قرار گیرد که در بهترین حالت دوام آن تا 15 سال خواهد بود. در ادامه درباره قیمت ایزوگام در انقلاب صحبت می کنیم.

 

قیمت ایزوگام در انقلاب

 

بهترین قیمت ایزوگام در انقلاب

اینکه از ایزوگام تک لایه استفاده کنید یا چند لایه تفاوتی نمی کند. در صورتی که می خواهید پشت بام را عایق کنید حتما از نوع روکش آلومینیومی بهره ببرید اما اگر ایزوگام را برای پی ساختمان، حمام، دیوارها و کف سرویس بهداشتی  مد نظر دارید از نوع بدون روکش استفاده کنید.

برای خرید بهترین نوع آن دانستن ویژگی های بهترین ایزوگام استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

1-داشتن برچسب استاندارد شامل مشخصات تولید کننده، نوع عایق، علامت استاندارد و تاریخ تولید و..

2-در نوع نامرغوب به جای پلیمر از پودر های معدنی یا مواد غیر پلیمر به کار رفته که سبب ایجاد بو نامطبوعی مثل گازوئیل صنعتی است و با کشیدن دست روی آن دستها سیاه خواهند شد.

3- ضخامت مناسب با توجه به تک لایه یا چند لایه بودن

4- بسته بندی مناسب محصول  ( وکیوم شده باشد)

5- قابلیت انعطاف پذیری بالا

پس از یک انتخاب آگاهانه، چگونگی نصب هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 70 درصد دوام و پایداری آن برای مدت طولانی به همین نکته بستگی دارد که حتما توسط کارگران متخصص نصب شود.

قیمت آن با توجه به تک لایه بودن یا چند لایه بودن متفاوت است و بر اساس متراژ آن محاسبه می شود.

اگر می خواهید با ایزوگام با کیفیت و استاندارد خانه خود را عایق کنید و نگران هزینه های آن هستید بهترین قیمت ایزوگام در انقلاب با سال ها تجربه را به شما پیشنهاد می کنیم و مطمئن باشید که خدمات ارائه شده و نصب آن توسط کارگران متخصص به بهترین شکل انجام می شود.

قیمت ایزوگام در انقلاب به عواملی مانند مساحت فضا، نوع مصالح، حمل و نقل و زیرسازی جهت نصب بستگی دارد یعنی هر چقدر مساحت بیشتری ایزوگام شود، هم متریال بیشتری نیاز هست و هم دستمزد کارگران به همان نسبت افزایش می یابد. در متراژهای بسیار وسیع چنانچه هم متریال و هم نیروی متخصص از یک منبع انتخاب شود شامل تخفیف قابل توجهی خواهد بود.

با توجه به اینکه پشت بام همیشه در معرض باران و برف و رطوبت قرار دارد شیب دهی مناسب قبل از ایزوگام بسیار مهم است و چنانچه سطح به سمت چاهک ها و ناودان ها شیب مناسبی نداشته باشد کارگردان متخصص باید قبل از هر کاری شیب مناسب را بوجود آورده و سپس اقدام به ایزوگام کنند و این عمل هم بر هزینه ها اضافه می کند.

ایزوگام های طرح دار هم در بازار موجود هستند که علاوه بر کاربرد اصلی، جنبه زیبایی هم دارند و قیمت آن از نوع معمولی بیشتر است. با انتخاب محصول استاندارد و منصفانه ترین قیمت ایزوگام در انقلاب و نصب توسط کارگران متخصص آن، زمستان های راحتی را تجربه کنید. قیمت محصولات به برند آنها نیز بستگی دارد.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *