نصب ایزوگام در زمستان

اجرای ایزوگام پشت بام و کلیه ی سطوح خارجی ساختمان در هوای سرد، به ویژه نصب ایزوگام در زمستان، کار بسیار دشواری است. بدیهی است که این کار به دلیل شرایط جوی نامساعد با مشکلاتی همراه خواهد بود. از این رو همواره باید کوشش کنید که عایق کاری سطوح خارجی ساختمان، قبل از رسیدن فصول سرد و پر بارش انجام گیرد. گاهی به هر دلیلی مجبور هستید که کار نصب ایزوگام در سطوح خارجی ساختمان را در فصل زمستان انجام دهید. در این شرایط توصیه می شود که حتما از یک تیم ایزوگام کار مجرب و حرفه ای کمک بگیرید. تیمی که در کارنامه ی کاری خود، تجربیات موفق از نصب ایزوگام در زمستان دارد.

چرا که نصابان متخصص در این شرایط علاوه بر استفاده از یک ایزوگام مرغوب، با اجرای یک زیرسازی با کیفیت و رعایت کلیه ی اصول نصب ایزوگام در فصل زمستان، ایزوگام مورد نظر را به بهترین شکل ممکن اجرا می نمایند. ایزوگام کاران متخصص شرکت عایق نوین با بالغ بر دو دهه تجربه ی کاری موفق در زمینه ی عایق کاری سطوح گوناگون در مناطق مختلف و شرایط جوی گوناگون، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات حتی در سخت ترین شرایط، به متقاضیان محترم در سراسر تهران و کرج می باشند

نحوه  نصب ایزوگام در زمستان

اگر به دلایل مختلف، قبل از رسیدن فصول سرد، موفق نشدید که پشت بام منزل خود را عایق کاری کنید، حتما باید در اولین فرصت و پیش از آغاز اولین بارش، اقدام به نصب ایزوگام نمایید. بهتر است پیش از شروع بارندگی، نصب و راه اندازی آن را به اتمام برسانید.

طبیعتا نصب ایزوگام در زمستان در فضای بیرونی ساختمان همچون پشت بام، به دلیل سرمای هوا و شرایط جوی نامساعد، همواره با مشکلاتی همراه می باشد. مسلما بارش باران با برف، این مشکلات را دو چندان کرده و بر سختی کار بسیار خواهد افزود.

نکته ی بسیار مهم این که در فصول سرد سال و در دمای پایین، لایه های ایزوگام به دلیل انقباض، جمع شده و برای نرم شدن و باز شدن، نیاز به حرارت بیشتری خواهند داشت. از طرف دیگر حتما باید وضعیت  زیرسازی ایزوگام مورد توجه قرار گیرد. در صورت نیاز، پیش از اجرای عایق کاری، عملیات مورد نیاز به صورت کاملا اصولی و صحیح انجام گیرد.  حتما باید توجه شود که سطح مورد نظر در هنگام نصب ایزوگام باید کاملا خشک باشد و در صورت اجرای زیرسازی نیز، پس از خشک شدن کامل زیرسازی ایزوگام، اقدام به نصب عایق گردد.

ساکنین محترم تهران و کرج در صورتی که در فصل تابستان، موفق به اجرای ایزوگام در پشت بام خود نشده اید نگران نباشید. بهترین کیفیت اجرای عایق کاری در هوای سرد را، توسط ایزوگام کاران مجرب و کاملا حرفه ای را با تیم ما تجربه می کنید. شما می توانید با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی های عایق نوین در سراسر تهران و البرز یا تماس با تلفن های ثبت شده در سایت شرکت، اقدام به ثبت سفارش کنید. با گرفتن خدمات حرفه ای از برترین  عایق کاری در زمستان در مناطق مختلف تهران و کرج با قیمتی مقرون به صرفه بهره مند شوید.

بهترین نصابان اجرای ایزوگام در زمستان

در صورتی که به اجرای ایزوگام در زمستان، در بخش های خارجی ساختمان، بهترین کار این است که کلیه ی مراحل نصب و اجرای عایق را به بهترین تیم نصب ایزوگام در تهران و کرج بسپارید. بهترین تیم کسانی هستند که تجربه ی موفق اجرای ایزوگام در زمستان را دارند. در صورت وجود بارندگی نیز، حتما صبر کنید تا بارندگی به پایان برسد و سطحی که قرار است ایزوگام بر روی آن نصب گردد، کاملا خشک شود.

بعد از خشک شدن سطح اقدام به اجرای یک زیرسازی مناسب نمایید. توجه داشته باشید که اگر سطح مورد نظر و یا زیرسازی انجام شده بر روی آن، مرطوب باشد، پس از مدتی رطوبت موجود در زیر لایه های ایزوگام، در اثر حرارت نور خورشید تبخیر شده و موجب تبله کردن ایزوگام و در نتیجه کاهش عمر مفید عایق کاری می گردد.

ایزوگام کاران متخصص و با تجربه ی نمایندگی های مختلف شرکت عایق نوین، در زمینه ی اجرای اصولی ایزوگام در زمستان تلاش می کنند. آن ها در هوای سرد یا هنگام بارندگی، ابتدا قسمتی را که دچار خرابی و نشتی شده است، به طور کامل می پوشانند و به این طریق مانع نفوذ رطوبت در این محدوده از سطح مورد نظر می شوند.

این نصابان مجرب پس از اتمام بارندگی و تمیز و خشک شدن سطح، اقدام به اجرای یک زیرسازی اصولی و سپس نصب تخصصی ایزوگام می نمایند. در هر منطقه از تهران و کرج که ساکن هستید، نگران نباشید. مهندسین ما با اجرای اصولی ایزوگام،  آسفالت کاری و  قیرگونی در تهران  و کرج شما را از نم و نشتی بارندگی در زمستان حفظ می کنند.

شرایط نصب ایزوگام در زمستان و بارندگی چیست؟

در هوای سرد و یا بارانی باید پس از بند آمدن باران و خشک شدن سطح مورد نظر، ایزوگام انجام می شود. به اجرای یک زیرسازی صحیح و خشک شدن لایه های مختلف آن توجه کنید. با توجه به سردی هوا اقدام به اجرای ایزوگام با حرارت بیشتر مشعل شود.

خدمات پس از فروش شرکت عایق نوین جهت نصب ایزوگام در زمستان، چیست؟

شرکت معتبر عایق نوین از کیفیت اجرای ایزوگام حتی در زمستان و هوای بارانی، توسط تیم ایزوگام کار حرفه ای خود، اطمینان کامل دارد. برای اجرای عایق در این شرایط نیز، ضمانت نامه ی معتبر، بیمه نامه ی کتبی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. بنابراین در صورت لزوم، مشتریان محترم ساکن در مناطق مختلف تهران و کرج، می توانند از خدمات پس از فروش این مرکز به صورت رایگان بهره مند شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *