ایزوگام مهر گستر دلیجان

یکی از محصولات بسیار با کیفیت و پر متقاضی شرکت ما ایزوگام مهر گستر دلیجان است که با توجه به مواد اولیه درجه یک به کار برده شده در آن یکی از محبوب ترین ایزوگام های موجود در بازار ایزوگام می باشد. نحوه استفاده از این عایق رطوبتی به صورتی است که در هنگام نصب آن کمترین آلودگی را در محیط ایجاد می کند.

همان طوری که می دانید ایزوگام دلیجان مشهور ترین برند موجود در صنعت ایزوگام کشور است که بسیاری از کارخانه ها دست به تولید انواع مختلف آن به ویژه ایزوگام مهر گستر که یک عایق فوق العاده با خاصیت ضد آب است، زده اند. این ایزوگام برند دلیجان متشکل از دو لایه ی نمدی بوده که لایه ی زیرین آن از تیشو و لایه ی رویه آن نیز از جنس منسوجات پلی استر می باشد، که با استفاده از قیر مذاب با مواد پلیمری این دو لایه را به هم چسبانده اند. در نهایت نیز قبل از کاور کردن رول های این ایزوگام، دو طرف رول های آن را توسط مواد ریز دانه و یا پلاستیکی روکش کرده تا به همدیگر نچسبند.

نمایندگی رسمی ایزوگام مهر گستر دلیجان

کمپانی نام آشنای عایق نوین به عنوان برترین نمایندگی رسمی ایزوگام مهر گستر دلیجان در تمام مناطق تهران و کرج فعالیت دارد. شما مشتری عزیز متقاضی این عایق با کیفیت می توانید این نوع عایق را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده ای از این مرکز تهیه نمایید.

در صورت انتخاب ایزوگام مهر گستر جهت استفاده برای عایق کاری ساختمان منزل و یا محل کار خود می توانید هم به صورت حضوری و یا غیر حضوری با کارشناسان همکار ما در تماس بوده تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اطمینان داشته باشید که نمایندگی ما با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه شما، بهترین مشاوره را به شما ارائه خواهند داد.

فروش ویژه ایزوگام مهر گستر

مشتریان عزیز مطلع باشید که شرکت ما به عنوان نمایندگی مجاز در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی جهت فروش ویژه ایزوگام مهر گستر می باشد. شما می توانید این نوع عایق از پیش ساخته شده را به راحتی و با داشتن گارانتی ۱۰ ساله و خدمات پس از فروش خوبی از این مرکز دریافت کنید.

ایزوگام مهر گستر دلیجان شامل انواع مختلفی از قبیل ایزوگام فویل دار، بدون فویل و ساده، تک لایه و یا دو لایه است که شما می توانید همان طوری که در بالا نیز ذکر کردیم آن را با قیمتی استثنایی از نمایندگی فروش ما خرید کنید. در صورت ناآگاه بودن و نداشتن اطلاعات کافی در این حیطه نیز می توانید به صورت کاملا رایگان از کارشناسان متخصص ما کمک بگیرید تا شما را از مزایای این عایق مرغوب مطلع کنند. بنابراین با خرید این عایق فوق العاده می توان از آن به عنوان عایق رطوبتی ساختمان ها، منازل و یا محل کار خود استفاده نمایید.

نصب ایزوگام مهر گستر توسط نصاب ماهر

علاوه بر انتخاب و خرید ایزوگام مهر گستر دلیجان شما می توانید با خیالی آسوده عملیات اجرای آن را نیز به همکاران نصاب ایزوگام کار ما بسپارید. کمپانی عایق نوین خدمات نصب ایزوگام مهر گستر را توسط نصاب ماهر خود با رعایت کلیه دستور العمل های اجرایی به انجام می رساند. با توجه به حساسیت نصب ایزوگام ها حتی اگر با کیفیت ترین برند را هم تهیه کنید، در صورتی که به شکل غیر استاندارد نصب شود، مطمئنا عمر چندانی نخواهد داشت و شما مجبور به صرف هزینه های اضافی در ساختمان خود و نهایتا تعویض مجدد عایق رطوبتی خواهید شد.

با این حساب به منظور برخورداری از بهترین نصب و اجرای ایزوگام مهر گستر دلیجان شما می توانید به نمایندگی های مجاز ما در سراسر تهران و کرج مراجعه کرده و یا از وب سایت این مجموعه دیدن فرمایید تا به این طریق بتوانید پاسخ تمامی سؤالات خود را در زمینه نصب ایزوگام مهر گستر از کارشناسان ما دریافت کنید. این مرکز معتبر به جهت نقش بسیار مهم عملیات نصب ایزوگام همواره از مهارت و تخصص نصابان ایزوگام کار چیره دست و حرفه ای استفاده می کند.

ترمیم تضمینی ایزوگام مهر گستر دلیجان

یکی از مشکلات اساسی برخی افراد به ویژه در فصل زمستان نشتی و رطوبت نفوذ کرده به درون ساختمان ها می باشد، که در اغلب موارد در سطوحی این مشکل به وجود می آید که عایق آن ها بر اثر عواملی همچون سوراخ شدن، طبله کردن، فرسودگی، قرار دادن وسایل سنگین و غیره خراب شده است.

البته در نظر داشته باشید که گاهی این مشکل به دلیل سپری شدن طول عمر مفید این عایق صورت می پذیرد و یا حتی در اثر گرما و یا سرمای شدید نیز ممکن است عایق شما دچار آسیب شود که به هر حال با تمام این تفاسیر سطوح مختلف ساختمان شما نیازمند تعمیر می باشد.

مجموعه ی موفق ما به مشتریان عزیز خود این نوید را می دهد که ترمیم تضمینی ایزوگام مهر گستر دلیجان را توسط متخصصین ایزوگام کاری که دارد در کمترین زمان ممکن با قیمتی مناسب به انجام می رساند. یقین داشته باشید که کمپانی ما با اشراف کامل بر اهمیت این موضوع عملیات مربوطه را به طور تضمینی به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

قیمت روز ایزوگام مهر گستر دلیجان در تهران و کرج

امروزه به علت تغییرات شدید نرخ ارز و نوسانات لحظه ای قیمت ها در بازار، قیمت ایزوگام مهر گستر دلیجان نیز روزانه در حال تغییر می باشد. نمایندگی ما در این راستا همواره در تلاش بوده تا انواع ایزوگام برند دلیجان مانند ایزوگام دژکام گستر دلیجان، ایزوگام مهر گستر دلیجان و غیره را با هزینه ای مقرون به صرفه جهت رفاه حال مشتریان خود عرضه کند.

بنابراین شما می توانید قیمت روز ایزوگام مهر گستر دلیجان در تهران  و کرج را در شرکت عایق نوین به شرط اصل بودن این عایق رطوبتی تهیه کنید. البته کمپانی ما هر چند وقت یک بار به صورت فصلی و دوره ای ایزوگام های خود را از جمله مهر گستر دلیجان را با تخفیف ویژه ای به مشتریان و متقاضیان این عایق رطوبتی ارائه می دهند.

برای استعلام قیمت روز این نوع عایق در تمام مناطق تهران و کرج مانند: تجریش، قیطریه، ولنجک، نیاوران، فرمانیه، زعفرانیه، محمودیه، دارآباد، فرشته، ظفر، گاندی، اکباتان، شهرک غرب، پونک، شهر زیبا، مهرشهر، پاکدشت و غیره و همچنین دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

چرا ایزوگام مهر گستر دلیجان؟

شرکت بزرگ عایق نوین به عنوان سرشناس ترین نمایندگی ایزوگام مهر گستر دلیجان با توجه به تجربه بلند مدتی که در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی دارد یکی از بهترین مجریان ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به ایزوگام مهر گستر دلیجان است که در حال حاضر مرغوب ترین برند های ایزوگام موجود در کشور را به مصرف کنندگان گرامی ارائه می دهد.

نمایندگی ما به منظور کسب رضایت هر چه بیشتر کاربران گرامی در شعب مختلف خود همواره از مشتری پسند ترین عایق ها مانند ایزوگام مهر گستر دلیجان که یکی از بهترین انتخاب ها برای عایق کاری سطوح مختلف مانند پشت بام، دیوار، استخر، پی ساختمان، حمام، آشپزخانه و غیره می باشد استفاده می کند.

ایزوگام مهر گستر مقاومت بالایی در برابر باران های اسیدی و به طور کلی نفوذ گاز های شیمیایی و اشعه uv و … دارد که البته در زمان اجرا نیز هیچ گونه آلودگی از خود بر جای نمی گذارد. این عایق فوق العاده به علت بهره مندی از مشخصه های استثنایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، از جمله بهترین ایزوگام هایی به شمار می رود که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

مشخصات بی نظیر ایزوگام مهر گستر دلیجان

همان طوری که در قسمت قبل نیر ذکر کردیم  ایزوگام مهر گستر دلیجان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که ما قصد داریم در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با این محصول بسیار عالی آن ها را شرح دهیم.

تولید کنندگان و ارائه دهندگان این عایق بی نظیر از اهمیت متریال با کیفیت در ساخت محصول مورد نظر واقف بوده به همین دلیل در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند.

از جمله مشخصه بارز ایزوگام مهر گستر وزن استاندارد آن که برابر با ٣۷ الی ۴٢ کیلوگرم و نیز ضخامت خوب آن که در حدود ٣.٥ تا ۴ میلی متر است، می باشد. این عایق دارای برچسب و هولوگرام دقیق بر روی بدنه جهت اطلاعات کامل خود می باشند. از دیگر مشخصات ایزوگام مهر گستر این است که دارای بسته بندی و پلمپ عالی بوده و در تولید آن نیز از قیر پالایشگاهی با درجه کیفیت ۷۰، پلی استر با فشردگی حداقل ۱٢۰ و الیاف تیشو درجه یک استفاده می کنند.

مجموعه ما جهت جلوگیری از عرضه عایق های تقلبی و غیر استاندارد ایزوگام های تولید شده خود را بدون واسطه به طور مستقیم از کارخانه دلیجان تهیه کرده و با قیمتی مناسب همراه با خدمات پس از فروش ویژه مانند ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی ارائه می دهد.

قیمت ایزوگام مهر گستر دلیجان بر چه اساسی تعیین می شود؟

هزینه ی این نوع عایق به موارد بسیاری همچون نوع محصول تولیدی بستگی داشته که شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان همکار ما تماس بگیرید.

آیا ایزوگام مهر گستر دلیجان دارای خدمات ارسال رایگان می باشد؟

بله. شما می توانید ایزوگام مهر گستر دلیجان را پس از ثبت سفارش و پرداخت قیمت آن در محل مورد نظر خود بدون هزینه ارسال دریافت نمایید.

چگونه می توان از اصل بود ایزوگام مهر گستر در نمایندگی عایق نوین مطمین شد؟

با توجه به این نکته که تمامی ایزوگام های موجود در شرکت ما به ویژه ایزوگام مهر گستر با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و آزمایشگاه های به روز دنیا بررسی شده اند می توان از تقلبی نبودن آن اطمینان حاصل نمود. بنابراین شما می توان این ایزوگام را با خیالی راحت از مجموعه ما تهیه کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *