قیمت قیرگونی در کرج

قیرگونی

قیرگونی نوعی عایق کاری برای پی ساختمان، سرویس بهداشتی، پشت بام و آشپزخانه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم می باشد. مهمترین مواد در قیرگونی شامل قیر و گونی می باشد. قیمت قیرگونی در کرج ارتباط مستقیمی با نوع و کیفیت قیر و همچنین گونی به کار رفته در عایق کاری دارد.

قبل از انجام قیرگونی باید به چند مسئله مهم پرداخت. ابتدا باید مقاومت ساختمان را برای تحمل قیرگونی سنجید. مخصوصا اگر قبلا قیرگونی انجام شده باشد و اکنون باید قیرگونی جدید انجام شود. چنانچه قیرگونی قدیمی از سطح کنده شود و مجددا کف سازی انجام گیرد بسیار مطلوب تر خواهد بود. قیرگونی به صورت تک لایه و دو لایه انجام می شود. ضخامت قیرگونی نباید بیش از 2 تا 3 سانتیمتر تجاوز کند. قیرگونی نباید بر روی ملات آهک انجام شود چرا که آهک قیر را از بین می برد. بهترین سطح برای قیرگونی ماسه سیمان می باشد. نوع قیر مصرفی برای عایق کاری باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. پس از پایان عایق قیرگونی باید یک لایه بتن آسفالتی استفاده شود. قیر نباید بیش از 150 درجه سانتیگراد حرارت داده شود زیرا حرارت بالا قیر را تجزیه می کند و خواص آن را تغییر می دهد. در زمان عایق کاری از قیر روان و سیّار استفاده می شود تا به راحتی در بین الیاف گونی نفوذ کند و پس از سرد شدن تبدیل به عایق مناسبی گردد. در زمان قیرگونی باید مراقب بود تا قیر روان وارد ناودان ها و آبروها نشود و آنها را مسدود نکند.

قیر

   قیر یک ماده چسبنده سیاه رنگ که متشکل از هیدروکربن های آلی و ترکیبات شیمیایی است. قیری که در عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد قیر خالص است که از نفت خام طی فرایندی در پالایشگاه تولید می شود. قیر را در بشکه های 200 کیلویی به فروش می رسانند.

قیرها برای عایق کاری در دو دسته عرضه می شوند:

 

  • قیر برای مناطق بسته که مانند سطوحی است که در معرض نور خورشید نیستند. مانند: سرویس بهداشتی و آشپزخانه.
  • قیری که برای عایق کاری سطوحی استفاده می شود که در معرض تابش نور خورشید یا هوای سرد هستند مانند: پشت بام و تراس. این نوع قیر سفت تر است و نوع مصالح به کار رفته در آن متفاوت می باشد.

 

گونی

گونی به نوعی الیاف کنف چتایی ساده گفته می شود که در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد و یکی از مصارف آن استفاده در قیرگونی است.

در زمان استفاده از گونی جهت قیرگونی باید به نکاتی زیر توجه کرد:

  • از آلوده شدن گونی جلوگیری کرد.
  • در زیرسازی از آهک و گچ استفاده نشود چرا که باعث از بین رفتن گونی خواهد شد.
  • گونی باید دارای بافتی یکنواخت باشد.
  • از گونی های متری استاندارد برای عایق کاری استفاده شود.
  • از گونی هایی که نشانه هایی از پارگی در آنهاست استفاده نکنید.

 

قیمت-قیرگونی-در-کرج-عایق-نوین

 

مزایای قیرگونی

  • عایق بندی مناسب برای جلوگیری از رطوبت و نم
  • مناسب برای فضاهای کوچک که دارای ناهمواری و شکستگی هستند مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و پای ستون ها
  • ضخامت قیرگونی نسبت به ایزوگام بیشتر است.
  • از نظر هزینه مقرون به صرفه تر می باشد.

 

قیمت قیرگونی در کرج

قیرگونی ساختمان با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مصالح توسط تکنسین های مجرب عایق نوین دارای گارانتی انجام می شود. با مراجعه به سایت عایق نوین از مشاوره رایگان کارشناسان بهره برده و مطمئن باشید که ساختمان شما با بهترین نوع قیر و گونی عایق بندی خواهد شد. عایق نوین با بهره گیری از نیروی متخصص بهترین خدمات را در زمینه عایق بندی و قیرگونی در تهران ارائه می دهد. قیمت قیرگونی در کرج با توجه به نوع مصالح، مساحت قیرگونی برآورد می شود. همچنین استفاده از قیرگونی تک لایه و دولایه نیز در قیمت قیرگونی تاثیرگذار است.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *