نمایندگی ایزوگام در شهر قدس

در این مطلب سعی داریم با توضیح مسائل و نکات مربوط به ایزوگام در شهر قدس به مشتریان عزیزی که قصد خرید و یا نصب و اجرای ایزوگام در این منطقه را دارند، کمک کنیم تا بتوانند یک انتخاب خوب و مطمئن داشته باشند.

آیا مراکز فروشی را می شناسید که در شهرهایی مانند تهران، امکان خریدی آسان و کاملا مقرون به صرفه را برای مشتریان رقم  بزنند؟

آیا می دانید که چگونه می توان ایزوگام مصرفی خود را برای عایق کاری سطوح در ساختمان های خود، به شکل تضمین شده از نظر طول عمر و قیمت ایزوگام در قدس تهران، به راحتی و با خیالی آسوده خریداری کرد؟

اغلب خریداران ایزوگام این دغدغه و نگرانی را با خود به همراه دارند که آیا مشخصات و ویژگی هایی که فروشندگان در مورد ایزوگام انتخابی آنان، به آنها می گویند صحت دارد یا خیر؟ و اینکه طول عمر ایزوگامی که خرید نموده اند چقدر است؟

امروزه با وجود تولید انواع مختلف ایزوگام با کیفیت های متفاوت به ویژه در شهر های بزرگی همچون تهران، به نظر می رسد که مشتریان حق دارند که نگران باشند!

اما ما به اهالی محترم شهر قدس تهران این نوید را می دهیم که دیگر نیاز نیست نگران قیمت و یا کیفیت ایزوگام های مصرفی برای عایق کاری ساختمان های خود باشند. شرکت عایق نوین که دارای سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه ی عایق کاری در تهران و کرج می باشد، در نظر دارد که از این پس تمامی خدمات عایق کاری اعم از ایزوگام در شهر قدس تهران را به حرفه ای ترین شکل ممکن و به صورت کاملا ساده و روان در در اختیار همشهریان عزیز در شهر قدس قرار دهد.

عایق نوین، نمایندگی انواع ایزوگام در شهر قدس می باشد. قیمت ایزوگام در شهر قدس  بسته به نوع ایزوگام مصرفی و کیفیت آن متفاوت است. ایزوگام انواع مختلف دارد که نوع آن بسته به مکان مورد نظر انتخاب می گردد. ابتدا ویژگی های یک ایزوگام باکیفیت را با هم برمی شماریم تا افراد قادر به تشخیص نوع با کیفیت و مرغوب آن بوده و مشکلی از این نظر نداشته باشند. ایزوگام از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است و یک نوع عایق رطوبتی محسوب می شود که از فرآورده های نفتی به دست می آید. ایزوگامکاربردهای مختلفی دارد و در عایق بندی سطوح مختلف از جمله پشت بام، سرویس بهداشتی، استخر، دیوار و… به کار گرفته می شود.

 یک ایزوگام خوب باید در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم بوده و طول عمر بالایی داشته باشد. البته کیفیت ایزوگام به عوامل متعددی از قبیل مصرف مواد اولیه با کیفیت و درجه یک مثل قیر و پلی استر در تولیدایزوگام تک لایه و در تولید ایزوگام ساده و دو لایه فویل دار هم پلی استر و هم تیشوی مرغوب بستگی دارد. در یک ایزوگام با کیفیت مواد غیر پلیمری به جای قیر و پلیمر به کار نمی رود. برخی ایزوگام ها بوی نامطبوعی دارند که این امر نشان دهنده نا مرغوبی و تقلبی بودن آن است. البته راه هایی نیز برای تشخیص یک ایزوگام با کیفیت وجود دارد. ایزوگامی که بوی نامطبوعی شبیه به بوی مازوت و محصولات سنگین نفتی داشته باشد، نشان دهنده نا مرغوب بودن آن است. همچنین هنگامی که قسمت بدون پوشش ایزوگام را لمس می کنید، نباید دست را سیاه کند یا حالت چسبندگی داشته باشد. بهتر است بدانید ایزوگام های نازک تر دارای کیفیت بالاتری هستند.

قیمت ایزوگام در شهرقدس

فروش ایزوگام در شهر قدس

شرکت عایق نوین افتخار این را دارد که به عنوان معتبر ترین و پرفروش ترین مرکز فروش ایزوگام در تهران و کرج شناخته شده است. چرا که فروش ایزوگام در این مناطق همراه با خدمات نصب به شکل بی واسطه، همراه ضمانت نامه و بیمه، چیزی است که می تواند هر مشتری را ترغیب کند تا برای یک بار هم که شده خرید ایزوگام از این مرکز فروش را تجربه کند.

شرکت عایق نوین برترین برندهای ایزوگام در شهر قدس را مطابق استانداردهای ملی و با بهترین کیفیت به همشهریان خود ارائه می کند.

در حال حاضر شما می توانید با آگاهی از تمامی شرایط فروش ایزوگام در شهر قدس تهران، خریدی آگاهانه و کاملا اقتصادی را انجام دهید و تبدیل به مشتری ثابت این مرکز گردید. شما ساکنان محترم شهر قدس در تهران با تهیه ی ایزوگام مصرفی خود از شرکت عایق نوین، علاوه بر خرید ایزوگام به قیمت درب کارخانه، می توانید از خدمات نصب ایزوگام با قیمتی مناسب توسط نیروهای متخصص در این شرکت نیز بهره مند گردید.

نصب و اجرای ایزوگام در شهر قدس

در شهرهایی مانند تهران که بارش سالانه به خصوص در فصول سرد سال زیاد است، عایق کاری و نصب و اجرای ایزوگام از کارهایی است که پس از ساخت ساختمان، از همان ابتدا باید انجام می‌گیرد، در غیر این صورت با بارش باران یا برف، در صورت نفوذ رطوبت، خساراتی به سازه ی مورد نظر وارد شده و هزینه هایی به دنبال خواهد داشت.

البته اگر نصب ایزوگام نیز به خوبی انجام نگیرد، نمی‌تواند به اندازه کافی جلوی ورود نم و رطوبت را به بخش‌های داخلی ساختمان بگیرد. به همین علت، علاوه بر انتخاب یک ایزوگام خوب و استاندارد، استفاده از خدمات و تجربیات یک نصاب ماهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما اهالی محترم شهر قدس، اگر در زمینه ی نصب و اجرای ایزوگام از خدمات شرکت‌های معتبر مانند عایق نوین بهره ببرید، علاوه بر اجرای تخصصی این خدمات، ایزوگام مرغوبی هم برای ساختمان شما استفاده می‌شود؛ و علاوه بر آن شما می توانید از خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط این شرکت ارائه می گردد نیز بهره مند شوید.

خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام در شهر قدس تهران

ایزوگامی که بر روی سطوح مختلف در ساختمان نصب می گردد، به دلایل مختلف ممکن است پیش از به پایان رسیدن عمر مفید ایزوگام، در برخی از قسمت ها دچار خرابی شود. از جمله عواملی که ممکن است ایزوگام را در برخی از قسمت ها دچار نشتی کند، علاوه بر نصب نادرست می توان به تابش مستقیم نور خورشید، برخورد اشیاء تیز با سطح ایزوگام و یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن اشاره کرد.

در هر صورت ایزوگام به هر دلیلی دچار خرابی شده باشد، کار تعمیر آن یک کار کاملا تخصصی می باشد و برای این که از همان قسمت که ترمیم و لکه گیری می شود، دوباره دچار نشتی نشود، حتما باید کار تعمیر را به نیروهای کاری کاملا با تجربه سپرد.

شرکت عایق نوین در شهر قدس علاوه بر ارائه ی خدمات مشاوره ی رایگان توسط کارشناسان مجرب به شما عزیزان در زمینه ی تعمیر ایزوگام، اجرای تعمیرات ایزوگام در شهر قدس را نیز توسط نیروهای متخصص به بهترین شکل انجام می دهد.

آسفالت کاری در شهر قدس تهران

از جمله خدمات دیگر شرکت عایق نوین در شهر قدس، آسفالتکاری می باشد. در این راستا خدماتی که توسط همکاران  مجرب ما در این منطقه به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می گیرد، عبارتند از:

۱) پخش و اجرای آسفالت بر روی سطوح مختلف به صورت مکانیزه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته

۲) پخش و اجرای آسفالت در فضاهای کوچک به صورت دستی توسط نیروهای ماهر

۳) زیرسازی و شیب بندی سطوح مختلف، پیش از اجرای آسفالت کاری

۴) محوطه سازی

۵) خدمات تعمیر آسفالت از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی که دچار خرابی شده اند

اگر در منطقه ی شهر قدس در تهران نیاز به خدمات آسفالتکاری دارید، با تماس و یا مراجعه حضوری به همکاران ما در شرکت عایق نوین، می توانید در کوتاه ترین زمان از خدمات آسفالت کاری توسط با تجربه ترین نیروها بهره مند گردید.

 شرکت عایق نویت در منطقه شهر قدس در تهران، علاوه بر تمامی خدمات دیگر عایق کاری، خدمات قیر گونی نیز انجام می دهد.

از جمله خدمات قیر گونی که توسط این شرکت به همشهریان عزیز در شهر قدس ارائه می گردد، عبارتند از:

۱) اجرای قیرگونی با استفاده از بهترین مواد اولیه ی قیر و گونی بر روی سطوح مختلف در ساختمان ها

۲) ترمیم و تعویض قیرگونی کهنه در سطوح مختلف (لکه گیری و رفع نم و رطوبت قیر گونی کهنه ی پشت بام)

۳) زیرسازی سطوح مختلف جهت اجرای قیرگوني

۴) قیرپاشی زیر ایزوگام برای سطوحی که نیاز به پاشیدن قیر می باشد.

قیمت ایزوگام در شهر قدس 

اجرا و نصب عایق های ایزوگام در مجموعه عایق نوین، توسط افراد مجرب و آموزش دیده صورت می گیرد. عایق نوین در تلاش است تا با ارائه بهترین   قیمت ایزوگام    در شهر قدس و در راستای نصب و اجرای عایق ایزوگام  خدمات رسانی نماید. کیفیت ایزوگام با توجه به مواد به کار رفته در آن متفاوت است و در قیمت نهایی آن تأثیر می گذارد. متراژ کار انجام شده با توجه به میزان رول مصرفی ایزوگام محاسبه می گردد.

برای مثال فرض کنید برای یک پشت بام 80 متری، 90 متر مربع رول ایزوگام مصرف شود. در این صورت متراژ مصرفی ضرب در قیمت ایزوگام شده و در پایان قیمت نهایی ایزوگام به این ترتیب محاسبه می گردد. برای دریافت اطلاعات و جزئیات مربوط به قیمت ایزوگام در شهر قدس و نحوه خرید آن و نیز در صورت نیاز به اطلاعاتی در خصوص کیفیت و انواع ایزوگام در مجموعه عایق نوین می توان اینترنتی و آنلاین اقدام نمود. هر چقدر که ایزوگام  کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن هم به تناسب بیشتر می شود. قیمت ایزوگام در شهر قدس هم به نسبت کیفیت و مرغوبیت آن متغیر است. عایق نوین با تمهیداتی که در نظر گرفته است امکان خرید بهترین نوع ایزوگام را در شهر قدس فراهم نموده اس

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *