نصب ایزوگام در پرند

ساکنان محترم پرند که تصمیم به عایق کاری و ایزوگام کردن سطوح مختلف در ساختمان های خود را دارید؛ اگر به دنبال یافتن بهترین ایزوگام در پرند و همچنین بهره مندی از برترین خدمات نصب ایزوگام در شهر خود هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ما به شما این خبر خوب را می دهیم که دیگر نیاز نیست دغدغه ی انتخاب برندهای برتر و ایزوگام های استاندارد را داشته باشید و یا نگران کیفیت و چگونگی نصب و اجرای ایزوگام بر روی پشت بام های خود باشید. شرکت عایق نوین با سال ها تجربه ی کاری موفق در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی و همچنین با پشتوانه ی بالاترین درصد رضایت مندی مشتریان خود، آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان در زمینه ی ایزوگام در پرند می باشد

نصب ایزوگام در پرند

خرید ایزوگام در پرند تهران

مهمترین نکته در مورد ایزوگام و عایق کاری رطوبتی ساختمان ها، انتخاب نوع ایزوگام می باشد که تشخیص ایزوگام خوب و با کیفیت همواره دغدغه های جدی را برای مشتریان به همراه داشته است. این موضوع سبب شده تا خریداران برای خرید ایزوگام در پرند تهران نیز وسواس بیشتری را پیرامون انتخاب یک ایزوگام خوب و حتی خرید از برخی نمایندگی های فروش به خرج بدهند.

با این اوصاف بهترین راه برای داشتن یک انتخاب خوب، سپردن کار به کاردان است. شرکت عایق نوین با برخورداری از سابقه ای موفق و طولانی در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی، بهترین متخصصان و مشاوران با تجربه را برای کمک به مشتریان در مرکز فروش ایزوگام در پرند گرد هم آورده است.

در این شرکت تمامی برندهای برتر ایزوگام موجود در بازار ایزوگام کشور از جمله ایزوگام دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام صدف گستر دلیجان، ایزوگام هیرمان دلیجان و تمامی برندهای ایزوگام استاندارد به صورت اصل و دارای نشان ملی استاندارد به مشتریان عرضه می شود.

در این نمایندگی فروش، تمامی واسطه ها میان شرکت تولید کننده ی برترین برندهای ایزوگام و مشتریان حذف شده و خریداران ایزوگام در پرند می توانند حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش خرید خود را به ثبت رسانده و ایزوگام مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه در اسرع وقت تحویل بگیرند

نصب و اجرای ایزوگام در پرند

علاوه بر نوع ایزوگام انتخابی مشتری، نصب، اجرا و راه اندازی کامل ایزوگام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت عدم اجرای صحیح باعث کاهش راندمان ایزوگام و افزایش هزینه ضایعات می شود.

شرکت عایق نوین به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام در تهران با به کارگیری ایزوگام کارهای خبره و با تجربه با ارائه همه خدمات نصب و اجرای ایزوگام در پرند به صورت استاندارد، به تمامی نیارهای مشتریان در زمینه خدمات نصب ایزوگام پاسخ داده و مفتخر است که با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، بیشترین رضایت مشتریان خود را در زمینه تمامی خدمات ایزوگام در پرند دارد.

این شرکت آماده ارائه کلیه خدمات نصب و اجرای ایزوگام بر روی انواع سطوح از جمله سطوح بتنی، فلزی، سنگی و آجری در تمامی سطوح موجود در ساختمان ها و سازه ها اعم از سقف های مسطح و شیبدار و همچنین دیوار‌ها در مکان های مختلف مانند پشت بام ها، ایرانت، فنداسیون و پی ساختمان ها، استخر‌ها، سرویس های بهداشتی و حمام، پارکینگ های طبقاتی، پل های هوایی، سردخانه ها، مخازن آب، دام‌داری ها، مرغداری ها، تونل ها، کانال های آبیاری، باند فرودگاه و ایزوگام لوله های آب، لوله های گاز و لوله های نفت می باشد

انواع خدمات تعمیر ایزوگام در پرند

همه ی عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، به مرور زمان دچار آسیب شده و به دلایل مختلف خراب می شوند. عمر مفید ایزوگاهای با کیفیت و استاندارد که به درستی نصب شده اند، در حالت عادی در حدود ۱۵ سال است. اما ممکن است عوامل مختلفی از جمله: تابش مستقیم نور خورشید، برخور اشیاء تیز مانند پایه کولر با سطح ایزوگام، قرار دادن اجسام سنگین بر روی سطح ایزوگام، موجب خرابی ایزوگام زودتر از این مدت شوند. در این شرایط به دلیل آسیب دیدن ایزوگام و نشت رطوبت به سطح زیرین آن، ایزوگام مورد نظر دیگر کارایی لازم را نداشته و نیاز به ترمیم و لکه گیری خواهد داشت.

تعمیر ایزوگام به دلیل حساسیت بسیار بالایی که این کار دارد، یک کار کاملا تخصصی می باشد که باید توسط یک تیم ایزوگام کار حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. خوشبختانه مهندسان و کارشناسان ما در شرکت عایق نوین سالها تجربه ی موفق در زمینه ی انواع خدمات تعمیر ایزوگام در پرند را داشته و آماده ی ارائه ی خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام در این منطقه از تهران همراه با ضمانت اجرا می باشند.

قیمت ایزوگام در پرند چگونه محاسبه می شود؟

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام در پرند تهران، نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری می باشد. با توجه به این که ایزوگام مصرفی از نوع فویل دار و یا بدون فویل باشد و یا اینکه از ایزوگام طرح دار استفاده شود، همگی قیمت های متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر این تعداد لایه های ایزوگام مصرفی که از نوع ایزوگام دولایه باشد یا تک لایه نیز بر روی قیمت ایزوگام در پرند تاثیر دارند.

فارغ از نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری، مسافت و فاصله از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام نیز بر هزینه ایزوگام اثر می گذارد و طبیعتا هر چه فاصله ی منطقه ی مورد نظر از کارخانه بیشتر باشد، قیمت تمام شده ی ایزوگام بالاتر می رود.

اما شما عزیزان در پرند می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت عایق نوین، برترین برندهای ایزوگام در پرند تهران را به قیمت درب کارخانه از این نمایندگی ها خریداری کرده و علاوه بر استفاده از سایر خدمات ایزوگام که به بهترین نحو در این نمایندگی هابه مشتریان ارائه می گردند، از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوید.

خدمات آسفالت کاری در پرند تهران

شرکت عایق نوین انواع خدمات آسفالت کاری در پرند تهران را بالاترین کیفیت و با استفاده از متریال درجه یک، با مناسب ترین قیمت آسفالت کاری در ۱۴۰۱ به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمات آسفالتکاری که این شرکت با استفاده از آسفالت کارهای مجرب و کار آزموده در پرند ارائه می دهد، عبارتند از:

  • پخش و اجرای آسفالت برای تمامی سطوح به صورت مکانیزه با استفاده از ماشین آلات مدرن
  • اجرای آسفالت در فضاهای کوچک به صورت دستی
  • انجام شیب بندی و زیر سازی های مورد نیاز بر روی سطوح مختلف، پیش از اجرای آسفالت کاری
  • محوطه سازی
  • ترمیم و لکه گیری آسفالت در محل خرابی ها
  • استفاده از تراشه های آسفالت برای آسفاتکاری جاده ها و باند فرودگاه

قیرگونی در پرند

شرکت عایق نوین کلیه ی   خدمات قیرگونی   در پرند، بر روی سطوح مختلف را با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک قیر و گونی انجام می دهد.

از جمله خدمات قیر گونی این شرکت در پرند عبارتند از:

  1. قیرگونی انواع سطوع از جمله پای ستون‌ ها در فنداسیون، سرویس های بهداشتی و …
  2. ترمیم و تعویض قیرگونی کهنه پشت بام ها ( لکه گیری و رفع نم و رطوبت قیر گونی کهنه پشت بام )
  3. زیرسازی پشت بام ها پیش از اجرای قیرگونی
  4. قیر پاشی زیر ایزوگام برای سطوحی که نیاز به پاشیدن قیر دارند.

شما عزیزان در پرند نیز می توانید با کیفیت ترین خدمات قیرگونی در تهران را از همکاران ما در این منطقه بخواهید.

نمایندگی قیرگونی در پرند

آیا ایزوگام هایی که شرکت عایق نوین در پرند ارائه می کند، دارای ضمانت نامه هستند؟

تمامی برندهای ایزوگامی که در این شرکت به مشتریان عرضه می شوند، به صورت اصل و مطمئن بوده و برای اطمینان خاط مشتریان عزیز، دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *