آسفالت در فشم

آسفالت کاری در فشم یکی از جمله خدمات عایق کاری است که شرکت عایق نوین برای اهالی محترم ساکن منطقه ی فشم تهران اجرا می کند، خدمات آسفالت کاری همواره با مقاصد مختلفی جهت پوشش دهی سطوح گوناگونی با توجه به دوام و ماندگاری که دارد انجام می باشد. در کل می توان بیان نمود که اجرای آسفالت کاری در فشم متشکل از مجموعه ای عملیاتی است که به طور معمول حول محور راه سازی جاده ها کارایی داشته و به طور کلی در این زمینه دارای کاربرد بیشتری می باشد. ولی جدا از این در مناطق مختلفی از تهران مانند فشم و خیابان‌ حسینیه، میدان امام خمینی و … که سرعت ساخت و ساز در آن ها به طور نسبتا بالایی است، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان ها، کوچه ها، پارک ها، معابر، پارکینگ ها، محوطه ها، پشت بام و … به عنوان بخشی از جمله خدمات این شرکت به حساب می آیند، که توسط اکیپ فنی آسفالت کار شرکت عایق نوین در این مناطق انجام می شوند.

مجموعه ی عایق نوین که به عنوان یکی از محبوب ترین نمایندگی های مجاز و رسمی خدمات آسفالت کاری در فشم شناخته شده است، در تلاش می باشد تا با عرضه ی بهترین خدمات عایق کاری موجب رضایت مراجعه کنندگان خود در این حوزه شوند. شما اهالی محترم فشم می توانید با مراجعه حضوری به این مرکز با اطمینان کامل و خیالی آسوده پروژه های آسفالت کاری خود را در این منطقه به مجموعه موفق ما بسپارید.

مرکز فروش تراشه آسفالت در فشم

نمایندگی عایق نوین با سابقه ای درخشان که به بیش از 15 سال می رسد، در حیطه ی امور مربوط به عایق کاری و خدماتی از جمله آسفالت، ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، زیرسازی، شیب بندی و تراشه ریزی آماده ی خدمت رسانی به اهالی محترم فشم می باشد. این مجموعه ی موفق در تمام سالیان کار خود به عنوان نمایندگی فروش تراشه آسفالت در فشم سعی کرده تا با عرضه خدماتی همچون: تهیه، پخش و راه اندازی آسفالت بیندر 025 و توپکا 019 و 012 به صورت مکانیزه و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دستی، پخش و انجام آسفالت دوبینه 06 و 04 مخصوص حیاط خانه های بزرگ، ورودی ساختمان، پشت بام و غیره، اجرای آسفالت دریچه های آب و برق و گاز، خاک برداری، خاکریزی، تسطیح، رگلاژ، کوبیدن با غلطک و دستگاه های سبک و سنگین، پخش و فروش تراشه آسفالت و قیر پاشی و غلطک زنی و … رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

بنابراین پیشنهاد ما به تمامی افرادی که دارای اماکنی با فضا های بسیار بزرگی هستند، عایق کاری این اماکن با تراشه آسفالت می باشد. شما می توانید با خرید این تراشه آسفالت از فشم تهران هم از نظر اقتصادی یک خرید مقرون به صرفه را داشته باشید و هم با هزینه ی بسیار کمتری عایق کاری مکان مورد نظر خود را انجام دهید. عایق نوین اجرای پروژه های شما را به صورت جزئی و کلی و اینکه حتی اگر تنها یک متر مربع باشد را به دست گرفته و به صورتی کاملا تخصصی این عملیات را برای شما کاربران گرامی به انجام می رساند.

 

مراحل اجرای آسفالت کاری در فشم تهران

همان طوری که در بالا نیز ذکر کردیم عایق نوین یکی از بهترین شرکت هایی است که مراحل اجرای آسفالت کاری در فشم تهران را با بهترین نیرو های کاری به انجام می رساند، این شرکت این عملیات را بر اساس مراحلی صحیح و استانداردی از پیش می برد. توجه به این امر ضروری است که در صورت اجرای مراحل آسفالت به طور غیر صحیح و نادرست، امکان دارد آسفالت مورد نظر شما تنها پس از گذشت مدت زمان اندکی، دچار مشکلاتی از جمله ترک برداشتن و کنده شدن و … شود. ما در اینجا قصد داریم تا مراحل اجرای آسفالت کاری در فشم تهران را برای شما بدین صورت شرح دهیم:

  1. آماده نمودن سطوح مکان مورد نظری که باید عملیات آسفالت کاری بر روی آن اجرا شود.
  2. مرحله بعدی گام اندود نفوذی و یا پریم کت است که در این مرحله باید به میزان اندازه ی قیر و نحوه اجرای اندود نفوذی توجه لازم را داشته باشید.
  3. پوشش دهی سطحی یا تک کت مکان مربوطه
  4. پخش و اجرای آسفالت با فینیشر
  5. پخش و اجرای آسفالت با گریدر

در اینجا لازم است که بگوییم در زمان اجرای آسفالت کاری باید به تنظیم کردن درجه حرارت پخش آسفالت، تراکم آن، طرز کوبیدن، کنترل کیفیت و کارایی آسفالت ریزی و … را نیز به خوبی دقت نمود.

انواع روش های اجرای آسفالت در فشم

برای اجرای آسفالت در مناطق تهران توسط افراد حرفه ای آسفالت کار روش های متفاوتی وجود دارد که ما در اینجا می خواهیم، انواع روش های اجرای آسفالت در فشم تهران را برای شما عزیزان بیان نماییم:

  • پخش و اجرای آسفالت گرم

آسفالت گرم یکی از متداول ترین روش های اجرایی آسفالت در فشم می باشد؛ که در این روش لازم است تا پیش از انجام عملیات عایق کاری توسط پرسنل مجرب آسفالت کار، سطحی که قرار است بر روی آن آسفالت کاری انجام شود را آماده کنند. یک زیرسازی اصولی در این روش حرف اول را در آسفالت کاری می زند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. سطحی که قرار است بر روی آن آسفالت کاری انجام شود، باید به طور کامل مسطح و بدون گرد و خاک باشد و پس از آن پریمکت شود.

  • پریمکت

عملیات پریمکت باید ۲۴ ساعت پیش از اجرای آسفالت کاری در فشم انجام شود و به این صورت که یک لایه قیر با گرانروی کم از نوع mc یا sc بر روی قشر اساسی به میزان ۱ الی ۲ کیلومتر مربع با دستگاه قیرپاش انجام شود. این کار به علت چسبانیدن کامل آسفالت به سطح اصلی اجرای آسفالت فشم توسط اکیپ های متخصص اجرا می شود.

  • تک کت

تک کت یا tackcoat نیز یکی دیگر از روش های اجرای آسفالت در فشم است که با استفاده از پخش یک لایه بسیار نازک امولسیون قیر رقیق شده و یا مخلوط rco اجرا می شود. میزان انجام آن نیز ۳ الی ۶ کیلومتر مربع می باشد. در زمان انجام تک کت تیم متخصص آسفالت کاری در فشم باید به این نکته دقت داشته باشند، که سطح مربوطه تمیز بوده و هیچ نوع آلودگی نداشته باشد و همچنین شرایط آب و هوای مکان مورد نظر نیز ابری و بارانی نباشد.

ترمیم و لکه گیری آسفالت های فرسوده در منطقه فشم

شرکت عایق نوین برای ترمیم و لکه گیری آسفالت های فرسوده در منطقه فشم ابتدا آسفالت مربوطه را مورد تحلیل و بررسی قرار داده تا تمام چاله ها، ترک ها، درز ها، شکستگی ها و به طور کلی میزان عیوب آن را مشخص می کنند. مهندسین این مرکز در نهایت با توجه به اندازه ی این شکاف ها و چاله ها اقدامات لازم را برای تعمیر آن ها در نظر می گیرند. ناگفته نماند که جهت هر نوع ترک و خرابی در آسفالت، آسفالت کاران شرکت ما ابتدا علف های هرز مکان مورد نظر را جمع آوری کرده و محل را به طور کامل تمیز کرد. آسفالتی که برای تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد باید عاری از هر گونه خاک، زباله و هر نوع مواد اضافه ای باشد و در صورت وجود آب در چاله ها نیز آن را تخلیه و پاک نمود. برخی از قسمت های محل پروژه که دارای شکاف های خیلی جزئی هستند و اندازه ی آن ها از یک دوم اینچ کمتر است را با استفاده از آب بندی ترمیم می کرده و با مواد پرکننده، تعمیر می کنند. و همچنین برای شکاف هایی با اندازه ی بیش از این مقدار، با کمک تکه های آسفالت سرد این تعمیرات را انجام می دهند. 

توجه به این نکته ی مهم ضروری است که جهت لکه گیری آسفالت به روش های گفته شده در بالا باید آسفالت گرم شود و دمای آن نیز بالای ۵۵ درجه باشد. انجام تمامی این موارد به تجهیزات و مهارت های خاصی نیازمند می باشد و الزاما باید توسط افراد متخصص انجام شوند. عایق نوین این مجموعه ی فعال در حوزه ی آسفالت کاری و دیگر عایق کاری ها در فشم آماده ی خدمت رسانی به تمامی ساکنین این منطقه می باشد.

نحوه ی محاسبه قیمت آسفالت در فشم

نحوه ی محاسبه ی قیمت آسفالت در فشم به این ترتیب می باشد، که با توجه به نوع مواد به کار برده شده، ضخامت آسفالت و متراژ سطح مورد نظر دارای تفاوت هایی است. البته ناگفته نماند که هزینه آسفالت کاری به نوع دانه بندی آسفالت نیز وابستگی دارد. جدا از تمامی موارد ذکر شده هزینه ایاب و ذهاب آسفالت از کارخانه به محل کار در منطقه فشم تهران نیز به اجرت آسفالت کاری اضافه می‌ شود.

در اینجا لازم است بدانید که رابطه ی متراژ کار و هزینه آسفالت کاری به طور عکس می باشد، به این ترتیب که هر چه متراژ کار بالا باشد، دستمزد آسفالت کاری نیز کمتر می‌ باشد. بر این مبنا به طور مثال در مساحت هایی کمتر از 1000 متر مربع هزینه ی آسفالت کاری بالاتر بوده و در متراژ هایی بالاتر از 2000 متر هزینه ی این محاسبات کاهش می‌ یابد. بنابراین اجرت آسفالت کاری در فشم با توجه به زمان اجرا و نحوه ی عملیات دارای رنج ثابتی نخواهد بود.

بهترین نیرو های متخصص آسفالت فشم

اجرای آسفالت در فشم تهران همان طوری که گفته شد باید توسط نیرو های کاربلد و فنی در این زمینه انجام گیرد. سایت های خدماتی مختلفی جهت یافتن تیم های ماهر آسفالت کار تهران وجود دارد، اما شما باید در این باره شناخت کاملی از آن ها داشته باشید تا پروژه ی کاری خود را به آن ها بسپارید، با بررسی های انجام شده در مورد بهترین نیرو های متخصص آسفالت در فشم ما به شما شرکت عایق نوین را پیشنهاد می دهیم، شما می توانید با ذکر کردن شرایط پروژه خود با کارشناسان این مجموعه موفق و معتبر آسفالت کاری در فشم را به مناسب ترین افراد آسفالت کار این مرکز واگذار نمایید.

افراد متخصص آسفالت کار فشم با تجزیه و تحلیل موقعیت پروژه ی شما و مواردی از جمله مساحت پروژه، شیب و توپوگرافی و همچنین میزان پستی و بلندی آن، نوع اجرای آسفالت فشم را تعیین می نمایند. لازم به ذکر است که بدانید میزان سختی آسفالت کاری در فشم رابطه ی مستقیمی با هزینه ی اجرای آن دارد.

کاربردهای آسفالت

مجری آسفالت در فشم برای مراحل با کیفیت کار اهمیت ویژه ای قائل است. ابتدا باید زیرسازی انجام شود. این کار توسط یک اکیپ متخصص به شکل دستی و با کمک ماشین آلات اتوماتیک صورت می گیرد. آسفالت ماده ای است از ترکیب شن، ماسه و قیر که در ساخت جاده، باند فرودگاه و پشت بام استفاده می شود. آسفالت انواع مختلفی دارد شامل : آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد که هر کدام با توجه به ترکیب و جنس در مواردی مورد مصرف قرار می گیرند. در مصارف کف خیابان، باند فرودگاه و پشت بام ها از آسفالت گرم استفاده می شود. در میان آسفالت های گرم بهترین و مرغوبترین آن از نظر مقاومت و دوام بتن آسفالتی است که از مخلوط سنگ های مرغوب و شکسته شده و قیر خالص بدست می آید. بتن آسفالتی در شرایط سختی چون ترافیک آب و هوا و رطوبت مقاومت بیشتری دارد به همین دلیل برای پوشاندن کف خیابان ها و کف باند فرودگاه به کار می آید .  
آسفالت کاری در فشم
 

مرغوب ترین آسفالت در فشم

   مجری آسفالت در فشم بسیار بر رعایت اصول و الگوهای آسفالت کاری مطمئن که در دوام آن برای مدت طولانی تاثیرگذار است، تاکید می کند. نوع آسفالتی که در خیابان ها استفاده می شود نسبت به نوعی که در کف پارکینگ ها و حتی پشت بام مصرف می شود متفاوت است چرا که با توجه به عبور و مرور وسایل نقلیه پر تراکم در ساعات شبانه روز و عبور ماشین های سنگین و شرایط آب و هوا باید بسیار مقاوم باشد. آسفالت در فشم با تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص در مسیر بهره بردن از آسفالت مقاوم خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. استفاده از مصالح مرغوب و اجرای صحیح عملیات ساخت، زیرسازی و نظارت بر حسن انجام کار بر عهده ی مجریان آسفالت در فشم بسپارید. مرحله ی زیرسازی صحیح در روند کار و نتیجه ی مطلوب پس از آسفالت تاثیر بسزائی دارد. زیرسازی باید با مواد جامد انجام شود و در  استفاده از خاک های سطحی اجتناب کرد. هیچ گاه صاف و هموار بودن سطح دلیل بر مناسب بودن کار نیست چرا که تراکم و ضخامت آسفالت گویای یک کار صحیح و مرغوب است. آسفالت در فشم مجری در انجام زیرسازی و آسفالت با مرغوب ترین مصالح می باشد و با خریداری آسفالت مرغوب از تولید کنندگان مجاز بر کیفیت کار می افزاید. روکش خیابان ها و حتی پشت بام ها باید به سمت چاهک ها و ناودان ها شیب باشد تا مانع از خراب شدن روکش خیابان بر اثر تغییر آب و هوا شود. توجه و بررسی احتمالی نشست زمین، بررسی یکسان بودن ضخامت در تمام سطح، حرارت وارد شده مناسب به آسفالت که در مدت کوتاهی منجر به ترک نشود. نامطلوب بودن آسفالت عبور و مرور را برای همشهریان و وسایل نقلیه دچار اشکال می کند بخصوص در فصل بارندگی که سطح معابر و خیابان ها لغزنده است و در صورت اشکال آسفالت، برف روبی و آب گیری را بسیار مشکل می کند. انجام عملیات آسفالت در معابر و کوچه های قدیمی و تنگ کار را بسیار مشکل می کند چرا که ماشین آلات نمی توانند وارد این معابر شوند. مراحل انجام کار در چنین شرایطی شامل: تهیه، خرید و پخش آسفالت، تهیه ، خرید و پخش مصالح زیرسازی، تهیه و حمل و پخش قیر، تهیه و پخش مصالح روسازی و کوبیدگی آن، پخش و کوبیدگی آسفالت به شکل دستی که این کار زمان و نیروی انسانی بسیاری را می طلبد. قیمت آسفالت بر حسب هر متر مربع محاسبه می شود و برای متراژهای بالای پانصد مترمربع شامل تخفیف می باشد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و خرید آسفالت در فشم به سایت عایق نوین مراجعه نمایید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *