ایزوگام در باغستان

خدمات نصب ایزوگام در باغستان

همان طور که می دانید هزینه های بالایی صرف تولید و خرید ایزوگام می شود. بنابراین در نحوه نگهداری و محافظت از آن بعد از تولید تا زمان اجرا و نصب باید نکات خاصی را رعایت کرد. در این شرایط عایق های رطوبتی باید در انبارهای کاملاً سرپوشیده با کف هموار و موزاییک شده و دارای هوای خشک و خنک نگهداری شوند. فضای داخلی انبار باید به شکلی باشد که عایق ها از تابش نور خورشید در امان باشند. مجموعه عایق نوین نمایندگی نصب ایزوگام در باغستان کلیه نکات و استانداردهای لازم در خصوص نحوه حمل و نقل و نصب ایزوگام به روش صحیح و اصولی و مطمئن را در نظر می گیرد. درادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد نحوه نگهداری و حمل و نقل ایزوگام خاطر نشان سازیم.

 

نحوه نگهداری ایزوگام در انبارها

عایق ها باید به طور عمودی در کنار هم قرار بگیرند. رول های ایزوگام را نباید بر روی هم قرار داد. چرا که در این صورت جریان هوا نمی تواند در بین آن عبور کند و این امر باعث چسبیدن لایه های عایق به هم می شود. حتی برای مدت کوتاه هم رول ایزوگام را نباید به صورت افقی بر روی زمین قرار داد. سالن نگهداری عایق های رطوبتی باید از هوای خشک و خنک برخوردار باشد. دمای مناسب برای نگهداری ایزوگام حداقل 5+ درجه سانتی گراد و حداکثر 15 درجه سانتی گراد زیر صفر می باشد. محیط سالن باید سایه بوده و به دور از تابش نور خورشید باشد. مدت زمان نگهداری ایزوگام یعنی از زمان تولید تا نصب آن نباید بیشتر از 6 ماه باشد. در صورت نگهداری طولانی مدت، سطح زیرین آن حالت چسبندگی پیدا می کند و در این حالت ممکن است از کیفیت و عمر آن کاسته شود. البته مدت زمان ذخیره سازی ایزوگام در مناطق سردسیر یا گرمسیر متفاوت است. کف سالن انبار حتما باید موزاییک شده باشد. هرگز مواد اشتعال زا نباید در انبارهای ایزوگام نگهداری شود. برای اطمینان بیشتر و رعایت ایمنی، قرار دادن سطل های ماسه و تعبیه کپسول های آتش نشانی در محل الزامی می باشد.

 

ایزوگام در باغستان-عایق نوین

 

نکاتی در مورد حمل و نقل ایزوگام

در زمان حمل و نقل ایزوگام به نکات زیر توجه شود:

  • هنگام چیدن ایزوگام در وانت باید دقت شود تا لبه های ایزوگام آسیب نبیند.
  • رول ها باید به صورت عمودی قرار داده شوند.
  • رول های ایزوگام را هنگام تخلیه نباید پرتاب کرد.
  • رول ها باید به دقت جابجا شوند تا لبه های آن ها دچار پارگی نگردند.

 

نصب ایزوگام در باغستان

اجرا و نصب ایزوگام باید با رعایت اصول و یک سری قوانین صورت بگیرد. نمایندگی ایزوگام در باغستان طبق اصول و شیوه های خاص کار اجرا و نصب ایزوگام را انجام می دهد. برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و وارد شدن آسیب به بخش هایی از ساختمان باید مراحل نصب به درستی و توسط نصاب های باتجربه و کاربلد صورت بگیرد. مجموعه عایق نوین در نصب ایزوگام در باغستان از عایق های رطوبتی با کیفیت و درجه یک و از افراد خبره و آموزش دیده برای ارائه خدمتی صادقانه بهره می گیرد.

 

 

 

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *