ایزوگام در شمشیری

 ایزوگام دارای خاصیت الاستیکی و مقاومت خوبی که دارد پوشش دهنده ای سبک و مقرون به صرفه برای عایق پشت بام و استخر برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم می باشد. عایق کاری و ایزوگام در شمشیری به روش سنتی با روش های نوین امروزی بسیار متفاوت است. در قدیم برای عایق از قیر و آسفالت استفاده میشد اما امروزه با وجود ایزوگام کار راحت تر شده و البته که عمر و دوام طولانی تری دارد. بهترین ایزوگام از لایه هایی از قیر صنعتی برای ایجاد استحکام و لایه های بیرونی برای محافظت در برابر نور خورشید و کاهش جذب گرما ایجاد شده است.

ایزوگام در سطوح صاف و همینطور شیب دار مانند دیوارها قابل نصب هستند و به سطوحی با زیرسازی بتن، آسفالت و موزاییک قابل استفاده هستند.

ایزوگام ها بر اساس ماده تشکیل دهنده به دو دسته دمیده و پلیمری تقسیم می شوند و به صورت تک لایه و چندلایه تولید می شوند. برخی از ایزوگام ها دارای روکش فویل آلومینیومی هستند و برخی فاقد آن می باشند.

 

انواع ایزوگام در شمشیری

ایزوگام تک لایه

 از یک لایه تیشو پلی استر قیر اندود شده تولید شده است که بیشتر برای عایق گوشه های دیوار یا محل هایی با پستی بلندی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. عمر و دوام ایزوگام تک لایه نسبت به دو لایه کمتر است و ضخامت آن حدود 2 تا 3 میلیمتر می باشد. از این ایزوگام در مناطقی که رطوبت کمتر است برای صرفه جویی در هزینه بهره می برند.

 

ایزوگام دو لایه 

این ایزوگام دارای یک لایه پلی استر، یک لایه تیشو اضافه برای مقاومت بیشتر و لایه هایی از فویل و قیر است. به دلیل همین استحکام و عمر طولانی تری دارد و بیشتر برای پشت بام و دیوارهای بیرونی که در معرض باران و برف و رطوبت هستند استفاده می شود. از اینرو قیمت آن از ایزوگام تک لایه بیشتر است. به دلیل چند لایه بودن انعطاف پذیری آن کمتر است و مناسب نصب در گوشه ها و محل هایی که دارای پستی  بلندی است نمی باشد. ضخامت ایزوگام دو لایه بین 3 تا 5 میلیمتر است.

 

ایزوگام در شمشیری - عایق نوین

 

بهترین ایزوگام دو لایه در شمشیری

ایزوگام پلیمری

60 تا 70 درصد آن را قیر تقطیر شده تشکیل می دهد و مواد دیگری از قبیل: پلی استر، تیشو، فیلم پلی اتیلن، آلومینیوم، پودر تالک، پوشال گونی پلاستیکی و مواد APP در آن به کار میرود.

این مواد در دستگاه با یکدیگر میکس شده و محصول آن مایع پلیمر است که در خط تولید به ایزوگام پلیمری تبدیل می شود.

 

ایزوگام دمیده

از این رو به آن ایزوگام دمیده گفته می شود که از دمیدن هوا به مازوت یا نفت کوره ای تولید می شود. کیفیت آن از ایزوگام پلیمری کمتر است.

 

ایزوگام با روکش آلومینیومی

مطلوب ترین ایزوگام برای پشت بام محسوب می شود. همچنین مناسب برای سقف های شیب دارد و تخت است چرا که عمر و دوام بالایی دارد. روکش آلومینیومی که در آن به کار رفته سبب انعکاس 85 درصد از نور خورشید می باشد و برای استفاده در فصل تابستان و زمستان مفید است.

 

نصب بهترین ایزوگام با عایق نوین

ایزوگام های متعدد و متنوعی توسط تولید کنندگان مختلف وارد بازار می شوند که انتخاب را بسیار دشوار کرده است. عایق نوین با مجموعه ای معتبر و حرفه ای در عرضه ایزوگام با کیفیت و نصاب متخصص نتیجه دلخواهی را برای شما به ارمغان می آورد. با مراجعه به سایت عایق نوین از مشاوره رایگان کارشناسان بهره برده و مطمئن باشید که از بهترین ایزوگام استفاده می شود. عایق نوین با بهره گیری از نیروی متخصص بهترین خدمات را در زمینه بهترین ایزوگام در شمشیری ارائه می دهد. قیمت ایزوگام در شمشیری با توجه به نوع ایزوگام، مصالح، مساحت و میزان زیرسازی برآورد می شود. عایق نوین با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در خدمت همشهریان در تهران می باشد تا به بهترین ایزوگام در شمشیری دسترسی داشته باشند.

 

 

سایر مقالات:    قیمت ایزوگام    آشنایی با ایزوگام شرق   آسفالت کاری در تهران و کرج

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *