لکه گیری ایزوگام در تهران

لکه گیری ایزوگام در تهران، یکی از خُرده کاری های مهم و ضروری برای مراقبت از سقف ساختمان ها و خانه ها است. در بحبوحه فصل پاییز اغلب تقاضا برای لکه گیری ایزوگام در تهران، اوج می گیرد.

آنچه شما را ملزم به لکه گیری ایزوگام سقف خانه تان می کند، ترک برداشتن، سوراخ شدن و یا بلند شدن ایزوگام بام شما است!

نکته ای که در این میان لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه لکه گیری ایزوگام سقف تا زمانی یک راه حل به حساب می آید که همچنان از عمر مفید ایزوگام بام منزل شما باقی مانده باشد و این عمر مفید بین هشت تا ده سال پس از انجام ایزوگام خواهد بود.

به این ترتیب اگر ساکن تهران هستید و برای لکه گیری ایزوگام در تهران، در جستجوی یک راه حل هستید، لازم است به عمر مفید ایزوگام بام خود توجه داشته باشید زیرا لکه گیری برای ایزوگام های فرسوده کارایی نداشته و بی اثر خواهد بود.

آنچه در رابطه با لکه گیری ایزوگام در تهران لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه اغلب ایزوگام کار شده روی سقف ساختمان ها درست از قسمتی که در مجاورت کولرهای آبی، ناودان ها و کناره ها و زاویه های بام قرار گرفته است، دچار آسیب می شود.

چنین ناحیه هایی به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت های ناشی از بارندگی و … دچار پوسیدگی ایزوگام می شوند اما تنها رطوبت های مکرر نیست که به ایزوگام لطمه می زند، بلکه ضربه ها و برخورد اشیا نوک تیز نیز ایزوگام را دچار آسیب های شدید می کنند!

در نتیجه پیش از اقدام برای لکه گیری ایزوگام لازم است قسمت های آسیب دیده و علت آسیب را شناسایی کنید تا به این ترتیب پس از بازسازی و لکه گیری ایزوگام، عمر مفید ایزوگام بام شما افزایش یابد.

 

لکه گیری ایزوگام در تهران - عایق نوین

 

لکه گیری ایزوگام در تهران توسط مجموعه عایق نوین

لکه گیری ایزوگام در تهران، را می توانید به مجموعه عایق نوین بسپارید. این مجموعه سابقه ای درخشان در لکه گیری ایزوگام در تهران، نصب ایزوگام در مهرشهر، آسفالتکاری در طالقان و قیرگونی در جنت آباد دارد.

همچنین این مجموعه دارای نمایندگی ایزوگام در کرج است که ضمن انجام لکه گیری ایزوگام در تهران و کرج، خدمات نصب ایزوگام را نیز ارائه می دهند.

برای انجام لکه گیری ایزوگام در تهران و یا نصب ایزوگام لازم است توجه داشته باشید که انتخاب نصب کننده و همچنین درجه کیفیت و مرغوبیت ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این لازم است نسبت به نگهداری و مراقبت از ایزوگام نیز کوشا باشید و از قرار دادن اشیا نوک تیز روی ایزوگام خودداری کنید.

پس از نصب ایزوگام لازم است توجه داشته باشید که نباید از محیط پشت بام برای نگهداری وسایل غیر ضروری استفاده کنید زیرا هر یک از این وسایل ممکن است به دوام و استحکام ایزوگام شما آسیب برساند.

همچنین برپا کردن منقل و بساط کباب روی ایزوگام صد در صد باعث ایجاد سوراخ های مکرر روی آن می شود، اگر مراقبت از ایزوگام برای شما کار دشواری است می توانید پس از نصب ایزوگام، بام را موزاییک کنید تا به بهترین نحو از عمر مفید ایزوگام خود بهره ببرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *