زیرسازی آسفالت در تهران

عایق نوین مجموعه ای معتبر با سابقه فعالیت درخشان و طولانی، زیرسازی آسفالت در تهران را انجام می دهد. زیر سازی، برای آسفالت کردن ضروری است. در صورت عدم زیرسازی مناسب، آسفالت نیز نمی تواند از کیفیت خوبی برخوردار گردد.

 

زیرسازی آسفالت چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از پرداختن به زیرسازی آسفالت، باید خود آسفالت را در ابتدا بیان کنیم و در مورد آن اطلاعاتی را ارائه دهیم.

آسفالتی که سطح تمام خیابان ها با آن پوشیده شده، ترکیبی از شن، قیر و ماسه می باشد.
آسفالت یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین مواد در زیرسازهای شهری و خیابانی است. البته آسفالت به جز استفاده برای خیابان ها و معابر؛ در سازه های مختلف مسکونی و غیر مسکونی نیز کاربرد دارد.

این محصول ترکیبی شن و قیر و ماسه؛ از آنجا که کاربردهای متفاوتی دارد؛ به شیوه های مختلف نیز انجام می شود. به همین علت آسفالت ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • آسفالت سرد
  • آسفالت گرم
  • آسفالت حفاظتی

 

زیرسازی-آسفالت-در-تهران

 

 

هر کدام از آسفالت ذکر شده در بالا، برای اینکه به درستی اجرا شوند و از کیفیت مناسب و دوام و ماندگاری بالایی برخوردار شوند؛ باید به درستی زیرسازی برای آنها صورت گیرد.

بنابراین باید زیرسازی آسفالت را به مجموعه ها و شرکت های معتبر و با سابقه سپرد که در کار خودشان مهارت و تجربه کافی را دارند.

زیرسازی آسفالت در تهران و سایر شهرهای ایران توسط شرکت های متعددی انجام می شود؛ که  سعی کنید بهترین شرکت ها را انتخاب کنید.

زیرسازی آسفالت؛ در حقیقت بخشی از فرآیند آسفالت کردن است. در زیرسازی، سطح مورد نظر برای آسفالت کردن، صاف و یکنواخت می شود و در یک سطح ارتفاع قرار می گیرد.

زمین در حالت عادی؛ استحکام و تراکم لازم را ندارد که وزن سنگین را تحمل کند و می تواند با موارد مختلف نشست کند و فرو بریزد.
به همین علت برای آسفالت جاده ها و خیابان ها؛ زیرسازی آسفالت صورت می گیرد. زیرسازی آسفالت این امکان را ایجاد می کند که استحکام زمین بیشتر شود و در نتیجه در برابر عواملی مثل فرسایش، صیقلی شدن، وزن سنگین، سایش و ضربه خوردن؛ مقاومت زیادی داشته باشد.

برای زیرسازی از موادی مثل خرده سنگ استفاده می شود. خرده سنگ ها باید به گونه ای باشند که آب و رطوبت زیادی را به خود جذب نکنند و بتوانند به راحتی با مواد تشکیل دهنده آسفالت یعنی همان قیر ترکیب شوند.
ترکیب قوی خرده سنگ های زیرساز آسفالت، با قیر موجب می شود که آسفالت پس از اجرا؛ در مقابل حرکت ماشین های سنگین و عوامل فرسایشی، استحکام و مقاومت زیادی داشته باشد.

 

اجرای زیرسازی آسفالت در تهران

همان طور که دیدید زیرسازی اگر به خوبی و با استفاده از مواد مرغوب انجام نشود؛ نمی تواند بر روی طول عمر آسفالت تاثیر مثبتی داشته باشد. بنابراین برای این کار مطمئن ترین ها را انتخاب کنید.

شرکت عایق نوین، یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در حوزه قیرگونی و آسفالت در ایران؛ با تجربه انجام بیش از صدها پروژه زیرسازی آسفالت در تهران، می تواند شما را در این حوزه راهنمایی کند و خدمات مورد نیازتان را ارائه دهد.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *