ایزوگام متین دلیجان

ایزوگام متین دلیجان یکی از برندهای بی نظیر تولید شده در کارخانه ی دلیجان است. این برند کیفیت بالا و همچنین رعایت کلیه ی استانداردها و پروتکل های لازم جهت تولید را رعایت می کند. متین دلیجان همواره جزء پرطرفدارترین عایق های رطوبتی موجود در بازار ایزوگام کشور  است.

به جهت استقبال بی سابقه ی مصرف کنندگان از این برند، همواره با حجم تولید بسیار بالایی وارد بازار می گردد. از این رو شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام متین دلیجان، اقدام به عرضه ی مستقیم این ایزوگام به صورت کلی و جزئی در سراسر کشور نموده است. شما عزیزان نیز در صورت نیاز می توانید با مراجعه به آدرس نمایندگی های این شرکت، این برند محبوب را همراه با ضمانت نامه ی معتبر و خدمات پس از فروش رایگان، به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

مشخصات کاربردی ایزوگام متین دلیجان

در این بخش قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان، به معرفی مشخصات کاربردی ایزوگام متین برند دلیجان و ذکر ویژگی های این برند معتبر بپردازیم. از جمله مشخصات برجسته ایزوگام متین، کیفیت منحصر به فرد آن است. این کیفیت به دلیل استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک و همچنین تجهیزات و دستگاههای پیشرفته در تولید آن است. این ایزوگام به صورت رول هایی به طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر که دارای ضخامت ۴ میلی متر و وزن ۴۱ کیلوگرم به فروش می رسد.

این برند از ایزوگام دلیجان از جمله ایزوگام های پلیمری پلاستیکی است. ایزوگام متین دلیجان در دو لایه و در انواع مختلفی به صورت ایزوگام سردسیر و گرمسیر تولید می شود. استحکام و مقاومت بسیار بالا و انعطاف پذیری بی نظیر آن، از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول محسوب می شوند. نمایندگی عایق نوین بر اساس تقاضای بسیار بالایی که برای این محصول در بازار وجود دارد، آن را با شرایط فروش ویژه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نصب تخصصی ایزوگام های متین دلیجان

باید توجه داشته باشید که تنها با انتخاب یک ایزوگام با کیفیت، نمی توان از عایق کاری مورد نظر، انتظار کیفیت و کارایی مطلوبی را داشت. برای تحقق این امر، علاوه بر داشتن یک ایزوگام درجه یک، حتما باید مراحل نصب آن نیز به صورت کاملا صحیح و اصولی توسط یا ایزوگام کار مجرب انجام گیرد.

 این مرحله از جمله حساس ترین مراحل عایق کاری به شمار می رود. بنابراین توصیه می شود به منظور جلوگیری از وجود معایب نصب و ایجاد مشکلات و هزینه های احتمالی در آینده، از نیروی متخصص کمک بگیرید. با مراجعه به نمایندگی های عایق نوین، از بهترین خدمات نصب ایزوگام متین دلیجان استفاده کنید. این خدمات توسط نصابان متخصص این مرکز به صورت کاملا تضمینی ارائه می گردد.

خدمات ایزوگام متین دلیجان در تهران و کرج

نمایندگی عایق نوین، به عنوان یکی از برترین مراکز پخش انواع عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام در کرج و تهران، امکانات خاصی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند عایق مورد نظر خود، از جمله ایزوگام متین برند دلیجان را همراه با خدمات پس از فروش ویژه، از این مرکز دریافت نمایند.

این مرکز انواع ایزوگام متین را به صورت اصل و دارای نشان ملی استاندارد حک شده، به قیمت درب کارخانه به متقاضیان عرضه می کند. علاوه بر آن بهترین خدمات نصب را نیز توسط ماهرترین نصابان پایتخت، در اختیار آن ها قرار می دهد تا یک عایق کاری با کیفیت، با عمر مفید طولانی داشته باشند.

ترمیم تضمینی ایزوگام های متین فرسوده و یا آسیب دیده نیز، از دیگر خدمات این مرکز برای ساکنین محترم تهران و کرج می باشد. شما عزیزان می توانید جهت انجام هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام متین دلیجان

قیمت انواع ایزوگام در هنگام خرید، با توجه به متراژ آن بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. به طور کلی می توان گفت که هزینه ی هر متر مربع در برندهای مختلف با توجه به جنس، کیفیت و تکنولوژی ساخت آن تعیین می شود.

شرکت عایق نوین به جهت تأمین صرفه ی اقتصادی مصرف کنندگان، با کارخانه ی دلیجان به طور مستقیم عقد قرارداد کرده است. با تهیه مستقیم از کارخانه، توانسته ایزوگام‌های متین دلیجان را در کلیه نمایندگی‌های تهران و کرج، با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار‌دهد. متقاضیان محترم از طریق مراجعه به این مرکز، می توانند این محصول پر کاربرد را با نازل ترین قیمت و با هزینه ی حمل رایگان، همراه با گارانتی ۱۰ ساله دریافت نمایند.

آیا خرید ایزوگام های متین دلیجان از عایق نوین شامل تخفیف می شود؟

این مجموعه معتبر به جهت استقبال بی نظیر مشتریان، ایزوگام های متین دلیجان را با شرایط ویژه و همراه با تخفیفات استثنائی عرضه می نماید. شما عزیزان جهت کسب اطلاع از میزان این تخفیفات می توانید با واحد فروش این نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی حمل ایزوگام های متین دلیجان در نمایندگی عایق نوین چقدر است؟

در صورت تهیه این برند محبوب از نمایندگی‌های عایق نوین در تهران و کرج، می‌توانید محصول خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان با هزینه حمل رایگان، در محل تحویل بگیرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *