عایق رطوبتی در کرج

ایجاد مقاومت در ساختمان ها در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و گرما از اهمیت زیادی برخوردار است. مقاوم سازی و عایق بندی؛ می تواند ساختمان ها از فرسودگی و خرابی ها در امان نگه دارد و یا حداقل زمان فرسودگی و خرابی ساختمان را خیلی به عقب بیاندازد.
بدین منظور عایق رطوبتی در کرج برای همشهریان کرجی با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی در نظر گرفته شده است.

اگر شما هنوز برای عایق رطوبتی منزل خود تصمیم نگرفته اید و یا اینکه به طور دقیق نمی دانید عایق رطوبتی چیست، تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با عایق رطوبتی در کرج و کاربردهای آن و همچنین نحوه انجام آن به طور دقیق آشنا شوید.

 

عایق بندی چیست؟

 عایق بندی یک تعریف کلی دارد؛ اما با روش های مختلف و با استفاده از مواد گوناگونی انجام می شود. اگر بخواهیم تعریف کلی آن را بیان کنیم؛ می توانیم بگوییم با عایق بندی در یک ساختمان از نفوذ رطوبت جلوگیری می شود.

با توجه به اینکه رطوبت یک عامل مهم و اصلی در پوسیده و فرسوده کردن ساختمان ها می باشد؛ عایق رطوبتی؛ فرسودگی را به حداقل می رساند و از خراب شدن سازه جلوگیری می کند و یا اینکه سرعت فرسودگی ساختمان را خیلی کند می کند.

 

چرا باید ساختمان را عایق رطوبتی کرد؟

عایق بندی از جمله اقدامات ضروری در ساختمان ها به شمار می رود. در صورت عدم انجام عایق رطوبتی؛ به ساختمان شما خسارت های زیادی وارد می شود. این خسارت های وارده بر اثر عایق رطوبتی؛ بیشتر مربوط به پشت بام، دستشویی، حمام و استخر خواهد بود.

بخش های از ساختمان که با آب در تماس هستند و رطوبت زیادی دارند؛ بدون عایق بندی؛ به سرعت دچار فرسودگی و خرابی های شدید می شوند. خرابی هایی که هزینه و دردسر زیادی به دوش شما خواهند گذاشت

عایق بندی نکردن ساختمان ها می تواند مشکلات دیگری را نیز ایجاد کند. برای مثال خراب شدن سقف خانه، زنگ زدن تمامی فلزات به کار رفته در داخل ساختمان، آسیب دیدن تاسیسات و لوله های ساختمان، ایجاد بوی بد و کپک در بخش های مختلف سازه قابل ذکر است.

 

عایق-رطوبتی-در-کرج-عایق-نوین

 

 اجرای انواع عایق رطوبتی در کرج

تا اینجا متوجه شدیم که عایق رطوبتی چیست و چه کاربردهایی دارد و عدم انجام آن می تواند تا چه اندازه مشکلات جدی را برای یک ساختمان ایجاد کند.

حالا می خواهیم بدانیم که عایق چگونه انجام می گیرد و برای انجام آن از چه موادی استفاده می شود.

عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان از وسایلی مثل پشم سنگ، پشم شیشه و … استفاده می شود.

انواع عایق رطوبتی در کرج با توجه به نوع مواد مصرفی آن به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • عایق رطوبتی بر پایه قیر
  • عایق رطوبتی پلیمری
  • عایق رطوبتی با پشم شیشه
  • عایق رطوبتی با پشم سنگ
  • عایق رطوبتی پیش ساخته
  • ایزوگام

هر کدام از موارد ذکر شده در بالا؛ می تواند عایق مناسبی برای گرما و رطوبت باشد و از نفوذ آن به داخل ساختمان ها جلوگیری کند. اما هر کدام از این عایق های رطوبتی از ویژگی ها و قیمت خاص خود برخوردار می باشند، که باید با توجه به نوع ساختمان و بخش مورد نظر ساختمان شما انتخاب شود و مورد استفاده قرار گیرد.

 

عایق نوین، ارائه دهنده انواع خدمات عایق 

 مجموعه عایق نوین با 30 سال سابقه فعالیت به منظور اجرای عایق رطوبتی در کرج در خدمت شما عزیزان می باشد. برای دریافت مشاوره های لازم در مورد انواع عایق ها و انتخاب بهترین آن با توجه به بودجه و محل مورد استفاده؛ می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

سایر خدمات عایق نوین:   ایزوگام شرق   عایق رطوبتی در تهران   ایزوگام در شهرری

 

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *