نصب ایزوگام در مهرشهر

نصب ایزوگام در مهرشهر یک فرصت عالی برای عایق کردن بام ها و … برای ایمن ماندن از رطوبت برف و باران در این منطقه است.ایزوگام به عنوان یک عایق با ساختاری که بسیار سبک و به صرفه و مقاوم است، می تواند بام منزل و ساختمان شما را برای حدود ده سال از انواع رطوبت، حفاظت کند.

آنچه لازم است به آن اشاره شود این است که یک بار ایزوگام کردن یک محیط به معنای محافظت آن سطح تا ابد نخواهد بود، در طی ده سال عمر مفید ایزوگامی که روی سطح مورد نظر ایجاد شده است لازم دارید تا گاهی این عایق را لکه گیری کنید و یا اینکه با قرار دادن لایه ای محافظ بر روی آن به مقاومت و طولانی تر شدن عمر مفید آن کمک کنید.ضمن به خاطر سپردن روش های محافظت از ایزوگام حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که نصب ایزوگام در مهرشهررا لازم است در فصل مناسب و مربوط به این کار، انجام دهید.

درواقع بهترین فصل برای نصب ایزوگام در مهرشهر تابستان است که آب و هوا از کمترین درصد رطوبت برخوردار است و خبری از بارندگی ها و بارش های مداوم نیست؛ زیرا در شرایط بارش برف یا باران ممکن است موجبات نصب ایزوگام فراهم نشود و مدام انجام این کار به تعویق انداخته شود.در نتیجه اگر به این فکر می کنید که نصب ایزوگام در مهرشهر را به اوایل پاییز موکول کنید ضمن اینکه ملزم به تحمل یک صف طولانی برای انجام ایزوگام خواهید بود، بابت هر بارش سنگین ناچار خواهید بود که به تعویق افتادن نصب ایزوگام را تحمل کنید.

نصب ایزوگام در مهرشهر

قیمت ایزوگام در مهرشهر تحت تأثیر چه عواملی است؟

قیمت ایزوگام در مهرشهر تحت تأثیر عوامل بسیار زیادی می‌باشد. مواردی چون کیفیت مواد اولیه در ساخت ایزوگام، قیمت قیر، نوع الیاف مورد استفاده در ساخت ایزوگام، قیمت ارز، قیمت جهانی نفت، هزینه‌های حمل و نقل و غیره می‌تواند بر قیمت ایزوگام در مهرشهر تأثیر گذار باشد.

قیر مهم‌ترین ماده در ساخت ایزوگام‌ها است. تغییر قیمت قیر می‌تواند بر قیمت ایزوگام در مهرشهر تأثیر بگذارد. قیمت قیر با توجه به قیمت جهانی قیر و نفت و نرخ دلار تعیین می‌شود. این قیمت‌ها مستقیماً تحت تأثیر تحولات سیاسی و اخبار اقتصادی در بازار نفت جهانی است.

با توجه به بالا بودن قیمت قیر برخی از تولید کنندگان از افزودنی‌های دیگری در ساخت ایزوگام استفاده می‌کنند که سبب کاهش قیمت ایزوگام در مهرشهر می‌شود اما همزمان از کیفیت محصول نهایی در مقایسه با ایزوگام ساخته شده با قیر خالص کاسته می‌شود.

با کاهش کیفیت ایزوگام میزان دوام و ماندگاری این محصول نیز کاهش می‌یابد، بنابراین هزینه‌های تعمیر و نگهداری از ایزوگام در طول زمان افزایش می‌یابد. میزان طول عمر باکیفیت‌ترین ایزوگام‌ها چیزی حدود 15 سال است که با تغییر در مواد اولیه و استفاده از مواد اولیه نامرغوب این مدت زمان کاهش می‌یابد.

مواد اولیه در ساخت ایزوگام شامل پلیمر، الیاف شیشه، پلی استر قیر، فویل، پرکننده‌ها و غیره می‌باشد. هر یک از این مواد اولیه با توجه به میزان کیفیت و قیمت خود بر روی قیمت ایزوگام تأثیر می‌گذارد. بیشترین ماده اولیه مورد استفاده در ساخت ایزوگام قیر است. قیمت ایزوگام در مهرشهر با توجه به تعداد لایه‌های قیر مورد استفاده و میزان کیفیت و مرغوب بودن این قیر تعیین می‌شود. ایزوگام‌هایی که از چند لایه قیر خالص تولید شده‌اند دارای قیمت نهایی بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه هستند.

ایزوگام پلیمری مرغوب یکی دیگر از انواع ایزوگام است که در آن از قیر خالص استفاده شده است. این ایزوگام دارای قیمت بالاتر اما کارایی بهتر، عمر طولانی‌تر، مقاومت بالاتر و آلودگی کمتری است. همچنین مشکلات کمتری در نصب آن برای نصابان وجود دارد.

برای کاهش قیمت ایزوگام در مهرشهرمی‌توان از ایزوگام‌های تولید شده به وسیله روغن‌های تصفیه شده پتروشیمی استفاده کرد اما این ایزوگام‌ها در مقایسه با انواع مرغوب، استاندارد و با کیفیت دارای معایبی از جمله موارد زیر هستند:

  • ایجاد بوی نامطبوع
  • افزایش وزن
  • شکستگی و ترک خوردگی بر اثر تغییرات دمایی شدید
  • چسبندگی کم به سطوح
  • احتمال نفوذ رطوبت به داخل ساختمان

از جمله عوامل مؤثر در افزایش قیمت ایزوگام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأثیر قیمت قیر بر قیمت ایزوگام
  • کمبود قیر در بازار
  • حضور در بازار بورس
  • تحریم‌ها
  • واسطه‌ها

طبق نظر کارشناسان عوامل ذکر شده از مهم‌ترین موارد تأثیر گذار بر قیمت ایزوگام هستند. ورود قیر به بازار بورس، در دسترس نبودن آن و تحریم‌ها می‌تواند تولیدکنندگان را مجبور به تهیه مواد اولیه به قیمت بالاتر کند. در نتیجه قیمت تمام شده ایزوگام افزایش می‌یابد و سبب افزایش هزینه در اجرا و قیمت ایزوگام در مهرشهر خواهد شد. وجود واسطه‌ها نیز از جمله مواردی است که می‌تواند منجر به افزایش هزینه‌ها شود.

 

عایق نوین بهترین نمایندگی برای نصب ایزوگام در مهرشهر

برای ساکنین مهرشهر خبر خوب اینکه بهترین نمایندگی برای نصب ایزوگام در این محیط را می توانند با مراجعه به عایق نوین، انتخاب کنند.عایق نوین به عنوان یکی از با تجربه ترین مجموعه های حرفه ای در نصب ایزوگام در مهرشهر و آسفالتکاری در طالقان، قیرگونی در جنت آباد، نمایندگی ایزوگام در کرج  و لکه گیری ایزوگام در تهران می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهد.

عایق نوین با نصب ایزوگام در مهرشهر این سابقه را برای خود فراهم آورده تا به عنوان قوی ترین مجموعه با در اختیار داشتن مرغوب ترین مواد اولیه، نامی بلند و قابل اعتماد را برای خود رقم بزند.آنچه این مجموعه به عنوان عایق برای شما نصب می کند به راحتی دچار آسیب نمی شود، بلند نمی شود و احتمال نشتی از آن صفر است.

مجموعه عایق نوین می تواند حتی اطراف لوله های آب و یا آبراه ها را نیز برای شما عایق بندی کند و از ایزوگام برای مستحکم شدن و بهبود وضعیت عایق استخر، دیوار و سرویس های بهداشتی را نیز برای شما عایق کند.برای برقراری ارتباط با این مجموعه تنها کافی است وارد سایت عایق نوین شوید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت این مجموعه متخصصین خود را برای ارائه بهترین خدمات در جهت نصب ایزوگام در مهرشهر، به نشانی شما ارسال کند.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *