قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

عمر مفید ایزوگام دلیجان که یکی از برندهای معتبر و شناخته شده می باشد بین 10 الی 15 سال می باشد. عوامل زیادی در دوام و عمر طولانی ایزوگام تاثیرگذار هستند. کیفیت مواد اولیه، چگونگی نصب و روش های صحیح نگهداری و همچنین شرایط محیطی تاثیر بسزایی دارند.

پوسیدگی ایزوگام، نشست و خرابی در سقف و دیوارها، سوراخ شدن ایزوگام به دلیل قرار دادن وسایل سنگین بر روی آن، سوراخ شدن ورق آلومینیوم در ایزوگام هایی روکش آلومینیوم دار به دلیل ماندن آب در زیر آن، بادکردگی و پاره شدگی عللی هستند که عمر ایزوگام را کاهش داده و یا نشان دهنده زمان تعویض آن می باشد.

 

بهترین زمان برای نصب ایزوگام دلیجان

   قبل از بارندگی و فصل تابستان بهترین زمان نصب یا تعویض ایزوگام می باشد. چرا که در صورت بارش باران و برف و نفوذ به دیوارها و کف باعث خسارت خواهد شد. برای نصب ایزوگام دلیجان از نصاب با تجربه استفاده نمایید.

ایزوگام دلیجان قابل نصب بر روی سطوحی مانند: سطوح سیمانی، سنگ، فلز، آسفالت،ایرانیت، پلاستیک، چوب و غیره می باشد. بهترین زمان برای ایزولاسیون پشت بام بعد از عملیات شیب بندی و دورچینی و کارهای ساختمانی می باشد. همچنین زمان مناسب برای ایزوگام سرویس بهداشتی بعد از تمام شدن کارهای تاسیساتی برقی، مکانیکی و شیب بندی کف است. نصب ایزوگام در زمان مناسب و رعایت نکات اصولی نتایج ثمربخشی به همراه خواهد داشت.

ایزوگام روی سطح لیز مانند سرامیک یا سطوح فلزی به خوبی نمی چسبد و احتمال جدا شدن آن بعد از مدتی وجود دارد اما روی سطوحی که لیز نباشند و دارای ترک های ریز و ناهمواری باشند مانند سطح سیمانی و بتنی به خوبی می چسبد. سطوحی که مناسب نیستند را می توان با زیر سازی برای نصب ایزوگام دلیجان مهیا کرد.

 

قیمت-ایزوگام-دلیجان-عایق-نوین

 

آماده کردن سطح برای ایزوگام

برای نصب ایزوگام دلیجان باید ابتدا سطح را تمیز کرد. چنانچه سطح دارای برآمدگی و سر ستون و میلگرد و است باید بریده شوند و به اصطلاح سطح تراز شود. کولرها و منابع آب باید از سطح جمع آوری شوند. سطح نباید دچار آب گرفتگی یا یخ زدگی باشد.

اگر سطح قبلا ایزوگام شده باشد می توان بر روی آن ایزوگام جدید نصب کرد اما چنانچه سطح زیر ایزوگام آب جمع شده باشد یا دچار آسیب شده باشد ضروری است تا ایزوگام قبلی به طور کامل جدا شده و در صورت نیاز کف سازی ترمیم شود و بعد از آن اقدام به نصب ایزوگام دلیجان کرد. کارشناسان توصیه می کنند برای جلوگیری از تحمیل وزن زیاد ایزوگام قبلی از سطح کنده شده و سپس ایزوگام جدید جایگزین شود.

 

قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام های متعدد و متنوعی توسط تولید کنندگان مختلف وارد بازار می شوند که انتخاب را بسیار دشوار کرده است. عایق نوین با ارائه بهترین ایزوگام دلیجان تولید شده از بهترین مواد اولیه برای پوشش دهی مطلوب به فضاهای مورد نظر با مشاوره رایگان در خدمت همشهریان عزیز در تهران می باشد. با مراجعه به سایت عایق نوین از مشاوره رایگان کارشناسان بهره برده و با خرید و نصب ایزوگام دلیجان اطمینان حاصل نمایید که عمر و مقاومت عالی در مقابل رطوبت و نم خواهد داشت. عایق نوین ایزوگام را با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب در بسته بندی های وکیوم شده و نشان استاندارد ارائه می کند. قیمت ایزوگام دلیجان با توجه به نوع مصالح، مساحت و میزان زیرسازی برآورد می شود و دارای ضمانت نامه معتبر می باشد. ایزوگام دلیجان جزو معدود برندهای معتبری است که به دلیل کیفیت و مقاومت بالا جایگاه ویژه ای در کشورهای همسایه برای خود گشوده است و به کشورهایی چون تاجیکستان، آذربایجان، ارمنستان، قطر و عمان و چندین کشور خاورمیانه و اروپا صادر می شود.

 

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *