ایزوگام صدف بام دلیجان

ایزوگام صدف بام دلیجان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به عنوان بهترین ایزوگام کشور شناخته شده است و تنوع بالای محصولات آن جهت عایق کاری سطوح گوناگون از جمله پشت بام، دیوارها، ایزوگام سرویس بهداشتی، کف و دیواره های استخر، پای ستون ها در پی ساختمان، حمام، آشپزخانه، پارکینگ و  غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول با استفاده از قیر درجه یک و الیاف استاندارد، تولید می گردد تا به ویژه در مورد ایزوگام پشت بام که در معرض تابش نور خورشید است، پس از مدت کوتاهی، با از دست دادن انعطاف پذیری خود، حالت شکننده پیدا نکند. این مدل از ایزوگام دلیجان به دلیل رعایت استاندارد ها و دستورالعمل های اجرایی مورد نیاز، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با بازدهی بی نظیری که دارد، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در صنعت ایزوگام برای خود بدست آورد.

مشخصات اصلی ایزوگام صدف بام دلیجان

یکی از برجسته ترین مشخصات ایزوگام صدف بام دلیجان، کیفیت بسیار بالای آن، در نتیجه ی استفاده از مواد اولیه ای همچون قیر پالایشگاهی مرغوب و الیاف تیشو ( پلی استر ) درجه یک و همچنین روکش فویل آلومینیومی با ضخامت بالا و کیفیت عالی می باشد.

عایق صدف بام دلیجان به دلیل برخورداری از انعطاف پذیری بالا، از طول عمر مفید مطلوبی برخوردار است و با توجه به ویژگی هایی از جمله: ضخامت و وزن استاندارد ایزوگام، دوام و ماندگاری بالا، دسترسی آسان به انواع خدمات این ایزوگام، قیمت مناسب، نصب سریع و آسان و … به یکی از پرطرفدارترین عایق های بازار ایزوگام تبدیل شده است.

اجرای تخصصی ایزوگام صدف بام دلیجان

اجرای تخصصی ایزوگام صدف بام دلیجان، از جمله خدماتی است که توجه حتما باید از طریق نمایندگی های معتبر و توسط ایزوگام کارهای حرفه ای که دارای رزومه ی کاری موفقی هستند، انجام گیرد. متأسفانه گاهی استادکاران بنا، کاشی کار و یا لوله کش و حتی افراد عادی نیز اقدام به نصب ایزوگام می کنند که عدم دقت و مهارت کافی آن ها در مراحل اجرا، عدم چسبندگی مؤثر لایه ها و باقی ماندن درز در بین آن ها را در پی خواهد داشت و در نتیجه با نفوذ رطوبت در بین درزها، شاهد نشتی آب به داخل سقف و قسمت های دیگر سازه خواهیم بود.

بنابراین اگر شما نیز ایزوگام صدف بام دلیجان را جهت ایزولاسیون انتخاب کرده اید، می توانید با اطمینان خاطر خدمات نصب این ایزوگام را در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ایزوگام کاران مجرب، از مجموعه ی عایق نوین دریافت نمایید.

انواع خدمات ایزوگام صدف بام دلیجان در تهران و کرج

شرکت عایق نوین معتبرترین نمایندگی رسمی ایزوگام صدف بام دلیجان در تهران و کرج می باشد که به دلیل محبوبیت فراوانی که دارد، در سراسر کشور دارای شعب فعال است و تمامی محصولات این ایزوگام دلیجان را همراه با خدمات پس از فروش فوق العاده مانند بیمه نامه و ضمانت نامه ی چندین ساله به مشتریان محترم عرضه می کند.

 متقاضیان محترم با مراجعه به این مجموعه، علاوه بر تهیه ی ایزوگام صدف بام به صورت بی واسطه و با مناسب ترین قیمت، می توانند از انواع خدمات نصب تخصصی این ایزوگام در سطوح گوناگون و یا خدمات ترمیم تضمینی آن توسط تیم ایزوگام کار حرفه ای این مرکز بهره مند شوند.

 شما عزیزان ساکن در سراسر استان البرز و پایتخت کشور نیز می توانید جهت دریافت انواع خدمات این ایزوگام و دریافت مشاوره ی رایگان در مورد انواع مختلف آن، به صورت حضوری به همکاران ما در نمایندگی های ایزوگام در تهران  و کرج مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی با آن ها تماس حاصل فرمایید

قیمت ایزوگام صدف بام دلیجان

قیمت ایزوگام صدف بام دلیجان در تهران بر اساس مقدار ایزوگام مصرفی بر حسب متر مربع برآورد می گردد. از طرف دیگر کارخانه تولیدی ایزوگام های صدف بام، انواع ایزوگام های مورد تقاضای مشتریان و همکاران محترم، از جمله ایزوگام های چهار لایه، دو لایه، فویل دار و بدون فویل یا ساده را به صورت عمده در اختیار آنان قرار می دهد، اما قیمت هر یک از انواع آن ها نیز متفاوت است.

 شایان ذکر است که قیمت فروش جزئی و یا عمده ی این نوع ایزوگام نیز متفاوت است و همانطور که میدانید قیمت انواع عایق صدف بام در کرج نیز بر اساس قیمت این برند از ایزوگام در تهران، با احتساب هزینه ی حمل بر اساس مسافت تعیین می شود.

متقاضیان محترم جهت تهیه ی این برند از ایزوگام در کرج و تهران، با نازل ترین قیمت، می توانید به صورت حضوری به آدرس هر یک از شعب نمایندگی های شرکت عایق نوین در این شهرها مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی، از طریق مراجعه به سایت این شرکت و یا از طریق تماس با همکاران ما در این مجموعه اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند

چرا قیمت ایزوگام صدف بام دلیجان در نمایندگی عایق نوین ارزان تر است؟

از آن جایی که این شرکت، تامین کننده ی عایق های پیش ساخته در پروژه های بزرگ در صنعت ساختمان می باشد، از این رو به دلیل خرید عمده به صورت بی واسطه و مستقیم از کارخانه ی تولید کننده، این ایزوگام در این مرکز به قیمت درب کارخانه و ارزان تر از مراکز فروش دیگر، عرضه می گردد.

خدمات غیر حضوری ایزوگام صدف بام دلیجان کدامند؟

در نمایندگی های عایق نوین علاوه بر فروش انواع ایزوگام صدف بام به صورت حضوری، خدمات فروش غیر حضوری این ایزوگام از جمله فروش اینترنتی و یا ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی نیز ارائه می گردد که در تمامی این روش ها، ارسال رایگان محصولات به تمامی نقاط تهران و کرج انجام می گیرد.

هزینه نصب ایزوگام صدف بام دلیجان در سطوح مختلف چقدر است؟

هزینه ی نصب ایزوگام صدف بام در سطوح مختلف، علاوه بر نوع سطح مورد نظر، به عوامل مختلفی چون وضعیت سطح و زیرسازی های مورد نیاز، شرایط جوی محل اجرا و سختی کار، هزینه ی حمل تجهیزات و … بستگی دارد که شمت عزیزان می توانید جهت اطلاع از دستمزد روز نصب ایزوگام در مناطق مختلف تهران و کرج، با کارشناسان عایق نوین تماس بگیرید

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *