نمایندگی ایزوگام ایزوتک تبریز

ایزوگام ایزوتک تبریز را می توان یکی از جمله عایق های رطوبتی مرغوبی دانست که با توجه به کیفیتی که دارد، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده، زیرا کیفیت بالای این محصول در کنار تنوع مدل هایی که دارد، آن را به یکی از محبوب ترین ایزوگام ها تبدیل کرده است. کمپانی عایق نوین به عنوان یکی از مراکز ارائه کننده ی ایزوگام ایزوتک تبریز این عایق با کیفیت خدمات متنوعی از جمله نصب، ترمیم و لکه گیری را در کنار توزیع گسترده ی آن در نظر گرفته است. در ادامه ما قصد داریم تا به بررسی بیشتری راجع به این ایزوگام پرطرفدار بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

مشخصات ویژه ایزوگام ایزوتک تبریز

کارخانه ی ایزوگام ایزوتک، تمام محصولات خود را با استفاده از متریالی مرغوب توسط پیشرفته ترین دستگاه های نوین دنیا تهیه و تولید می کند. مشخصات ویژه ایزوگام ایزوتک تبریز همواره با گذر از آزمایشگاه های کنترل کیفی و کمی حاصل شده و در نمایندگی های مجاز عایق نوین به دست مشتریان خود رسیده اند. این محصول دارای کیفیتی تضمین شده بوده که تمام استاندارد های بین المللی را نیز دارا می باشد.

از جمله ویژگی های بارز ایزوگام ایزوتک می توان به پارامتر هایی همچون، عملکردی بهینه، راندمان کاری بالا، دوام و ماندگاری زیاد اشاره نمود. نا گفته نماند که این نوع ایزوگام دارای ضمانت نامه ی پس از فروش اصل از کارخانه ی تولیدی خود در تبریز می باشد که نشان دهنده ی مرغوبیت و کیفیت فوق العاده ی آن است. همچنین ایزوگام ایزوتک تبریز از نوع فویل دار آلومینیومی درجه یک بوده که از الیاف پلی استر با تراکم بسیار بالا تولید شده است.

علاوه بر تمامی این مشخصات بی نظیر این عایق رطوبتی مشتری پسند از قیر پالایشگاهی ۶۰ الی ۷۰ درصد و ممتاز ترین نوع الیاف تیشو استفاده شده است. مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد ایزوتک تبریز دارای ابعاد ۱۰ × ۱ متر با ضخامت ۳.۵ الی ۴ میلی‌ متر و وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم به ‌صورت رول ‌های وکیوم شده می باشد.

مرکز فروش ایزوگام ایزوتک تبریز

شرکت عایق نوین به عنوان مرکز فروش ایزوگام ایزوتک تبریز در سراسر تهران، کرج و حومه این مناطق می باشد. این عایق از جمله ایزوگام های درجه یک و با کیفیتی است که از لحاظ کارایی و قابلیت های منحصر به فردی که دارد قابل مقایسه با دیگر برند های رقیب نبوده و در حد نمونه های خارجی برابری کرده به طوری که به کشور های آسیایی همسایه نیز صادر می شود. ما به شما مخاطبین عزیز همیشه همراه توصیه می کنیم از این عایق رطوبتی معتبر و کارآمد می توانید برای کلیه سطوح ساختمانی خود از جمله پشت بام به طور تضمین شده با خدمات پس از فروش ویژه ای استفاده نمایید.

کمپانی محبوب ما هم اکنون با این شرایط بد افتصادی حاکم بر جامعه این خبر خوش را به همشهریان عزیز می دهد که انواع مختلف محصولات این برند بی نظیر را به قیمت درب کارخانه در اختیار آن ها قرار می دهد. بنابراین شما دوست عزیزی که خواستار این برند پرفروش ایزوگام هستید، نیز می توانید تنها با مراجعه به نمایندگی های مجاز ما در تهران و کرج به طور مستقیم و بدون واسطه ایزوگام ایزوتک تبریز را تهیه کنید.

لیست قیمت روز ایزوگام ایزوتک

همان طوری که پیش تر نیز گفته شد، کارخانه ی ایزوتک تبریز، تمام ایزوگام های تولیدی خود را با کیفیتی بسیار بالا به مشتریان خود عرضه می کند. بر این اساس با توجه به کیفیت و مواد اولیه مرغوب به کار رفته در این عایق به طور حتم قیمت ایزوگام ایزوتک تبریز، در ردیف محصولات درجه یک و ممتاز محسوب می شود.

 همچنین باید بگوییم که محصولات خریداری شده در این مرکز تماما دارای ضمانت نامه ی خرید و خدمات پس از فروش می باشند. در صورت تمایل به خرید این عایق رطوبتی کاربردی شما در هر نقطه ای از تهران و کرج هم که باشید می توانید این محصول را به آسانی سفارش دهید. برای کسب اطلاع از لیست قیمت روز ایزوگام ایزوتک تبریز نیز این امکان را دارید که با مشاورین ما تماس تلفنی برقرار نموده و از مشاوره رایگان تیم کاردان و حرفه ای ما بهره مند شوید.

دلیل محبوبیت ایزوگام ایزوتک تبریز چیست؟

این عایق رطوبتی پر طرفدار با توجه به نقاط مثبت بسیار زیادی که دارد و همچنین به واسطه ی داشتن کیفیتی بالا و برخورداری از فاکتور های ویژه ای که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم توانسته محبوبیت خاصی در میان دیگر عایق های رطوبتی برای خود داشته باشد. این پارامتر های استثنایی که موجب شده تا شما به این محصول ایمان بیاورید عبارتند از:

■ ضمانت نامه کتبی کارخانه و بیمه نامه چندین ساله

■ برخورداری از فویل آلومینیومی درجه یک

■ چگالی بالای پلی استر

■ به کار بردن مرغوب ترین نوع الیاف تیشو در تولید آن و …

 با در نظر گرفتن این خصوصیات شما می توانید ایزوگام ایزو تک تبریر را به تعداد رول های کافی با بهترین قیمت و اطمینان کامل از طریق وب سایت شرکت خرید نمایید.

نصب استاندارد ایزوگام ایزوتک تبریز

بهتر است نصب و اجرای ایزوگام ایزوتک تبریز یا هر برند دیگری را به افرادی محول کنید که در این زمینه تجربه دارند. در بسیاری از موارد، نصاب های ناشی ایزوگام را به شکل نادرست نصب کرده و باعث افت کیفیت آن می شوند. این در حالی است که نصاب های حرفه ای شرکت گام گستر، عملیات نصب ایزوگام و تمامی مراحل آن را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به بهترین شکل انجام می دهند.

تجربه ای که کارشناسان این مرکز در زمینه نصب ایزوگام دارد، به آنها کمک می کند که تمامی مراحل را به شکل درست و اصولی انجام دهند. آنها ضمن شناخت عواملی که به لایه ها در حین نصب آسیب می رسانند، از بروز هرگونه آسیب دیدگی در حین اجرای ایزوگام جلوگیری می کنند.

هزینه اجرای ایزوگام ایزوتک تبریز

راجع به بحث هزینه اجرای ایزوگام ایزوتک تبریز نیز مانند قیمت ایزوگام در کرج و یا دیگر شهر ها بهتر است که از نصابان متخصص ایزوگام کار شرکت ما مشاوره گرفته تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب نمایید. با این حال قیمت نصب ایزوگام ایزوتک به عوامل مختلفی از قبیل مساحت سطح کار، تعدادی رول های مناسب برلی پروژه، دستمزد نصاب، هزینه حمل و نقل و مواردی از این دست بستگی دارد.

 البته این نکته ی مهم را نیز فراموش نکنید که نیاز به اجرای عملیات زیرسازی و لوازم و وسایل لازم برای پروژه نیز در این محاسبات تاثیرگذار می باشند. برای اطلاع از قیمت انواع عایق های رطوبتی کارخانه ایزوتک شما می توانید با کارشناسان شرکت عایق نوین تماس حاصل کرده و این ایزوگام را با قیمتی ارزان سفارش دهید.

بهترین راه خرید ایزوگام ایزوتک تبریز چیست؟

مشتریان خواستار این نوع عایق می توانند از طریق روش های مختلفی از جمله مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی ما و یا به صورت اینترنتی و خرید آنلاین از وب سایت شرکت ثبت سفارش داده و انواع مختلف این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه به قیمت کارخانه خرید کرده و درب منزل خود با هزینه حمل رایگان تحویل بگیرند.

آیا محصولات ایزوگام ایزوتک تبریز دارای خدمات پس از فروش ویژه هستند؟

بله. انواع مختلف ایزوگام ایزوتک تبریز چه به صورت فویلدار و چه بدون فویل، در شعب منتخب ما در تهران و کرج با خدمات پس از فروش ویژه ای به همراه تخفیفات فوق العاده برای مشتریان عزیز عرضه می شوند.

آیا ایزوگام ایزوتک دارای نوع معمولی نیز می باشد؟

بله. هم اکنون این عایق دارای دو نوع ایزوگام فویل دار و بدون فویل می باشد که نوع فویلدار برای استفاده در مکان هایی که در معرض تابش نور خورشید و یا دیگر بخش ها بوده و نوع معمولی آن نیز در قسمت های داخلی ساختمان به کار برده می شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *