ایزوگام در هفت حوض

عایق رطوبتی یا ایزوگام در هفت حوض 

قبل از معرفی ایزوگام در هفت حوض بهتر است با عایق‌های رطوبتی بیشتر آشنا شوید. عایق‌های رطوبتی از جمله محصولاتی هستند که به منظور حفاظت ساختمان‌ها در برابر رطوبت استفاده می‌شوند. در این راستا استفاده از محصولاتی که دارای خاصیت آب بندی هستند مانند قیر، کاهگل و ایزوگام در هفت حوض از گذشته مرسوم بوده است. اما همانطور که می‌دانید نفوذ رطوبت در طولانی مدت می‌تواند سبب تخریب یا ایجاد خساراتی در سازه‌ها شود؛ بنابراین عایق بندی و ایجاد مقاومت در برابر نفوذ نم و رطوبت از مهم‌ترین مسائل در صنایع ساختمان سازی است.   

 

قیرگونی در ایزوگام

استفاده از قیرگونی، مواد ضد رطوبت، عایق‌های قیری، عایق‌های پلیمری و ایزوگام در هفت حوض از جمله روش‌های عایق سازی هستند. علاوه بر عایق کردن ساختمان‌ها در قسمت پی و بام در صنعت ساختمان سازی، از عایق‌های رطوبتی در صنعت راهسازی جهت ایزوله کردن جاده‌ها در برابر نفوذ آب و یخ زدگی در فصل سرما و همچنین جلوگیری از ترک خوردن و تخریب سطح جاده‌ها استفاده می‌شود.

اهمیت استفاده از عایق‌های رطوبتی در افزایش طول عمر سازه‌ها و حفظ ظاهر بنا در مدت زمان طولانی می‌باشد؛ بنابراین عایق کاری و همچنین ترمیم آن هر چند سال یک بار از مهم‌ترین کارها برای حفظ سازه‌ها می‌باشد. به منظور جلوگیری از افزایش هزینه‌ها باید از بهترین ایزوگام استفاده نمود تا بعد از گذشت چند سال دچار ترک نشود و در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت کند.

علاوه بر این اجرای صحیح، عایق کاری با ایزوگام هم از جمله مواردی است که می‌تواند در صرفه جویی هزینه‌ها کمک کند و از اتلاف آن جلوگیری نماید. در صورت اجرای غیر اصولی عایق کاری با ایزوگام در هفت حوض، پس از گذشت مدتی عایق بندی دچار مشکل می‌شود و نیاز به ترمیم خواهد داشت.

 

ایزوگام در هفت حوض - ایزوگام -عایق نوین

 

متداول‌ترین عایق‌های رطوبتی در هفت حوض

با توجه به شرایط آب و هوا در اقلیم‌های مختلف ایران و از طرف دیگر وجود منابع نفت و قیر در این کشور پهناور، استفاده از عایق‌هایی که بر پایه قیر ساخته می‌شوند مثل قیرگونی و ایزوگام در هفت حوض از دیر باز متداول بوده است. قیر دارای قدرت چسبندگی بالا و مقاوم در برابر نفوذ هر گونه رطوبت است بنابراین در سال‌های بسیاری اولین گزینه برای عایق کاری بوده است. علاوه بر این عایق‌های رطوبتی دیگری از جمله قطران، عایق‌های پلیمری، عایق‌های پیش ساخته، رنگ‌های عایق، پشم شیشه، تیشو، انواع ضد زنگ، انواع ماستیک و درزبند وجود دارند که با توجه به ویژگی‌های خاص خود در قسمت‌های مختلفی جهت آب بندی استفاده می‌شوند.

 

معرفی گروه تولیدی عایق نوین بهترین تولید کننده‌ی ایزوگام در هفت حوض

لازمه تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین ایزوگام، خرید از معتبرترین مراکز تولید و پخش انواع عایق رطوبتی است. گروه تولیدی عایق نوین از جمله مراجع معتبر در تولید انواع عایق‌های رطوبتی و ایزوگام در هفت حوض است. این مجموعه‌ی تولیدی کار خود را از سال 1369 آغاز کرده و در حال حاضر بهترین عایق‌های رطوبتی را مطابق استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می‌کند. این گروه تولیدی مفتخر است به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متخصصان تولید کننده‌ی ایزوگام در خدمت مشتریان با بودجه‌های مالی متفاوت از سراسر ایران باشد. بیشترین متقاضیان این محصولات سازندگان و مجریان پروژه‌های ساختمان سازی هستند. ارائه ضمانت نامه ۷ ساله از شرکت بیمه ایران، ۲۷ سال تجربه در ارائه خدمات فنی در زمینه عایق‌کاری انواع سازه‌های ساختمانی، تأسیساتی و شهری، ارائه مشاوره فنی توسط کارشناسان خبره ایزوگام شرق با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی و سهولت اجرا، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت و تولید ایزوگام، رعایت اصول کنترل کیفی و استانداردهای بین المللی و به کارگیری بهترین و با تجربه­ترین کارشناسان، این مجموعه‌ی بزرگ را به یکی از بهترین تولید کنندگان ایزوگام در هفت حوض تبدیل کرده است. محصولات این گروه تولیدی با داشتن مجوز رسمی از سازمان‌های مربوطه مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار گفته است.

 

 

سایر مقالات:   قیمت ایزوگام    قیمت ایزوگام شرق    عایق رطوبتی در تهران

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *