ایزوگام در هشتگرد

در چند دهه اخیر استفاده از ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نشتی در ساختمان ها رواج گسترشی پیدا کرده است. با رعایت فاکتورها و استانداردهای متعددی مانند خرید ایزوگام مرغوب، نصب دقیق و اصولی، نصاب حرفه ای و ماهر می توان از طولانی بودن عمر ایزوگام اطمینان حاصل کرد. مجموعه پیمان کاری عایق نوین تا کنون توانسته است با ارائه خدمات نصب ایزوگام در هشتگرد با به کارگیری تمامی اصول و در نظر گفتن کلیه شرایط رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. اما نصب ایزوگام در هشتگرد باید به روش اصولی و دقیق صورت بگیرد. در غیر این صورت حتی با استفاده از مرغوب ترین نوع ایزوگام هم موفق به عایق بندی مطمئن با طول عمر مفید نخواهید بود. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب ایزوگام به روش صحیح در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایزوگام در هشتگرد-عایق نوین

 

نصب ایزوگام در هشتگرد

در اولین قدم برای نصب ایزوگام در پشت بام باید سطح مورد نظر را با جارو کاملا تمیز کرده و شست و شو داد. در این میان اگر بر روی سطح اشیایی مانند منبع ذخیره آب و… وجود دارد باید آن را باز کرد تا سطح کاملا یکدست و یکنواخت شود. اگر بر روی سطح ترک یا چاله وجود داشت باید با استفاده از سیمان یا خمیر ماستیک کاملا پر شده و سپس خشک گردد. برای شروع کار نصب مشعل ها را روشن کرده و میزان شعله را تنظیم می کنیم. سپس سطح مورد نظر باید در عرض با فاصله های 90 سانتی متری علامت گذاری شود. کار خود را از قسمت ناودان شروع می کنیم. یک تک لایه از ایزوگام را به ابعاد 50 در 50 به صورت قیفی وارد ناودان می کنیم؛ به طوری که عایق کاملا به بدنه لوله متصل باشد. قسمت جلویی ناودان را برش داده و به اندازه یک متر از لایه عایق را نصب می کنیم. هنگام اجرای نصب رول های 10 متری ایزوگام را باز کرده و به 2 قسمت 5 متری تقسیم می کنیم. سپس از نقطه وسط کار نصب را آغاز می کنیم.

دلیل آن این است که اگر از سر کار نصب را شروع کنیم، ایزوگام کج شده و خط تنظیم به درستی تراز نمی شود. سپس حرکت را به صورت چپ و  راست انجام می دهیم و به اندازه 10 سانتی متر لایه های عایق را با هم پوشانی می کنیم. قسمت پوشیده شده از نایلون را با مشعل گرم می کنیم تا نازک شود و با سوختن پلی استر لایه های ایزوگام به هم بچسبد. پس از آن لایه ها را از دو طرف می کشیم تا صاف شده و چین و چروک و هوای داخل آن از بین برود. با شعله کم هم پوشانی عایق را انجام می دهیم. قسمت هایی هم که دارای چین خوردگی باشد را با شعله حرارت داده و به آرامی باز می کنیم.

 

خدمات نصب ایزوگام در هشتگرد

توجه داشته باشید عایق بندی سطوح با استفاده از بهترین نوع ایزوگام و با نصب دقیق و به روش صحیح توسط نیروهای ماهر و متخصص می تواند سقف، دیوارها و سایر قسمت های ساختمان را از نفوذ رطوبت مصون بدارد. ما در مجموعه عایق نوین، نصب ایزوگام در هشتگرد و سایر شهرستان های تهران را با استفاده از بهترین برندهای ایزوگام و با به کارگیری افراد کاردان به نحو شایسته و صحیح به انجام می رسانیم. 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *