نصب ایزوگام در ولیعصر

انتخاب ایزوگام مرغوب

مهمترین نکته ای که نصب ایزوگام در ولیعصر به آن توجه بسیاری دارد این هست که خرید یک ایزوگام با کیفیت و مرغوب به همراه نصب صحیح،  تضمین کننده ی دوام و پایداری عایق برای چندین سال خواهد بود چرا که یک عایق نامرغوب دوامی نخواهد داشت و باعث هدر رفتن وقت و هزینه خواهد شد.

پس اقدام اول این است که بدانیم یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت چه خصوصیاتی دارد. در اولین نگاه بسته بندی مناسب ایزوگام است که باید کاملا وکیوم شده باشد. مشخصات محصول اعم از تاریخ تولید، نوع عایق، برچسب استاندارد هم بسیار مهم است. توجه به ضخامت مناسب ایزوگام که با توجه به تک لایه یا دولایه بودن باید وزنی بین 37 تا 40 کیلوگرم داشته باشد و بعد از دست کشیدن بر روی ایزوگام اگر دست سیاه نشود نشان خوب جهت استفاده از پلیمر در محصول است نه پودرهای معدنی نامرغوب. یکی از مزیت های نصب ایزوگام نسبت به قیرگونی تمیزی و راحتی کار است که زیبایی و یکدست بودن ظاهر کار بعد از نصب صحیح قابل مشاهده است. ایزوگام همچنین قابل استفاده بر روی دیوارها و شیروانی ها است و دارای بیمه نامه های چند ساله است و عمر و پایداری آن بیشتر از قیرگونی خواهد بود.

 

نصب ایزوگام در ولیعصر

 

مجری نصب ایزوگام در ولیعصر

   بعد از اطمینان از کیفیت خوب ایزوگام از مجری متخصص برای نصب آن استفاده کنید. چرا که قبل از نصب ایزوگام، سطح باید کامل بررسی شده، درزها و شکاف ها بطور کامل پوشیده شوند و شیب ها بسمت ناودان بررسی شود و بعد از تمیز کردن سطح اقدام به نصب صحیح ایزوگام نمایند. چسباندن عایق با استفاده از مشعل های مخصوص نوعی تخصص است. رول ها باید با دقت بسیاری در کنار هم قرار گیرند و هیچگونه فاصله ای بین رول ها به وجود نیاید چرا که باعث نفوذ آب و رطوبت خواهد شد. نصب ایزوگام برای دیوارها و سقف های گنبدی هم نیازمند دقت بسیار و اندازه گیری های دقیق خواهد بود.

نصب ایزوگام در ولیعصر دارای سالها تجربه درخشان در امر نصب انواع ایزوگام به همشهریان عزیز خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. بسیاری بر این باورند که نصب ایزوگام از آنجایی که کار راحتی است پس خود اقدام به این کار می کنند اما باید گفت رعایت نکات مهم در زمان نصب ایزوگام باعث می شود تا عایق سال های زیادی دوام داشته باشد و نیاز به تعمیر و یا تعویض را به حداقل می رساند.

یک نصاب حرفه ای ایزوگام خوب می داند که چه مقدار حرارت برای چسباندن رول ها لازم و مفید است و چه روزهایی از سال برای انجام کار بهتر است چرا که در روزهای بارانی و روزهایی با درجه هوای کمتر از 5 درجه سانتیگراد نصب ایزوگام اشتباه است چرا که از کیفیت کار کاسته می شود و دوام عایق را به شدت کاهش می دهد. مجری نصب ایزوگام در ولیعصر به خوبی می داند که چسباندن ایزوگام بر روی سطح کاشی، چوب و آهن تقریبا غیر ممکن است به خصوص آهن که با تغییر دما باعث کشیدگی و پارگی ایزوگام می شود.

ایزوگام به جز جنبه ی صنعتی جنبه های زیبایی هم دارد. از این رو برای زیبایی کف استخرها، سطوح قابل دید و برخی دیوارها در هتل ها و رستوران ها یا اماکن عمومی قابل دید می توان از ایزوگام های طرح دار و زیبا بهره برد. عایق نوین از جمله مجموعه هایی است که به نصب و تهیه ایزوگام می پردازد و می توانید با مراجعه به سایر مقالات و سایت آن با این خدمات آشنا شوید. 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *