نصب ایزوگام در شمیران

اجرا، نصب، فروش، تعمیر، لکه گیری و ترمیم ایزوگام پشت بام، سرویس بهداشتی، دیوار ها، آشپزخانه، استخر و … همگی از جمله خدماتی هستند که توسط نمایندگی ایزوگام و نصاب ایزوگام عایق نوین در منطقه شمیران ارائه می شوند. بنابراین کلیه ساکنین این منطقه می توانند جهت ایزوگام در شمیران و استفاده از خدمات ارائه شده توسط پیمانکاران این شرکت بهره مند شوند.

نصب ایزوگام در شمیران

نحوه نصب ایزوگام در شمیران

نحوه نصب صحیح ایزوگام از اصلی ترین عوامل مؤثر بر کارایی ایزوگام بوده که شرکت عایق نوین همواره در تلاش است تا این کار را با بهترین شکل ممکن به انجام برساند. یقینا مطلع هستید که ایزوگام محصولی فوق العاده برای عایق‌ کاری مکان‌ های مختلف ساختمان می باشد و در حال حاضر نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به منظور کارایی مطلوب و استفاده‌ ی طولانی مدت از این عایق دو عامل مهم کیفیت و نصب درست حائز اهمیت زیادی می باشند.

به هر حال اگر این دو عامل به طور دقیق و استانداردی رعایت شده باشند، ایزوگام‌ دارای طول عمر بیشتر و مفید تری خواهد بود. ولی در نظر داشته باشید که بین این دو مورد، نصب ایزوگام دارای اهمیت فوق العاده‌ بیشتری است و تا زمانی که به درستی انجام نگیرد نبایست انتظار کارکرد خوبی از آن داشت، همچنین اگر عایق بندی غیر اصولی انجام شود موجب خرج هزینه اضافی برای شما می‌ شود.

لازم به ذکر است که بگوییم با توجه به خطرات نصب ایزوگام در مکان های سربسته لازم است در این محیط ها همه دستور العمل های ایمنی  قبل از نصب را به طور کامل رعایت کرد. جهت این کار شما باید از نصاب ایزوگام مجرب و کاردان کمک بگیرید که شرکت ما آماده ارائه کلیه خدمات نصب به شما همشهریان گرامی می باشد.

مرکز فروش ایزوگام درجه یک در شمیران

مرکز فروش ایزوگام درجه یک در شمیران توسط نمایندگی عایق نوین دارای نشان ملی استاندارد، به همراه خدمات نصب، ضمانت نامه و بیمه نامه چندین ساله انجام پذیر می باشد. ایزوگام به عنوان بهترین عایق رطوبتی می تواند از کارایی های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال برای پی ساختمان، پشت بام، سرویس های بهداشتی و حمام، استخر، پل، تونل و غیره کاربرد دارد.

هم اکنون شرکت های زیادی در نقاط مختلف کشور، به عنوان تولید کننده انواع ایزوگام را به مشتریان خود عرضه می کنند، در اینجا تنها شرکتی در فروش محصولات خود موفق خواهد بود که بتواند دو اصل اساسی قیمت و کیفیت ایزوگام را متناسب با هم ارائه نماید که نمایندگی ما در تمام برند های ایزوگام از قبیل ایزوگام امید گستر دلیجان ، سپهر گستر، بام گستر،غرب گستر دلیجان، آرمان گستر، الوند آسیا، اعلاگستر، سامان دلیجان، مرجان دلیجان، سراپوش، پشم شیشه، حفاظ بام میهن، بام پوش ایران، شرق سپهر، سایبان شرق، شرق دلیجان و … به خوبی این موارد را رعایت کرده است.

روش ترمیم ایزوگام در شمیران تهران

ترمیم ایزوگام بعد از گذشت مدت زمان طولانی از نصب لازم و ضروری می باشد. هر چند ایزوگام‌ یک عایق‌ رطوبتی با ماندگاری بسیار بالا است ولی این بدان معنا نیست که می‌ تواند مادام العمر در برابر نم و رطوبت محافظت کند. برف، باران، خاک، وسایل تیز و … همگی موجب فرسوده شدن و از بین رفتن آن در طول زمان می شوند.

از این رو احتمال دارد قسمتی از کارایی خود را بدین صورت از دست بدهد. برای این کار نیاز نیست که شما کل ایزوگام محل مورد نظر را تعویض نمایید بلکه تنها با ترمیم قسمت مربوطه می‌ توان کیفیت و عملکرد آن را مانند قبل درست کرد. پیشنهاد ما به شما در این رابطه مشاوره با کارشناسان شرکت عایق نوین می باشد، شما می توانید از طریق شماره تماس موجود در سایت با آن ها تماس حاصل فرمایید.

خدمات قیرگونی در شمیران تهران

شمیران یکی از مناطق شمالی تهران می باشد که به علت رطوبت بالا، و بارش های فراوان رحمت الهی بهترین نوع عایق رطوبتی توصیه می شود . ساکنین این منطقه در پشت بام های مسطح به منظور اجرای ایزوگام و ماندگاری بالای آن بهتر است قیرگونی زیر ایزوگام انجام شود. نصب و فروش قیر گونی در شمیران با نازلترین قیمت و بالا ترین کیفیت توسط اکیپ متخصص و مجرب عایق نوین شامل خدمات پس از نصب و گارانتی قابل اجرا می باشد. شما می توانید جهت قیرگونی پشت بام، سرویس بهداشتی و یا هر مکان دیگری با ما تماس بگیرید.

قیرگونی و آسفالتکاری در شمیران

دستمزد اجرا و نصب ایزوگام در منطقه شمیران

موارد گوناگونی در تعیین میزان هزینه های اجرای ایزوگام در شمیران نقش دارند. از جمله این عوامل می توان به نوع ایزوگام به کار برده شده و متراژ کل مساحت مکان مربوطه اشاره نمود. ضمن آنکه، خدمات دیگری نظیر تشخیص محل نم سقف و یا دیوار، تعمیرات ناودان، رفع درز و شکاف ها و محل جمع شدن آب، تعمیر، لکه گیری و جداسازی عایق های خراب و غیره همگی در برآورد قیمت نصب ایزوگام تاثیرگذار می باشند. نمایندگی عایق نوین با نازل ترین قیمت تمامی این خدمات را برای شما به انجام می رساند.

نحوه محاسبه هزینه نصب ایزوگام پشت بام در شمیران تهران

درباره محاسبه هزینه نصب ایزوگام پشت بام در شمیران تهران باید بگوییم که اساس محاسبه بر مبنای متراژ کل ساختمان نبوده بلکه فقط با توجه به متراژ ایزوگامی که قرار است در پشت بام به کار برده شود و تکه کاری های دور تا دور پشت بام و دیواره های اطراف و دور کانال کشی کولر و … می باشد. به طور مثال یک ساختمان با متراژ صد متر مربع، ایزوگام مصرفی برای پشت بام آن در حدود صد و بیست متر مربع می باشد. به این معنی که 20 درصد به متراژ مصرفی ایزوگام اضافه می شود. برای اطلاع بیشتر در این باره شما می توانید با مشاوران شرکت عایق نوین تماس بگیرید.

بهترین تیم آسفالت کاری در شمیران

اجرای آسفالت کاری در شمیران شامل خدمات متنوعی است که حتما باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. خدماتی مانند: زیرسازی، خیابان و کوچه، محوطه، پارکینگ، پشت بام و … تمامی این امور به صورت مکانیزه با تجهیزات پیشرفته و یا به طور دستی توسط افراد مجرب آسفالت کار در شرکت عایق نوین انجام می شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *