لکه گیری ایزوگام در تهران

لکه گیری ایزوگام در تهران، یکی از خُرده کاری های مهم و ضروری برای مراقبت از سقف ساختمان ها و خانه ها است. در بحبوحه فصل پاییز اغلب تقاضا برای لکه گیری ایزوگام در تهران، اوج می گیرد.آنچه شما را ملزم به لکه گیری ایزوگام سقف خانه تان می کند، ترک برداشتن، سوراخ شدن و یا بلند شدن ایزوگام بام شما است!

نکته ای که در این میان لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه لکه گیری ایزوگام سقف تا زمانی یک راه حل به حساب می آید که همچنان از عمر مفید ایزوگام بام منزل شما باقی مانده باشد و این عمر مفید بین هشت تا ده سال پس از انجام ایزوگام خواهد بود

به این ترتیب اگر ساکن تهران هستید و برای لکه گیری ایزوگام در تهران، در جستجوی یک راه حل هستید، لازم است به عمر مفید ایزوگام بام خود توجه داشته باشید زیرا لکه گیری برای ایزوگام های فرسوده کارایی نداشته و بی اثر خواهد بود.آنچه در رابطه با   لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه اغلب ایزوگام کار شده روی سقف ساختمان ها درست از قسمتی که در مجاورت کولرهای آبی، ناودان ها و کناره ها و زاویه های بام قرار گرفته است، دچار آسیب می شود.

چنین ناحیه هایی به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت های ناشی از بارندگی و … دچار پوسیدگی ایزوگام می شوند اما تنها رطوبت های مکرر نیست که به ایزوگام لطمه می زند، بلکه ضربه ها و برخورد اشیا نوک تیز نیز ایزوگام را دچار آسیب های شدید می کنند!در نتیجه پیش از اقدام برای لکه گیری ایزوگام لازم است قسمت های آسیب دیده و علت آسیب را شناسایی کنید تا به این ترتیب پس از بازسازی و لکه گیری ایزوگام، عمر مفید ایزوگام بام شما افزایش یابد.

لکه گیری ایزوگام در تهران

چه چیزی ایزوگام را خراب می نماید ؟

ایزوگام این عایق رطوبتی کارآمد به علت اینکه اکثرا به صورت مستقیم در معرض تماس هستند مانند قیر و گونی با لایه‌ ای از آسفالت پوشانده نشده اند و بدین گونه است که در صورت استفاده‌ ی نادرست و بدون دقت ، می‌ تواند آسیب دیده و در نهایت خراب شود .

بعضی از علل اصلی خرابی ایزوگام به دلیل استفاده‌ ی نادرست بوده و بعضی دیگر نیز به علت استفاده از ایزوگام‌ های بی کیفیت و یا نصب غیر استاندارد ایزوگام می باشد .

در نتیجه اگر شما می‌ خواهید از صدمات احتمالی ایزوگام در امان بوده تا منجر به پرداخت هزینه ها اضافی نشوید ، باید هم از برند های معتبر ایزوگام خریداری نموده و هم کار نصب ایزوگام را به مجموعه ی با تجربه ی شرکت عایق نوین بسپارید .

قیمت لکه گیری ایزوگام در تهران

برخی مواقع اتفاقاتی نظیر اصابت اجسام تیز به ایزوگام موجب صدمه دیدن آن میشود.بنابراین عایق رطوبتی شما نیز نیاز به ترمیم پیدا میکند و  عدم لکه گیری این آسیب دیدگی ها میتواند موجب خرابی کامل ایزوگام  و نشت آب به داخل ساختمان شما شود.

در چنین مواقعی شما باید به جای تعویض ایزوگام و متحمل شدن هزینه ی اضافس بخش اسیب دیده را با انجام لکه گیری ایزوگام به وسیله یک تیم  متخصص مانند شرکت عایق نوین تعمیر کرده و شما رضایت کاملی از انجام این کار داشته باشید.

ترمیم ایزوگام پشت بام در تمام مناطق تهران

ترمیم ایزوگام مانند نصب آن دارای اهمیت بسیار ویژه ای است و به طور حتم باید به دست افراد مجرب  انجام شود تا نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد.تیم تخصصی شرکت عایق نوین جهت ترمیم ایزوگام پشت بام در تمام مناطق تهران آماده ی انجام کار شما به بهترین نحو ممکن در کوتاه ترین زمان میباشد.
لازم است به این نکته دقت کنید که اگر لکه گیری  ایزوگام توسط افراد ماهر انجام نشود کیفیت ایزوگام را کاهش داده و سبب بروز مشکلات بیشتری برای شما میشود.
در تعمیر عایق رطوبتی نیز باید از ابزار هایمدرن ایتفاده نمود و هم ظرافت عمل و سرعت بالایی داشت تا فرایندی موفقیت آمیز انجام شود.پیشنهاد ما به شما این است که در هرجایی از مناطق تهران هستید این کار را با اطمینان خاطر به مجموعه کار بلد ما بسپارید.

نحوه تعمیر ایزوگام در تهران

به طور کلی نحوه تعمیر ایزوگام در تهران به این صورت است که نخست باید ایزوگام اولیه ای که روی سقف نصب شده جدا نمود تا سطح کار برای نصب عایق جدید مناسب و آماده باشد تا به آسانی بر روی سطح مورد نظر چسبیده شود.برای انجام دادن این امر باید به ایزوگام حرارت مورد نظر را داده و آن را داغ نمایید ، سپس باید بخش فرسوده را به وسیله ی برش آسفالت جدا نموده و به جای آن ایزوگام جدید را نصب کنید .
در صورتی که به علت وجود ترک و شکاف در سقف ، دچار نشتی نم و رطوبت شود باید برای رفع آن از چسب هایی مخصوص استفاده شود .
برای انجام ترمیم عایق رطوبتی می توان از قیر نیز استفاده کرد که برای انجام این کار باید از افرادی که خدمات قیر و گونی انجام می دهند کمک بگیرید .
راهکار دیگری که تیم تخصصی ما جهت نحوه تعمیر ایزوگام در تهران برای شما پیشنهاد دارند استفاده از چند لایه دیگر از ایزوگام است . به منظور دریافت مشاوره به همراه بازدید از محل کار یا پروژه شما در هر جایی از مناطق تهران با هر متراژی و همچنین برآورد هزینه و دستمزد در سال جدید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

لکه گیری ایزوگام در تهران توسط مجموعه عایق نوین

لکه گیری ایزوگام در تهران، را می توانید به مجموعه عایق نوین بسپارید. این مجموعه سابقه ای درخشان در لکه گیری ایزوگام در تهران، نصب ایزوگام در مهرشهر، آسفالتکاری در طالقان و قیرگونی در جنت آباد دارد.

همچنین این مجموعه دارای نمایندگی ایزوگام در کرج است که ضمن انجام لکه گیری ایزوگام در تهران و کرج، خدمات نصب ایزوگام را نیز ارائه می دهند.

برای انجام لکه گیری ایزوگام در تهران و یا نصب ایزوگام لازم است توجه داشته باشید که انتخاب نصب کننده و همچنین درجه کیفیت و مرغوبیت ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این لازم است نسبت به نگهداری و مراقبت از ایزوگام نیز کوشا باشید و از قرار دادن اشیا نوک تیز روی ایزوگام خودداری کنید.

پس از نصب ایزوگام لازم است توجه داشته باشید که نباید از محیط پشت بام برای نگهداری وسایل غیر ضروری استفاده کنید زیرا هر یک از این وسایل ممکن است به دوام و استحکام ایزوگام شما آسیب برساند.

همچنین برپا کردن منقل و بساط کباب روی ایزوگام صد در صد باعث ایجاد سوراخ های مکرر روی آن می شود، اگر مراقبت از ایزوگام برای شما کار دشواری است می توانید پس از نصب ایزوگام، بام را موزاییک کنید تا به بهترین نحو از عمر مفید ایزوگام خود بهره ببرید.

بهترین خدمات لکه گیری ایزوگام در تهران عبارت است از انواع خدمات تعمیر ایزوگام که توسط مجرب ترین ایزوگام کارهای تهران و با استفاده از مواد اولیه و ایزوگام های مرغوب، به صورت کاملا تضمینی اجرا می گردد.

بله. این مجموعه ی معتبر به دلیل اطمینان بالایی که به کیفیت خدمات خود دارد، تمامی خدمات عایق کاری از جمله تعمیر و ترمیم ایزوگام در تهران را به صورت کاملا تضمینی ارائه می دهد و ضمانت می کند که میزان نشتی و نفوذ رطوبت از سطح مورد نظر را کاملا رفع کرده و به صفر برساند.

بله. به دلیل مزایایی که ایزوگام مایع دارد، از جمله مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، آب گریز بودن، هزینه کمتر و اینکه در هنگام اجرا نیاز به آتش و ابزار خاصی نداشته و کاملا با ایزوگام قدیمی همسطح می گردد؛ مجموعه عایق نوین نیز در صورت تمایل مشتریان، برای لکه گیری ایزوگام در مناطق مختلف تهران، از این نوع ایزوگام استفاده می کند.

بله. شرکت عایق نوین علاوه بر خدمات ترمیم ایزوگام در تهران، تمامی انواع خدمات تعمیر ایزوگام، از جمله تعویض کلی ایزوگام، نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی و حتی انواع زیرسازی های مورد نیاز در سطوح مختلف و … را نیز با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود انجام می دهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *