ایزوگام در شکوفه

از جمله مهمترین محصول ساختمانی ایزوگام است. خدمات ایزوگام در شکوفه منطقه توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود.

اما نکته مهم این است که در چه زمانی به شرکت های تولیدکننده ایزوگام مراجعه نماییم:

  • چنانچه قیر موجود در ایزوگام فعلی‌تان لایه لایه شده است
  • شاهد شکاف‌های ریزی بر روی ایزوگام موجودتان هستید
  • در گوشه‌های ایزوگام‌تان شکاف می بینید
  • ایزوگام بکار رفته برای شما ضد آب نبوده و شاهد منافذ قابل نفوذ آب بر روی آن هستید
  • به پوشش ایزوگام تان آسیب وارد شده است

می‌توانید به نمایندگی‌های موجود در زمینه ایزوگام در شکوفه تماس حاصل نمایید و از برترین و درجه یک‌ ترین ایزوگام‌های تولیدی استاندارد توسط این شرکت‌ها استفاده نمایید. نمایندگی‌های ایزوگام در شکوفه در سریع‌ترین زمان ممکن با دارابودن کادری متخصص و مجرب جهت ارائه خدمات در زمینه ایزوگام در خدمت شما هستند. خدمات ایزوگام توسط نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های تولید کننده ایزوگام ارائه می‌شود که به ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه کتبی به مشتریان اقدام می‌کنند این ضمانت‌ها مهمور به مُهر این شرکت‌ها می‌باشند. اغلب این شرکت ها به صادرات انواع ایزوگام به کشورهای همسایه و منطقه مانند عراق، سوریه و لبنان اقدام می‌کنند و در تولید خود نهایت دقت را داشته و از مواد مرغوب جهت تولید عایق‌های رطوبتی بهره می‌گیرند. فروش ایزوگام به دو شکل حضوری و غیرحضوری (از طریق سایت‌های اینترنتی شرکت ‌تولیدی) انجام می‌گردد. این شرکت‌ها طبق استانداردهای روز دنیا و با برخورداری از کادری متخصص به تولید این کالا اقدام می‌کنند.

 

نصب ایزوگام در شکوفه

نصب ایزوگام در شکوفه بر اساس متر مربع  انجام می‌شود و قیمت آن بر این اساس محاسبه می‌گردد. نوع ایزوگام نیز در نصب آن اثرگذار است. قیمت نصب ایزوگام در شکوفه به موارد زیر وابسته است:

  • هر متر مربع قیر از قبل نصب شده
  • کندن ایزوگام قبلی که فرسوده شده است
  • متراژهای پایین دارای قیمت بالاتر نصب هستند
  • اقدامات پیش تشخیصی مانند تشخیص نشتی ها
  • برآورد هزینه ایاب و ذهاب کارگران و نصابان، حمل مواد و مصالح، جابجا کردن دیش و کولر،تمیز کردن سطوح

 جهت نصب ایزوگام به نصابان، پیمانکاران و مشتریان ارجمند توصیه می‌نماییم از ایزوگام‌های با کیفیت استفاده نمایند تا کمتر در فرایندهای بَعدی همچون نصب دچار مشکل گردند. همچنین جهت آگاهی از قیمت روز ایزوگام در شکوفه و نیز برآورد قیمت نصب ایزوگام در شکوفه می‌توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت‌های فوق الذکر تماس حاصل نمایید و یا به آدرس سایت اینترنتی آنها برای مشاهده لیست قیمت‌ها مراجعه کنید. انجام و نصب ایزوگام در شکوفه توسط کادر مجرب و با تجربه توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود و ارسال ایزوگام به این منطقه تنها با یک تماس و ظرف مدت زمان اندک میسر است. کلیه فرایندهای انتخاب، تست و آب بندی نیز می‌تواند به درخواست مشتری ایزوگام در شکوفه در محل مورد نظر وی انجام شود.

 

ایزوگام در شکوفه - عایق نوین

 

مراحل نصب ایزوگام در شکوفه

ایزوگام در مواردی مانند عایق‌سازی بام‌ها، ایرانیت‌ها، پی‌های ساختمان، تونل‌ها، کانال‌های آبیاری، استخرها، مخازن آب، سرویس‌های بهداشتی، سردخانه‌ها، سدها، پل‌های هوایی، باند فرودگاه‌ها، پارکینگ‌های طبقاتی، مرغداری‌ها، دامداری‌ها، لوله‌های آب و نفت مورد استفاده‌اند. به منظور نصب ایزوگام در آغاز باید متراژ محلی که قرار است ایزوگام در آن مورد استفاده قرار گیرد مطرح شود. این کار نیازمند دقت زیادی است تا در هنگام نصب رول‌ها با فاصله مناسب قرار گیرند و راه نفوذی برای رطوبت در بین آنها وجود نداشته باشد. هنگام  نصب بهتر است از ایزوگام های با کیفیت استفاده شود. نصب ایزوگام باید توسط افراد متخصص صورت گیرد زیرا فاصله نصب این محصول در هنگام نصب بسیار حائز اهمیت است. هنگام نصب محل باید از اشیاء و وسایل اضافی خالی باشد  و موانعی برای نصب ایزوگام وجود نداشته باشد.

 

خدمات شرکت عایق نوین در منطقه شکوفه

شرکت عایق نوین ارائه دهنده انواع ایزوگام به هموطنان عزیز به ویژه ساکنین محترم شکوفه شمالی و جنوبی می‌باشد. این شرکت در کلیه نقاط شهر تهران و کرج دارای نمایندگی است. اجرا و نصب ایزوگام توسط کادر متخصص و باتجربه این شرکت در زمانی کوتاه و قیمتی بسیار مناسب برای شما عزیزان انجام می‌پذیرد. جهت انجام مشاوره در زمینه خرید و خدمات نصب این شرکت می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *