ایزوگام در بازار

فروش ایزوگام در بازار

در کل ادوار از دغدغه‌های ذهنی انسان، مراقبت از ساختمان‌ها در مقابل رطوبت بوده است. به علت آنکه ما همواره در معرض بارش و بارندگی قرار داریم می‌بایستی مکان زندگی خود را در مقابل آن محافظت نماییم تا ایجاد رطوبت نیز جلوگیری کنیم. از جمله اکتشافات مهم بشر در دوران باستان قطعا، قیر بوده است که قدمتی به اندازه بابلی ها دارد و دارای خاصیت نفوذ ناپذیری نم و رطوبت است. امروزه راه‌های مختلفی جهت جلوگیری از نفوذ آب به صورت مشخص وجود دارد که از جمله آنها کاربرد عایق‌هایی همچون ایزوگام است. شرکت ایزوگام عایق نوین با سابقه زیاد و ارائه خدمات درخشان در این زمینه هم اکنون در همسایگی شما در نمایندگی فروش شرکت عایق نوین جهت فروش ایزوگام در بازار آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم است.

 

نصب ایزوگام در بازار

نصب ایزوگام در جلوگیری از رطوبت بر روی ساختمان‌ها و سقف‌ها بسیار اثرگذار است. مجموعه ایزوگام عایق نوین، اجرا کننده انواع ایزوگام در حوزه ساختمان، عایق‌کاری پِی‌های ساختمان، عایق‌کاری استخر با ایزوگام‌های ساده و طرح‌دار، عایق‌کاری نمودن لوله‌های آب و گاز و غیره می‌باشد. شرکت عایق نوین ارائه دهنده مناسب‌ترین و بهترین قیمت‌ها در زمینه ایزوگام در بازار و در کلیه سطح شهر تهران و کرج دارای نمایندگی است. جهت اطلاع از لیست قیمت انواع ایزوگام می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و یا لیست به روز شده قیمت‌های ایزوگام را بر روی سایت ما ملاحظه نمایید. همچنین نمایندگی‌های معتبر مجموعه عایق نوین، در کلیه مناطق سطح شهر تهران با ضمانت‌نامه کتبی و بیمه نامه‌های معتبر آماده ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز به شما عزیزان هستند.

 

قیمت ایزوگام در بازار

قطعا زمان خرید ایزوگام از جمله درخواست‌های خریداران، دریافت ایزوگام استاندارد است تا از کیفیت مرغوب برخوردار باشد. قیمت ایزوگام استاندارد شرکت عایق نوین بسیار مناسب و برای خریدار مقرون به صرفه است و دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • مقاوم در برابر ضربات
  • مقاوم در مقابل انواع فشارها و پارگی
  • عدم نیاز به برف‌روبی
  • مقرون به صرفه و مقاوم در برابر سرما و گرما
  • برخوردار از قابلیت نصب آسان
  • مقاوم در برابر اشعه uv
  • فاقد بار اضافی به علت سبکی وزن

از این عایق می‌توان برای عایق‌سازی برای عایق نمودن کلیه مکان‌های مورد نیاز ایزوگام استفاده می‌شود. شرکت عایق نوین بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت  ایزوگام در بازار را ارائه می‌دهد. از جمله مولفه‌های اثرگذار بر قیمت نهایی ایزوگام، جنس ایزوگام و نیز قیر مصرفی در آن است.

مسلما ایزوگام دارای قیر درجه یک شرکت دارای قیمت بالاتری است. در شرکت ما دو نوع ایزوگام با قیر خالص و دیگری ایزوگام با قیر دمیده مورد استفاده است. به شما مشتریان محترم پیشنهاد می‌شود به تهیه ایزوگام  درجه یک از این شرکت اقدام نمایند که با ایزوگام‌های نوع دوم نیز تفاوت قیمت چندانی ندارد و در عین حال دارای عمر زیادی نیز است.

 

ایزوگام در بازار - عایق نوین

 

انجام مشاوره‌های تخصصی در حوزه ایزوگام

شرکت عایق نوین مفتخر است نصب ایزوگام، نصب انواع عایق‌های رطوبتی، نصب ایزوگام سقف در ، نصب ایزوگام کف و دیوار در بازار کف استخر، ایزوگام کاری پی ساختمان، نصب ایزوگام سوله و نصب عایق‌های رطوبتی برای سالن‌های بزرگ در بازار را برای شما عزیزان انجام دهد. تنوع و تعدد خدمات در زمینه ایزوگام سبب شده تا شرکت ایزوگام عایق نوین بتواند رضایت مشتریان خود را جذب نماید. شما مشتری ارجمند نیز می‌توانید جهت انجام کلیه خدمات خرید و نصب ایزوگام با همکاران شرکت ما در تماس باشید تا در اسرع وقت کار مورد نظر شما انجام شود. جهت انجام مشاوره‌های تخصصی در حوزه ایزوگام و عایق‌های رطوبتی (انواع و هزینه‌ها) نیز می‎توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

 

خدمات ایزوگام شرکت عایق نوین

مفتخریم که در شرکت عایق نوین انواع خدمات مرتبط به ایزوگام منازل، نصب و اجرای ایزوگام و ترمیم و تعمیر ایزوگام را انجام دهیم. ایزوگام از جمله عایق‌های رطوبتی می‌باشد که کاربرد آن بسیار رایج شده است. کاربرد عایق ایزوگام از عایق قیر متفاوت است. در حقیقت ایزوگام به عنوان یک عایق از قبل آماده شده است و توسط نصابان حرفه‌ای آن را به سقف یا دیوار می‌چسبانند. ایزوگام‌های مصرفی شرکت عایق نوین به شکل رول بسته‌بندی بوده و دارای برچسب اطلاعاتی از جمله استانداردهای موجود، متراژ، نوع الیاف مورد استفاده در تهیه ایزوگام و میزان قیر استفاده شده و ضخامت آن است. بر این اساس امکان مقایسه کیفی و نیز قیمت ایزوگام این شرکت با سایرین به راحتی برای شما فراهم است. هم اکنون با ما تماس بگیرید.

 

سایر مقالات:   ایزوگام دلیجان     ایزوگام شرق     قیمت ایزوگام

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *