اجرای ایزوگام روی سیمان خیس

همه ی مردم برای داشتن آسایش و یک زندگی راحت نیاز به یک حس امنیت دارند، تا با ذهنی آرام به فعالیت‌ های روزمره ی خود بپردازد، که به طور قطع داشتن این امنیت در گرو زندگی در خانه ای ایمن می باشد. عایق کاری پشت بام، دیوار ها، پی ساختمان و سایر سطوح دیگر از وارد شدن آب به داخل ساختمان جلوگیری می کند، به گونه ای که شما در هنگام بارندگی ها می توانید بدون داشتن هیچ نوع نگرانی و دل آشوبه ای امنیت لازم را برای خود و خانواده تان داشته باشید و بدین صورت است که این عایق ها برای تان آسایش را پدید می آورند. تعدادی از افراد نصاب بی تجربه ایزوگام روی سیمان خیس را انجام می دهند که این کار نشان دهنده ی نداشتن علم به این حرفه و بی تجربگی آن ها می باشد.

لازم است که شما توجه داشته باشید، یک نصب اصولی و دقیق جهت ایزوگام از شرایط خاصی نیز برخوردار می باشد. که یکی از جمله این شرایط، انجام زیرسازی های درست و استاندارد است. در بخش زیرسازی نیز سطح کار شما باید به طور کامل خشک شده باشد، چرا که اگر نم و یا رطوبت در زیر عایق رطوبتی شما وجود داشته باشد، معایب و مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت که سبب می شوند تا شما هزینه‌ های اضافی را برای رفع مشکل تان صرف نمایید.

شما همشهریان عزیز در تهران و کرج می توانید برای خرید انواع ایزوگام به نزدیک ترین شعبه شرکت عایق نوین مراجعه نموده و نصب انواع ایزوگام در پشت بام، سرویس بهداشتی، پارکینگ و یا روی شیروانی را با خیالی آسوده و اطمینان کامل به این نمایندگی معتبر بسپارید.

آیا نصب ایزوگام بر روی سیمان خیس مشکلاتی را در بر دارد؟

همان طوری که در بالا نیز ذکر کردیم خیس بودن سیمان در سطح کار و در واقع زیر ساز کار جهت عایق کاری باعث می‌ شود تا چسبندگی لازم را برای ایزوگام کاری نداشته باشد و از این رو ایزوگام نیز به آسانی از سطح مورد نظر جدا می شود. چرا که خیس بودن سیمان سبب می شود تا دمای سطح کار شما کاهش یافته و قیر روی ایزوگام نیز که برای اجرا حرارت داده شده پیش از شکل‌ گیری، سرد شده و در نتیجه مشکلات نصب ایزوگام بر روی سیمان خیس باعث عدم کیفیت و کارایی لازم در جهت عایق کاری شما خواهد شد.

همچنین رطوبت موجود در سیمان خیس این توانایی را دارد که به مرور زمان و بر اثر گرما به بخار آب تبدیل شده و ایزوگام را دچار طبله‌ و برآمدگی کند و به این ترتیب موجب جدا شدن بخش‌ هایی از ایزوگام در سطوحی که عایق کاری شده اند، شود.

چگونه می توان ایزوگام را روی سیمان خیس نصب کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که این کار به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و برای نصب ایزوگام روی سیمان به هیچ عنوان نباید سیمان خیس باشد، جهت اجرای کار فقط کافی است که شما صبر کنید تا سیمان به طور کامل خشک شده و بعد از آن با استفاده از قیر و یا پرایمر ایزوگام، سطح آن را کاملا پوشش داده تا یک لایه‌ ی محافظی برای چسبندگی بهتر ایزوگام و جلوگیری بیشتری جهت نفوذ رطوبت تشکیل شود.

در نهایت می توان با رعایت این نکات با استفاده از ایزوگام و یک اجرای دقیق و اصولی، سطح مورد نظر را عایق‌ کاری و ایزولاسیون نمود. همچنین لازم است که دقت نمایید، پیش از نصب و راه اندازی ایزوگام حتما باید سطح سیمان را از این لحاظ که دارای سنگ ریزه، گرد و خاک و یا دیگر آلودگی ها که سبب عدم چسبندگی ایزوگام در زمان اجرا می‌ شوند، را کنکاش نمایید.

نصب ایزوگام روی سیمان خیس

همان طوری که می دانید یکی از وظایف اصلی و مهم ایزوگام محافظت از پشت بام و منزل شما می باشد، شایان به ذکر است که بدانید، نصب ایزوگام روی سیمان خیس به طور یقین قابل اجرا نمی باشد، چرا که یک امر بیهوده است. شما باید همیشه کار ایزولاسیون ایزوگام را به یک نصاب ایزوگام کار ماهر و زبردست که مهارت های لازم را در حیطه ی کار خود دارد محول نمایید، تا اگر زیرساز مکان مورد نظر سیمان باشد و به هر دلیلی خیس بود بتواند آن را خشک کرده و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

رطوبت موجود در سیمان همواره سرعت کار عایق بندی شما را پایین آورده و در نتیجه سبب می شود تا ایزوگام ساختمان تان آن طور که باید و شاید به سطح آن چسبانده نشود. یک نصاب ایزوگام کار چیره دست برای چسباندن و حرارت دادن عایق باید شعله ای داشته باشد تا هم زمین سیمانی خشک شده و هم قسمت زیرین ایزوگام را کمی گرم نموده و پس از گرم و نرم کردن سطوح، ایزوگام را بر روی سیمان انداخته و مجددا روی آن را کمی حرارت داده تا به خوبی چسبانده شود. شما باید بعد از عملیات نصب و اجرای عایق، سعی کنید تا به هیچ وجه بین ۵ الی ۱۰ دقیقه بر روی آن راه نروید، چرا که این کار موجب می شود تا رد پای شما روی ایزوگام بر جای مانده و در نتیجه عایق شما نازک شده و به این ترتیب آب به راحتی می تواند به عمق آن نفوذ کرده و موجب رطوبت و نشتی شود.

شرکت عایق نوین مجری تمام خدمات مربوط به ایزولاسیون است که با سابقه ای متمادی و تجربه ای زیادی که در حوزه ی ایزوگام کاری دارد، با کمال میل در خدمت شما همشهریان عزیز ساکن تهران و حومه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره های ذکر شده در سایت شرکت تماس گرفته و از همکاران مشاور ما به صورت کاملا رایگان راهنمایی بگیرید و یا همچنین می توان به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید.

قیمت اجرا و راه اندازی ایزوگام بر روی سیمان

در رابطه با قیمت های مربوط به فروش و نصب ایزوگام همواره آن ها را بر حسب عوامل با اهمیتی همانند نوع، جنس و برند تولیدی ایزوگام، زیرسازی و شیب بندی و غیره تعیین می کنند. به طور مثال یکی از جمله مواردی که نقش بسیار تاثیر گذار و مهمی در هزینه های پرداختی شما در زمینه ی قیمت اجرا و راه اندازی ایزوگام بر روی سیمان دارد، نوع مکان نصب و همچنین متراژ مساحت آن می باشد. چرا که ناگفته نماند هزینه های نصب و راه اندازی عایق بر روی سطوح گوناگونی همچون سقف ساختمان، سرویس های بهداشتی، حمام، پی ساختمان، استخر، آشپزخانه، دیوار، شیروانی و غیره با هم متفاوت می باشند.

از این رو شما در زمان دریافت خدمات ایزوگام همواره باید به عامل هایی که هزینه های نصب این عایق، را تحت تاثیر خود قرار می دهند، توجه لازم را داشته باشید. که بعضی از این عواما شامل: هزینه های مربوط به تامین متریال و مواد اولیه مورد نظر و کیفیت و کارایی آن ها، دستمزد حمل و نقل ایزوگام به مکان عایق کاری، اجرت نصاب ایزوگام کار مجرب، قیمت گاز کپسول مایع مورد نیاز، نوع برند تولید کننده ی ایزوگام جهت نصب و راه اندازی و … می باشند و البته ناگفته نماند که مدت زمان اجرای ایزوگام و همچنین نوع محل نصب و سطح آن نیز در این برآورد این مخارج تاثیرگذار می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *