قیرگونی در جنت آباد

قیرگونی در جنت آباد و نحوه انجام آن به این ترتیب است که قیر حرارت دیده را روی سطح مورد نظر پهن می کنند و سپس روی قیر یک لایه گونی قرار می دهند؛ قرار گرفتن گونی روی لایه اول قیر به این منظور است که این لایه در جای خود تثبیت شده و محافظت شود.

هنگامی که قیرگونی به صورت دو لایه انجام می شود، علاوه بر سطح اول روی سطح دوم قیر نیز یک لایه گونی قرار می دهند. نکته مهم در رابطه با قیرگونی در جنت آباد این است که حتما باید سطح زیر آن تمیز و پاک شده از انواع مواد آهکی باشد؛ به این منظور اغلب افرادی که در انجام قیرگونی ماهر و زبده هستند زیر قیر را ماسه سیمان قرار می دهند که لایه ای بسیار مناسب و مطمئن است.

 

قیرگونی در جنت آباد چه کاربردی دارد؟

در واقع قیرگونی در جنت آباد را به منظور ایجاد عایق برای سقف ها، سرویس های بهداشتی و گاهی نیز برای پی سازی مورد استفاده قرار می دهند.

مطلب مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که قیرگونی اغلب برای نواحی سردسیر بسیار مناسب تر است زیرا این عایق در مقایسه با ایزوگام حساسیتی بسیار بیشتر نسبت به دمای بالا نشان می دهد.

ضرورت دارد تا نسبت به دمای وارد شده به قیر برای تغییر حالت آن به حالت مایع جهت انجام قیرگونی توجه داشت، زیرا این عایق تحت حرارت بالا ممکن است خاصیت خود را از دست بدهد.

همچنین نکته مهم دیگری که هنگام قیرگونی در جنت آباد لازم است به آن توجه داشته باشید این است که لایه قیر در مجموعه نباید از حدود سه سانت ضخیم تر شود؛ این مهم به این دلیل لازم است رعایت شود که سازه تحمل وزن این عایق را داشته باشد.

 

قیرگونی در جنت آباد-عایق نوین

 

عایق نوین، بهترین نمایندگی قیرگونی در جنت آباد

عایق نوین یکی از بهترین نمایندگی های قیرگونی در جنت آباد است. این مجموعه از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند که به مراتب عمر مفید قیرگونی های انجام شده توسط آن نزدیک به ده سال خواهد بود.

این مجموعه با در اختیار داشتن مجرب ترین متخصصین در انجام این کار توانسته است بهترین خدمات را ارائه دهد تا مناسب ترین نتیجه را برای مشتریان خود خلق کند.

در رابطه با قیرگونی لازم است به این نکته توجه داشته باشید که برتری آن نسبت به ایزوگام این است که به مراتب قیمت بسیار پایین تری دارد. البته قیرگونی در مقایسه با ایزوگام از استحکام کمتری برخوردار است و نسبت به حرارت و برخی فشارها بسیار آسیب پذیرتر است.

در نهایت لازم به ذکر است که قیرگونی عمر مفیدی کمتر از ده سال دارد اما یک نوع عایق مناسب است که بیشتر در دسترس قرار دارد.

برای انجام قیرگونی در جنت آباد تنها کافی است به سایت عایق نوین مراجعه کنید تا با انواع قیرگونی و همچنین کاربردهای متفاوت آن آشنا شوید.

در نتیجه برای ثبت سفارش و رزرو نوبت برای قیرگونی، آسفالتکاری در طالقان، نمایندگی ایزوگام در کرج، لکه گیری ایزوگام در تهران و نصب ایزوگام در مهرشهر وارد سایت عایق نوین شده و از طریق اطلاعاتی که برای برقراری تماس در این قسمت نوشته شده است با این مجموعه ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *