ایزوگام در منطقه 17 تهران

ایزوگام (Isogam) به نوعی عایق رطوبتی است که از مواد نفتی ساخته می‌شود که از آن بر روی کلیه سطوح می‌توان استفاده کرد. عمر زیاد و قیمت مناسب ایزوگام سبب شده است تا در بین مصرف کنندگان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار باشد. این عایق بسیار انعطاف پذیر و مستحکم هست و به همین دلیل به راحتی بر روی سطوح قابل نصب می‌باشد. ساکنین محترم منطقه 17 تهران دیگران نگران عایق کاری سطوح خود نباشید. اجرای کلیه خدمات عایق‌کاری در اقصی نقاط تهران و کرج توسط شرکت ایزوگام عایق نوین، ارائه دهنده برترین قیمت ایزوگام در سراسر نقاط تهران و حومه انجام می‌شود. برای داشتن سطوحی با عایق کاری با کیفیت، کاربرد بهترین جنس ایزوگام و اجرای کار توسط یک نصاب حرفه‌ای کافی است با نمایندگی ما تماس بگیرید.  قیمت ایزوگام در منطقه 17 تهران توسط نمایندگی‌های ما به روز و انجام مشاوره توسط همکاران ما رایگان است. همچنین بازدید در کلیه شهر تهران و کرج به صورت رایگان انجام می‌شود.

شرایط نصب ایزوگام در منطقه 17 تهران

 

خدمات ایزوگام در منطقه 17 تهران توسط شرکت عایق نوین شامل خی‍‍اب‍‍ان آذری، قلعه مرغی، خی‍‍اب‍‍ان زمزم، بزرگراه نواب‌صف‍وی، عب‍دال‍‍ه‍‍ی، ابوذر، قزوین، بلوار چراغی، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آذری، پل نُه دی و دیگر نقاط اطراف منطقه 17 تهران می‌باشد. نصب ایزوگام در منطقه 17 تهران توسط این شرکت از طریق کادر متخصص و متبحر نصاب عایق‌های رطوبتی همراه با تضمین کیفیت صورت می‌گیرد. پرداخت هزینه انجام ایزوگام (عایق کاری) به صورت نقد و یا با اقساط بلند مدت می‌تواند باشد. از جمله شرایط نصب ایزوگام در منطقه 17 تهران می‌توان به موارد زیراشاره داشت:

  1. بهتر است نصب ایزوگام در فصل تابستان انجام شود تا چسبندگی زودتر انجام شده و مانع زود کنده شدن آن شود.
  2. بر روی سطوح فاقد گرد و غبار نصب صورت گیرد.
  3. باید دقت شود هنگام اجرا ایزوگام باد نکرده و طبله نکند.
  4. در مکان‌های با تابش نور مستقیم خورشید بهتر است از ایزوگام فویل‌دار استفاده کرد.
  5. در مکان‌های دارای رطوبت بهتر است ابتدا رطوبت را برطرف کرد و سپس به نصب اقدام نمود.
  6. مراقب حرارت شعله در زمان نصب باید بود، به ویژه زمان نصب ایزوگام برای حمام، آشپزخانه و نیز سرویس‌های بهداشتی.
  7. هنگام کار اجرای ایزوگام در مکان‌های شیب دار،باید از بالاترین نقطه شروع به عایق کاری نمود.

نصب ایزوگام با رعایت موارد مذکور در کمترین زمان و قیمتی مناسب توسط شرکت عایق نوین صورت می‌گیرد.علاوه بر این، نصب ایزوگام  توسط کادر با تجربه این شرکت در سطوح مختلف، متفاوت است.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد درآغاز برای اجرا و نصب ایزوگام  باید مکانی که قرار است عایق کاری شود، خشک باشد، تا ایزوگام به راحتی بر روی آن بچسبد. همچنین بهتر است فرایند نصب توسط نصابان حرفه‌ای صورت پذیرد. جهت انتخاب نصابان متبحر، کاربلد و نیز استعلام قیمت خرید و نصب ایزوگام می‌توانید با کارشناسان شرکت عایق نوین تماس حاصل نمایید.

 

 

ایزوگام در شکوفه - عایق نوین

 

 

نصب ایزوگام در منطقه 17 تهران توسط افراد متخصص

 

شرکت عایق نوین ارائه دهنده انواع ایزوگام ساده و طرح‌دار با کیفیت‌های بالا و در قیمت‌های مناسب است. تنوع این محصول در شرکت عایق نوین به گونه‌ای فراهم آمده است تا متقاضیان به سادگی بتوانند ایزوگام دلخواه و مناسب را برگزینند. جهت نصب ایزوگام در منطقه 17 تهران این شرکت از کادری خبره و متخصص در این زمینه برخوردار است  و صفر تا 100 فرایندهای نصب توسط این کادر در محل شما انجام می‌شود. شرکت عایق نوین همچنین آماده همکاری در زمینه نصب ایزوگام برای کلیه ساختمانهای مسکونی، تجاری، اداری و نیز سازمان‌ها، مدارس، دانشگاهها، کارخانجات و ادارات می‌باشد.

 

خدمات عایق نوین در زمینه ایزوگام در منطقه 17 تهران

 

به منظور بهره‌مندی از خدمات کارآمد و پشتیبانی در زمینه عایق‌کاری کلیه سطوح می توانید با شرکت عایق نوین در تماس باشید. همکاران ارجمند ما در اولین تماس شما توضیحات لازم را به شما ارائه خواهند کرد و قیمت انواع ایزوگام را به اطلاع شما خواهند رساند. همچنین در این تماس شما می‌توانید مشاوره های تخصصی در زمینه خرید و نصب ایزوگام در منطقه 17 تهران را از همکاران ما خواستار شوید.  بعد از آن همکاران ما از محل شما بازدید به عمل خواهند آورد  و هزینه نصب را در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهند داد.  همچنین شما می توانید درخواست دریافت فاکتور رسمی از همکاران ما داشته باشید. کلیه همکاران شرکت به انواع عایق های رطوبتی و نصب  و ترمیم آن آشنا می باشند  و منطبق با نیاز و درخواست تان شما را راهنمایی خواهند کرد. بنابراین به شما توصیه می کنیم هر زمان قصد داشتید به نصب ایزوگام برای محل مورد نظرتان اقدام نمایید، کافی است فقط یک تماس با مجموعه ما داشته باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *