آسفالت در نصیرشهر

در زمان گذشته که آسفالت هنوز کشف نشده بود،انسانها برای حمل و نقل باید یک مسیر را با وجود سنگ و کلوخ بر سر راهشان طی می کردند تا به مقصد برسند.

همچنین رفت و آمد چه با وسایل نقلیه و چه با چهارپایان در فصل زمستان کار را بسیار سخت تر می کرد،چرا که جاده ها پوشیده شده از سنگ و خاک بودند و اگر قط کمی باران می زد همه جا به جای خاک و سنگ از گل پوشیده می شد.

در اواخر قرن نوزدهم میلادی بود که کارل بنز برای اولین بار موفق شد تا آسفالت را پدید آورد ،که پس از آن بود آسفالت مورد توجه عموم مردم قرار گرفت.

 

آسفالت چیست؟

آسفالت موادی سیاه رنگ و چسبنده است ، ترکیبات آن حاوی قیر و شن و ماسه است که در ساختن باند فرودگاه ها، پشت بام ساختمان ها، زیر سازی، جاده ها، آسفالت محوطه، حیات، کوچه و پارکینگ، خیابان و شیب بندی و… استفاده دارد. آسفالتکاری حاوی مرحله های آماده کردن سطح راه، حمل و پخش مخلوط آسفالتی و کوبیدن آن است.

آسفالت یک ماده ی بسیار تیره رنگ است که متشکل از دو نوع است:

آسفالت طبیعی

آسفالت تهیه شده از نفت خام

آسفالت طبیعی را از سطح زمین یا نزدیک به سطح زمین استخراج میکنند.

آسفالت تهیه شده از نفت خام را با استفاده از برج تقطیر تهیه میکنند.

آسفالت به سه حالت یافت میشود:جامد،مایع،نیمه جامد.

هنگامی که حرارت به آسفالت داده شود،خمیری شکل میشود و اگر حرارت را بیشتر کنیم کاملا مایع میشود.

حال اگر آسفالت را سرد کنیم،آسفالت جامد شده و سفت و سخت میشود.

 

کاربرد آسفالت

برای عایق بندی و پوشش معابر و جاده ها آسفالت یکی از روش ها و بهترین نوع لایه برای معابر و جاده ها محسوب می شود به این دلیل نوع آسفالتی که برای پوشاندن محل مورد نظر و یا عایق کردن سطح مورد استفاده انتخاب می کنید امری مهم است البته انتخاب نوع آسفالت برای آسفالت کردن جاده ها و معابر کار بسیار آسان و راحتی است.

در صورتی که بخواهیم به هزینه ، مقاومت و ماندگاری این لایه پوشش برای ما مهم باشد و در طرحی بسیار عظیم و حساس بخواهیم از این پوشش استفاده کنیم انتخاب سخت می شود و بررسی بیشتر شرایط برای انتخاب نوع آسفالت بسیار نیاز است.

 

خدمات آسفالت

آسفالتکاری در نصیرشهر و اطراف آن توسط شرکت ایزوگام نوین انجام می گیرد،اجرای عملیات زیرسازی ،آسفالت کاری خیابان،پیاده رو،پارکینگ،محوطه،کوچه،پشت بام،حیاط و سایر سطوح مشابه در کلاک و سایر نقاط اطراف.

آسفالت کاری توسط شرکت ایزوگام نوین به صورت ماشینی و دستی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و به صورت نقد و اقساط.اجرای توسط اکیپ متخصص آسفالت کاری شرکت ایزوگام نوین.

 

آسفالت کاری در نصیر شهر-عایق نوین

 

هزینه ی آسفالت

ممکن است خرید یا نصب آسفالت برای شما هزینه بر باشد،اما با خرید از شرکت ما یعنی شرکت ایزوگام نوین دیگر نگران نباشید.

شرکت ایزوگام نوین منباب خدمت رسانی به مردم ایزوگام هایی برای فروش در اختیار مردم میگذارد که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد.

بله همیشه بالا بودن کیفیت نشان دهنده ی بالا بودن قیمت فروش نیست،پس میتوانید بدون هیچ نگرانی بابت هزینه ی آسفالت همه ی کار های خود را به ما بسپارید.

 

ایجاد خرابی در آسفالت‌ کاری به چه عواملی بستگی دارد؟

از مهمترین کارهایی که سبب خرابی و آسیب رساندن به آسفالت‌ در مرور زمان می‌شود عبارت‌اند از: کیفیت نامقبول آسفالت کاری، شرایط جوی ناسازگار و ویرانی به وسیله  ابزار گوناگون که بیشتر ویرانی آسفالت کاری مخلوطی از این سه عامل است.

آسفالت کاری ممکن است ضرر هایی داشته باشد مانند: تشکیل درازگودال، ایجاد تورم در آسفالت، تفکیک تدریجی روسازی آسفالت کاری، بالا آمدن قیر و … خودش را نمایان می‌کند.

 در این میان وجود تراشه‌ آسفالت کهنه در آسفالت کاری نیز به علت نبود انباشتگی در تراشه و دخول آب به شکاف ها با پیوستگی نامناسب، منتهی به کسر طول عمر آسفالت تا 50 درصد می‌شود.

 

چگونه بهترین متخصص برای آسفالت کاری را انتخاب کنیم؟

 

همانگونه که آگاه هستید زمان تقاضا برای آسفالت کاری شما به تعداد زیادی کارشناس خبره همراه با نرخ های پیشنهادی دسترسی پیدا خواهید کرد.

امکان دارد برگزیدن بهترین آنان کمی برای شما دشوار باشد به همین خاطر شرکت ایزوگام نوین این کار را برای شما آسان کرده و بهترین و مجرب ترین افراد را با بهترین خدمات در نصیرشهر و حومه در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با خیال راحت اجرای آسفالت تان را به ما بسپارید.

شرکت ایزوگام نوین با 25 سال سابقه تجربه کاری موفق در عرصه عایق های رطوبتی : ایزوگام،قیرگونی و آسفالت حاضر به بستن قرارداد با کارمندان دولتی و منزل های مسکونی و شرکت های خصوصی می باشد.

با سپاس از همراهی شما

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *