نصب ایزوگام در جی

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام در جی با سالها تجربه در نصب انواع ایزوگام ها شما میخواهد تا در زمان خرید به کیفیت آن توجه ویژه ای شود. چرا که یک ایزوگام نامرغوب دوامی نخواهد داشت و صرف وقت و هزینه برای آن بیهوده خواهد بود.

یک ایزوگام با کیفیت باید دارای خصوصیات زیر باشد:

1-دارای برچسب عایق استاندارد شامل تاریخ تولید، مشخصات کامل تولید کننده، نوع عایق و علامت استاندارد باشد

2-ضخامت مناسب ایزوگام با توجه به تک لایه یا چند لایه بودن آن

3-در ایزوگام از پلیمر استفاده شده باشد و اگر چنانچه بر روی آن دست بکشید و دست سیاه شد مطمئن باشید که بجای پلیمر از پودرهای معدنی استفاده شده و ایزوگامی نامرغوب است و در مقابل سرما مقاومتی ندارد

4- ایزوگام مرغوب وزن بین 37 تا 42 کیلوگرم دارد

5- دارای بسته بندی مناسب باشد ( وکیوم شده)

6- قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد

علاوه بر موارد ذکر شده بسیار مهم است که از قبل مشخص شود ایزوگام برای استفاده در مناطق گرمسیر مورد مصرف است یا مناطق سردسیر یا معتدل و با توجه به آن عایق مورد نظر خریداری شود.

یک ایزوگام با کیفیت تا 15 سال می تواند مقاومت خود را حفظ نماید که البته ضمانت نامه طولانی مدت هم از مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه شود.

 

نصب ایزوگام در جی
 

بهترین نصب ایزوگام در جی

بعد از خریداری یک ایزوگام با کیفیت و مناسب باید نصب آن را بدست کارگران متخصص سپرد.

نصب ایزوگام در جی توسط کارگران متخصص انجام می شود. از مزیت های اینکار صرفه جویی در وقت و هزینه است. کارگران متخصص برای نصب ایزوگام ابتدا به بررسی سقف،کف یا دیوارها پرداخته تا در صورت برآمدگی یا فرورفتگی یا شکاف مشکل رفع شود. شکاف های بیشتر از یک سانتیمتر با سیمان پر می شوند تا سطحی صاف، یکدست با کمی شیب به سمت ناودان ها داشته باشیم که به این کار زیرسازی گفته می شود. سپس سطح زیر عایق با آب و جارو شسته و تمیز می شود تا عاری از گرد و غبار شود. اگر سطح زیر عایق زیر کاری خوبی نداشته باشد از قیر یا پرایمر بهره می برند چرا که ممکن است باعث نچسبیدن صحیح ایزوگام شود.

پس از اندازه گیری سطح، مشعل ها را روشن کرده و شعله ی آن تنظیم می شود سپس رول ها را به نوبت از نقطه ی وسط شروع به حرارت و نصب می نمایند. چسباندن رول های ایزوگام از وسط باعث می شود تا تعادل و نظم در سطح برقرار شود. در نصب رول ها ی بعدی باید به هم پوشانی آنها دقت فراوان شود، چرا که باز بودن میان عایق ها به راحتی باعث نفوذ آب و رطوبت شده و به نقاط دیگر هم سرایت می کند. در زمان نصب چنانچه نایلون ایزوگام ضخیم بود باید ابتدا حرارت از سطح داده شود تا پلاستیک نازک شده و نصب ایزوگام به سطح به درستی انجام شود.

نصب ایزوگام در جی، با به کارگیری کارگران متخصص و ارائه ی خدمات مطمئن، ارزش بسیاری برای رضایت مشتری قائل است از اینرو نصاب تمام موارد مهم را قبل از عایق بررسی کرده و تمام توان خود را جهت نصب صحیح عایق ها به کار می برد.

نصب ایزوگام در زمان هایی که احتمال تغییر هوا به سمت باران و تگرگ وجود دارد و همچنین در دمای هوای زیر 5 درجه هم نباید انجام شود چرا که باعث کاهش خاصیت الاستیکی آن می گردد.

مرحله ی پایانی پس از نصب ایزوگام که مانند هر مرحله دیگری مهم است، نگهداری درست از آن است و نباید در آن سوراخ یا روزنه ایجاد کرد که باعث نفوذ باران و رطوبت و در نتیجه کم شدن عمر آن خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ایزوگام و نصب آن به سایت عایق نوین مراجعه نمایید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *