ایزوگام در طرشت

تیم ما در شرکت عایق نوین، همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات عایق کاری، اعتماد و رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماید. استفاده از محصولات با کیفیت و مرغوب از اصلی‌ ترین اولویت‌ های ما می باشد. به همین دلیل برای عایق‌ کاری از بهترین نوع ایزوگام در طرشت استفاده می‌ کنیم تا عملکرد عالی در جلوگیری از نفوذ رطوبت برای سطوح مختلف فراهم آورد.

ایزوگامی که ما استفاده می‌ کنیم، از مرغوب‌ ترین مواد اولیه ساخته می شود و دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد. ما با تکیه بر تجربه و تخصص کارشناسان حرفه ای خود، ایزوگام را به صورت استاندارد و حرفه‌ ای اجرا می‌ کنیم تا بتواند عملکرد مطلوبی در عایق‌ بندی سقف، شیروانی، کانال، پی ساختمان و … نشان دهد. امید است تا بتوانیم خدمات عایق کاری با کیفیتی را به شما عزیزان ارائه کرده و موجب رضایت شما دوستان گرامی شویم.

نمایندگی ایزوگام در طرشت

شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی مجاز ایزوگام در طرشت آماده ارائه خدمات حرفه ای عایق کاری به شما مشتریان محترم می باشد. کارشناسان ما در تمام ساعات شبانه روز و بدون وقفه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان هستند. این مشاوره ها در زمینه عایق کاری با ایزوگام، انجام کارهای قیرگونی و آسفالت انجام می شود.

شما می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی ما، نسبت به هماهنگی بازدید رایگان اقدام نمایید. مشاوره با کارشناسان مجرب ما به شما کمک خواهد کرد تا بهترین روش عایق کاری مناسب مکان خود را انتخاب کنید. نمایندگی ایزوگام در تهران عایق نوین با اکیپ مجرب همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.

نحوه ی نصب ایزوگام در طرشت تهران

اقدامات اولیه جهت نحوه ی نصب ایزوگام در طرشت تهران به شرح زیر می باشند:

– تمیزکاری: ابتدا سطح مورد نظر را به طور کامل با آب بشویید و خشک کنید تا از عاری بودن از هرگونه گرد و غبار، روغن و آلودگی مطمئن شوید.

– زیرسازی: سطح را بررسی کرده و اگر شکاف یا ناهمواری دارد با استفاده از ملات سیمان آن را پر کنید تا سطحی صاف و یکنواخت به دست آید.

– استفاده از پرایمر: در صورت نبود زیرسازی مناسب، لایه نازکی از پرایمر روی سطح اعمال کنید تا چسبندگی افزایش یابد.

– اندازه‌ گیری: از ناودان شروع کرده و سطح پشت‌ بام را با فواصل 90 سانتی‌متری علامت‌ گذاری کنید تا محل نصب ایزوگام مشخص شود.

با رعایت کلیه دستورالعمل های گفته شده در بالا، شما می توانید تا سال های متمادی از ایزوگام خود بهترین استفاده ی مطلوب را داشته باشید.

ترمیم تضمینی ایزوگام در طرشت تهران

یک ایزوگام استاندارد حداقل 15 سال عمر مفید دارد. اما گاهی زودتر از موعد نیاز به ترمیم پیدا می‌ کند. به عنوان مثال بر اثر دلایلی همچون چروک خوردن، طبله شدن، نشست و شکاف‌ های ناشی از قرار دادن وسایل سنگین روی بام و … همگی می‌ توانند ایزوگام را خراب کنند. تا زمانی که ایزوگام کیفیت خود را حفظ کرده، از نفوذ برف، باران و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌ کند. شرکت عایق نوین با داشتن کارشناسان کار آزموده ی خود برای پیدا کردن نقاط نشتی و شکاف ایزوگام، بر روی سطح مورد نظر آب  می ریزد. بدین صورت نقاطی که آب از آن ها نشت می‌ کند یا جمع می‌ شود را شناسایی  می‌کنند و به تعمیر و لکه گیری آن ها بپردازد.

تیم ایزوگام کار شرکت ما برای ترمیم تضمینی ایزوگام در طرشت تهران ابتدا پشت بام را از هر گونه وسایل تخلیه می کند. سپس ایزوگام فرسوده را با اعمال حرارت جدا کرده و در نهایت نقاط معیوب را شناسایی و ترمیم می نماید. شما می توانید در مواجهه با مشکل نشتی عایق ساختمان خود به این مرکز معتبر مراجعه نمایید.

خدمات آسفالت کاری در طرشت

شرکت عایق نوین با بهره‌ گیری از متخصصان و کارشناسان مجرب خود، انواع مختلف خدمات آسفالت کاری در طرشت را برای مشتریان گرامی ارائه می‌ دهد. این شرکت قادر است انواع پروژه‌ های بزرگ و کوچک آسفالت کاری از جمله:

آسفالت کاری ساده
پروژه‌ های بزرگ راه سازی و پل‌ سازی
آسفالت معابر شهری
آسفالت فرودگاه‌ ها و باند پرواز

و غیره را با بالاترین کیفیت انجام دهد. کلیه مراحل آسفالت کاری از جمله برنامه‌ ریزی، طراحی، اجرا و نظارت بر عهده متخصصان با تجربه این شرکت است. توجه به اصول و استاندارد‌های آسفالت‌کاری در تمامی مراحل اجرای پروژه باعث می‌ شود محصول نهایی از کیفیت بالا و عمر مفید بیشتری برخوردار باشد. قبل از شروع هر پروژه، تیم متخصص شرکت با بررسی دقیق مشخصات فنی مکان از جمله مساحت، شیب زمین، توپوگرافی، ارتفاع و پستی‌ بلندی‌ ها و غیره، بهترین نوع آسفالت و ضخامت لایه‌ های آن را تعیین می‌ کند. البته هرچه کیفیت و سختی آسفالت بالاتر باشد، هزینه اجرا نیز بیشتر  است. در نهایت تصمیم‌ گیری در این زمینه بر عهده مشتری است.

خدمات آسفالت کاری شرکت ما شامل اجرای آسفالت برای پارکینگ، حیاط، پشت‌ بام، محوطه ورودی ساختمان‌ ها و مجتمع‌ های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، ورزشی و غیره می‌ باشد. مشتریان محترم می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع خدمات و دریافت بهترین پیشنهاد قیمت، با کارشناسان مجرب این شرکت تماس حاصل فرمایند.

قیرگونی در طرشت توسط تیم مجرب

نمایندگی ما علاوه بر خدمات گفته شده، با بهره‌‌مندی از متخصصین با تجربه، قیرگونی در طرشت توسط تیم مجرب را برای مشتریان خود ارائه می‌‌دهند. هدف از ارائه این خدمات، جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به ساختمان‌ ها از طریق سطوح مختلف نظیر پشت بام، دیوار ها و نما می‌ باشد. این شرکت با رعایت دقیق استاندارد های اجرایی، قیرگونی را به شیوه‌ ای حرفه‌ ای و با کیفیت بالا انجام می‌ دهد. همچنین، تلاش می‌ کند با ارائه مناسب‌ ترین نرخ‌ ها، هزینه کمتری را متوجه مشتری نماید.

قیرگونی یکی از متداول‌ ترین و مؤثرترین روش‌ های عایق‌ کاری به شمار می‌ رود که پس از ایزوگام، بیشترین کاربرد را دارد. به دلیل ضخامت بالای گونی و کیفیت بالای مصالح مصرفی، اغلب برای عایق‌ کاری سرویس‌ های بهداشتی به کار می‌رود. مشتریان گرامی می‌‌توانند با تماس با متخصصین قیرگونی‌ این شرکت، نسبت به ثبت سفارش و دریافت خدمات عایق‌‌کاری با کیفیت و استاندارد اقدام نمایند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *