ایزوگام درجه یک

ویژگی های ایزوگام درجه یک

ایزوگام یک لایه ی محافظ و مقاوم برای پشت بام، دیوارها و استخر برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و سرما و گرما مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام که با نام عایق هم شناخته می شود دارای انواع متنوعی است. برخی عایق ها یک لایه و بعضی چند لایه هستند. در زمان خرید ایزوگام باید توجه داشت که از آن در چه شرایط آب و هوایی و برای چه کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام درجه یک دارای کیفیت بالایی است از اینرو عمر طولانی تری دارد به شرطی که به خوبی از آن نگهداری شود.

ایزوگام درجه یک دارای ویژگی های منحصر به فردی است. شاید در نگاه اول تشخیص ایزوگام درجه یک از ایزوگام بی کیفیت کار سختی به نظر بیاید اما با آگاهی از ویژگی های ایزوگام درجه یک می توان نوع با کیفیت آن را تشخیص داد. همانطور که اشاره شد در بازار تنوع زیادی برای انتخاب ایزوگام وجود دارد. آنچه باعث تفکیک کیفیت ایزوگام می شود نوع مواد اولیه برای تولید آن است. استفاده از مواد اولیه ترکیبی مرغوب به تولید یک ایزوگام درجه یک می انجامد.

ایزوگام درجه یک

استاندارد نوع o:

برخی از این نوع  ایزوگام تنها برای استفاده در مناطق سردسیر هستند و برخی دیگر با توجه به مواد اولیه تولید شده برای مناطق گرمسیر مناسب می باشند.

استاندارد نوع A:

این نوع ایزوگام مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما دارد. این ایزوگام از دمای 5- تا 12+ دارای مقاومت مطلوب و قابل قبولی می باشد.

استاندارد S:

این نوع از ایزوگام به عنوان عایق در برابر سرما و گرما است و دارای مقاومت 10- تا 100+ می باشد

برای تشخیص ایزوگام استاندارد باید به موارد زیر توجه داشت:

  • طول هر رول ایزوگام با کیفیت و مطلوب 10 متر می باشد و چنانچه بیش از این میزان یا متر از این میزان باشد خارج از استاندارد محسوب می شود

        قیر   مهم ترین ماده اولیه برای تولید ایزوگام درجه یک می باشد.

  • وزن هر رول ایزوگام بین 3/8 تا 4/3 مترمربع مورد تایید می باشد و در صورت بیشتر یا کمتر بودن فاقد کیفیت مطلوب و استاندارد می باشد.
  • یکی دیگر از موارد مهم برای تشخیص ایزوگام با کیفیت بالا ضخامت آن است. ضخامت یک رول استاندارد بین 3/8 ت 4/3 میلیمتر اعلام شده است.

        ایزوگام درجه یک با کیفیت بالا و جنس خوب تولید شده از بهترین قیر پلیمری، دارای تیشو و پلی استر مرغوب و مرتام می              باشد. همچنین دارای ضخامت و وزن استاندارد بوده و فول آلومینیوم آن با ضخامت 16 میکرون می باشد. روی بسته بندی               علامت استاندارد و آدرس کارخانه تولید شده درج شده است.

 

عایق نوین ارائه دهنده ایزوگام درجه یک

با توجه به موارد ذکر شده در مورد تشخیص ایزوگام درجه یک باز هم امکان خطا و اشتباه وجود دارد از اینرو بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید یک ایزوگام درجه یک و با کیفیت که عمر طولانی داشته باشد خرید از فروشگاه های معتبر می باشد. فروشگاه های معتبر، ایزوگام را با نشان استاندارد و ضمانت محصول به مشتری ارائه می نمایند. شما می توانید با مشاوران عایق نوین در خصوص خرید بهترین ایزوگام مشاوره نمایید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. محصولات عایق نوین با نشان استاندارد و بسته بندی معتبر عرضه می شود.  

از مزایای خرید از فروشگاه آنلاین عایق نوین می توان به امکان استعلام و مقایسه   قیمت   ها با دیگر سایت ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد که سبب خرید مطمئن تری خواهد شد. خرید از فروشگاه های آنلاین عایق نوین در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند و نیازی به مراجعه حضوری نیست همچنین دیگر نیازی به حمل کالای خریداری شده نیست چرا که در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل می گیرید و بسیاری از فروشگاه های آنلاین ضمانت تعویض کالا در صورت معیوب بودن را دارا می باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *